משהו בין אסור למותר פרק 5

אלינה 24/01/2015 563 צפיות אין תגובות

סעידה !, את פשוט לא מאמינה צעקתי על כל הבית . מה ? מה קרה ? הסקרנית הזאת שאלה . את לא מבינה רגע לפני הטיסה שלי פגשתי גבר ערבי . הוא כל כך חמוד . הוא שחום עם עניים חומות כמו דבש בקיצר איפשר להגיד הורס. סעידה הסתכלה בפה פתוח . זה מה שרצית לספר לי ? על גבר שפגשת מהעדה שלי ? או סעידה מה יש לך ? אל תחשבי שזה בגלל העדה או מכוון אלייך . זה פשוט כל כך מוזר ואני רוצה לשתף אותך . אני סומכת רק עליך בבית הזה . סעידה חייכה את החיוך שלה המקסים הזה והגומות היפות האלה שיש לה וחיבקה אותי עוד פעם . את לא חזרת סתם ככה לבית , נכון? הורדתי את הראש ואמרתי כן . שמתי את הראש שלי על הכתף שלה והתחלתי לבכות בפעם ה-מאתיים אולי כבר. סיפרתי לסעידה את כל הסיפור עם אליקוס ושם זה נגמר . הסיפור עם הנהג בכלל ברח לי מהראש ולא נזכרתי בו אפילו ולא כלום . ירדתי למטה לארוחה משפחתית אבא שלי היה מאושר עוד רגע קפץ מרוב אושר . לי ולאבא שלי יש קשר מיוחד הוא אוהב אותי מאוד . גם אם אמא שלי אבל היא חטטנית ברמות בגלל זה אני מעדיפה לספר לסעידה סודות . עם אני יספר לאמר שלי סוד כל העיר ואולי אפילו המדינה תידע . אכלנו את הארוחה הטבח הכין את האוכל שאני הכי אוהבת קציצות בשר עם ספגטי וחומוס ורטבים וסלטים הכל כמו שאני אוהבת . החלטתי שאני יצא עם חברים שלי הישנים להתפרק כדי לנקות את הראש שלי מהבלאגן שקרה לי במהלך יומיים סה״כ . התקשרתי לדורין והודעתי שאני בבית והיא הוסיפה את שרון בשיחת ועידה וגם לימור וכולם התחברו ויצאנו לפאב בהרצליה. וואו כל כך כיף פה אפילו שקטן וצפוף . כולם מכירים את כולם כאן ובמיוחד אני מילנה תורג׳מן הבת של מיכאל תורג׳מן . לקחתי את דורין לצד ואמרתי לה שאני רוצה ללכת לשירותים ואז למועדון בתל אביב . הלכתי לשירותים ולפתע ראיתי אותו . וואו חשבתי שאני שיכורה לחלוטין אבל שתיתי סך הכל כוס וחצי הסתכלתי וזה היה הוא בול אחד על אחד הנהג מלונדון . הסתכלתי אליו פתאום הוא הסתובב והעניים בננו נפגשו. לא החזקתי את עצמי והתקרבתי לכייון שלו כדי לבחון עם זה הוא . את צריכה משהו ? פתאום הוא שאל אותי אם אותו מפתע כמו של הנהג . הייתי אמומה ולא הספקתי כדי לחשוב ופשוט פרצתי באנחנו לא מכירים? לא הוא ענה עם גבה מורמת כאילו מה את רוצה ?! אבל אפשר להכיר הוא ענה לי . אוי לא , תודה חשבתי אתה משהו אחר . נבהלתי באמת הייתי מבולבלת חשבתי שהשתגעתי מהמרמור שלי אליקוס ועוד הפעם המחשבות שלי התבלבלו בנקרה עם אליקוס . הזמנתי מונית ונסעתי הבית .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך