משהו בין אסור למותר פרק 7

אלינה 24/01/2015 558 צפיות אין תגובות

הבנתי שלא יהיה לי ביומיים האלה את מי לשתף ברגשות שלי . סמסתי לסעידה :״ הי, מה מצב ? שמעתי את לא תיהיי כאן ביומיים הקרובים ורציתי להגיד שאת תיהיי לי חסרה .״ נכנסתי לחדר של אבא שלי וראיתי אותו יושב על הכיסא החום מעור שלו שנראה כמו במשרד ראש ממשלה מול המחשב ומעביר ביקורת בטלפון על הבנקים האחרים . הבנתי שאין לו זמן אלי והמשכתי לחדר שלי . קיבלתי טלפון מאיזה גברת מפורסמת בקטנה במגזין אופנה שהציעה לי סכום מכובד עבור שותפות איתה עם חוזה של שנה שלמה . הרגשתי עם עצמי מאושרת . קראו לגברת דינה כהן עורכת סטודיו של דוגמניות ודוגמנים . קבענו פגישה בתל אביב ר׳ח השלום . היה שם בית קפה קטן בצד שהזכיר כאלה כמו בלונדון . קבענו לשעה 12 בצהריים . התארגנתי מהר לבשתי מכנס ג׳ינס גבוה וחולצה מכופתרת בצבע שחור ומגף חום קצר ומעל זרקתי מעיר לבן של קסטרו שאמא שלי הביאה לי במתנה . נסעתי לפגישה והייתי ממש שמחה שיש לי עבודה כבר על ההתחלה החדשה שהחלטתי לעצמי . אחרי שסיימנו את הפגישה עוד הפעם הטלםון שלי צלצל מאותה הגברת נטלי העיתונאית שאתמול התקשרה . חצופה ! אמרתי לעצמי מה היא לא מבינה שלא בא לי לדבר על הקשר שלי עם אליקוס דה למור התחמן הזה . לא עניתי לה לפתע קבלתי הודעה . בהודעה היה רשום : הי, זאת שוב פעם נטלי דברתי איתך אתמול . אשמח עם תעני לי על כמה שאלות בנושא שאתמול אמרתי לך .
התעצבנתי , לא ידעתי איך עוד להגיב לה חוץ מתחפפי ותתרחקי ממני אומללה שכמותך ! חסר לך עבודה על הראש ? דווקא עלי על מילנה תורג׳מן המסכנה הנבגדת והכואבת נתפסת ? לא יכלתי לכתוב לה בצורה כזאת כי אז היא היית יכולה לכתוב בכתבה שאני תוקפנית ומתרגשת כלפי הנושא על אליקוס . עניתי לה בנימוס : גברתי , אני מאוד מצטערת אבל אני לא רואה שום צורך לדבר איתך בנושא אישי כל גך שכבר חלף ואין לו שום משמעות .
חזרתי הבית ופתחתי את המחשב הנייד שלי . נכנסתי לאתר של אנשים מכובדים וכמה מהחברים של מלונדון היו רשומים שם . נכנסתי וראיתי עשרים הודעות חלק מהחברים וחלק מסתם אנשים . נכנסתי להודעה ראשונה ולא האמנתי למראה עניי ! שלחו לי תמונה של אליקוס וחברתו החדשה . היה כתוב בנוסף לזה יש לבן אדם מזל , הוא מצא את האושר שלו משתתפת בצערך מותק ! וואו פשוט יופי ! הוא כזה שקרן . לא המשכתי לכנס להודעות פשוט חסמתי את הדף של האתר . סגרתי את המחשב והלכתי לישון .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך