משהו בין אסור למותר פרק14

אלינה 02/02/2015 694 צפיות אין תגובות

פתחתי את דלת הבית בזהירות ובשקט . כל הבית היה בתחושה של שינה . עלינו מדרגה מדרגה והחב שלי דפק חזק יותר ויותר ככל שעלינו . הגענו לדלת של החדר והייתי בוערת מבפנים רגש שאי אפשר לתאר במילים הבטן שלי היית מלאה בפרפרים דמיוניים והעניים שלי נצצו כמו זוג יהלומים . הסתכלתי על סמי בזווית העין והוא היה רגיל הוא לא הזיז את העניים שלו מלהסתכל ישר . כנראה הראש שלו היה מלא במחשבות רבות . זה לא מסוכן ? את לא חושבת ? הוא שאל אותי . הפנתי את הליו את ראשי וחייכתי . לא חשבתי על שום דבר חוץ מלהעביר את הלילה הזה עם סמי הייתי כל כך דלוקה עליו שלא יכלתי להתאפק . התקרבתי אליו ונצמדתי . אתה שלי גם עם לא יסכימו לזה גם עם יעשו מי זה ספור אתה שלי . הוא תפס אותי מהמותניים והצמיד חזק לגופו וסחף אותי בנשיקה לוהטת שכשפה אותי פעם נוספת . התקדמנו לדלת ופתחתי אותה בשקט ובזהירות . נכנסו לחדר וסמי נעצר והתבונן בחדר . יש לך חדר יפה . לא כמו אצלי הוא אמר . תודה אבל את האמת הייתי רוצה חדר יותר קטן עניתי . הוא סתם גדול כל דבר שהרצה הצטרך לעשות עשרים צעדים . הוא צחק ואמר אצלי הוא בהרבה קטן כל דבר שהרצה אצטך לעשות צעק אחד והצטרפתי אליו בצחוק . ישבתי על המיטה והוא הסתכל עלי . הוא בחן אותי וטיפה התבייש . למדתי , כשבן אדם מחביא ממך את העניים הוא מתבייש ממך . וסמי החביא וזה היה כל כך חמוד . סמי , קמתי אליו כדי לעודד אותו שלא יתבייש . סמי באתי לפתוח את הפה והוא כבר שם את שפתיו על שלי הוא בהתחלה מיהר עם את הנשיקה ואז האיט . שנינו נפלנו על המיטה עם נשיקה העביר את הנשיקה לצוואר שלי הרגשתי את העור שלי הופך לעןר ברווז היה לי נעים כל כך חם . הוא העביר את היד שלו לאט לאט על בטני כך שהוא הרגיש כנראה שאני משתגעת מהנשיקה והמגע שלו . הרגשתי איתו כל כך משונה הרגשתי כאילו זה היה חסר לי נצח למרות שקיימתי יחסי מין עם אליקוס . עם אליקוס לא היית לי תחושה כזאת . הרגשתי את עצמי בעננים היה לי כיף . הוא הוריד לי את הבגדים בצורה איטית ועדינה ואני את שלו נשארנו רק בתחתונים . הוא עלה מעלי והסתכל לי בעניים . את בטוחה ? הוא שאל אותי . עניתי כן אני רוצה אותך כל כך חזק שאני לא משטלת על זה . הוא הסתכל עלי בחיוך וזרם לנשיקה שזלגה לבטן ואז לרגללים . הוא הוריד לי את התחתונים והוא הוריד את שלו . הרגשתי את האיבר שלו עוד שניה מתפרץ לתוכי אבל הבחנתי שהוא עדין מתאפק . הוא נשק אותי בכל גופי הוא ליטף אותי הרגשתי כמו בסרט כשהגבר מפנק את האובתו . לאחר כמה דקות הרגשתי אותו נכנס אל גופי . הרגשתי שאני הולכת למות מאהבה שלי אליו . אחרי כמה דקות הוא נישכב לידי והסתכל עלי . את שלי . מעכשיו את רק שלי . הוא התבונן לי בעניים עם עיניו ואמר את המילים האלו שמלאו את עני בטיפות קטנות של גשם . הוא חיבק אותי חזק חזק ואמר שהוא לא רוצה לשחרר אותי לעולם . ברגשתי שזה הוא סוף סוף מצאתי את האחד שלי . סגרתי את עני והרגשתי את פעימות הלב שלו הרחתי את הריח שלו ושקעתי מחובקת איתו לשינה . שמעתי את צלצול האיפון שלי והתעוררתי . הסתכחתי בצדדים סמי כבר לא היה איתי . הסתכלתי באיפון ונדהמתי מלראות הודעה מאותו המספר של אתמול . היה כתוב שם :בוקר טוב לך אהבת חיי . במה זכיתי שהכרתי אותך ? אולי תעני לי את ? שקעתי למחשבה ארוכה במי זה יכול ליהיות ואז כנראה נפל לי האסימון . זה סמיי . החזרתי לו בהודעה זה סמי ? הוא לא החזיר לי תשובה והמשכתי לשכב במיטה . לאחר כמה דקות קבלתי עוד פעם הודעה . היה רשום כן . קמתי בחיוך מהמיטה ונכנסתי ךמקלחת .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך