זה די מבוסס על ההתחלה והרעיון הכללי של משחקי הכס... התחלתי לקרוא וזה ממש ממש טוב! תקראו.

משחקי מלוכה – פרק נסיון (הקדמה)

14/02/2013 918 צפיות תגובה אחת
זה די מבוסס על ההתחלה והרעיון הכללי של משחקי הכס... התחלתי לקרוא וזה ממש ממש טוב! תקראו.

~ליידי לייסה~
הישבה בחדר האורחים של גנדר גונאל הייתה פעולה נוראה בשביל לייסה.
החדר היה מפואר כמו הארמון במצולות ימים, אבל הוא היה כל כך אחר, אחר וקר.
זה היה הצפון, והצפון הקר של ממלכת אֶמאדון היה קר, קר יותר מהקור של כל הממלכות האחרות ביחד. ובטח מהקור של מצולות ים המגונת בין רצועת ההרים.
"ליידי לייסה, האם תכבדי את הגנדר בכך שתקומי?" הוא שאל, והיא קפצה ממקומה בהפתעה.
היא לא הייתה מודעת לכך שהוא בכלל בחדר, רואה אותה משקשקת מקור.
היא קמה במהירות, אבל עדיין נראת חיננית כתמיד. השמלה השחורה שלה שאפיינה את הנשים הנשואות במצולות ים ובכלל, בכל שטחה של שושלת אוקווה, התנופפה מאחורי כאשר היא קמה, שולחת גלים בשיערה הארוך והשחור, כמו שיערם של כל בני משפחת אוקווה.
"אני רוצה לדון איתך בביתך הידועה, שתהיה גבירתם מצולות ים. ידו של גונאל נשלחה לכיוונה של לייסה. היא זזה לאחור, למרות שזה היה לא מכבד. הגנדר, התפקיד הרם ביותר אחרי מלך הממלכות, לא היה אדם שאיתו כדאי שאישה, במיוחד אם הוא מנסה להחליט מי מבניו ינשא לאישה לביתה, או אולי, מי מהם יהרוג אותה.


תגובות (1)

יודעים מה?
רוצים להשתתף בסיפור קצת? תרשמו תיאור מראה כללי + טווח גילאים לדמות שלכם ואני אכניס אותה (כל השאר אני אבחר)

14/02/2013 10:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך