משחק או אהבה

30/04/2015 824 צפיות 6 תגובות

תגיד כבר לא נמאס לך מהמשחק הזה של יום יחס יום אחרי התעלמות.
למה אני אישית אומרת לך שכבר נמאס לי אני פורשת מהמשחק הזה לא אכפת לי שאני מפסידה , למה זה כבר הגיעה לרמה שאני בוכה בלילות בגלל המשחק הזה
עכשיו אני כותבת את זה אני מתאפקת שהדמעות לא יצאו.
מה נראה לך שלא כואב לי שאתה צוחק עם בחורה אחרת.
מה נראה לך שלא כואב שאתה מתעלם מימני ומציק לבחורה אחרת.
מה נראה לך שלא כואב לי כשאני עוברת מולך ,לפנייך מאחורייך לא משנה באיזה כיוון ואתה ממשיך להתעלם וצוחק עם אחרים כאילו אני לא קיימת.
מה נראה לך שלא כואב לי לשמעו את הבנות מדברות אלייך ואמרות שאתה אוהב בחורה אחרת , לא שהן יודעות שאני אוהבת אותך אבל עדיין זה כואב לשמוע את זה.
אז תחליט איזה יחסים אתה רוצה איתי יחסים קרובים או שאתה ממשיך במשחק הזה .
למה עם תחליט במשחק אז תבין אתה משחק ברגשות של עצמך ותפסיד למה אני כבר אמרתי שפרשתי ואתה תפסיד אותי בחורה שאהבה אותך למה אני רוצה לחיות עם גבר שיגיד שהוא אוהב אותי ולא להמשיך לשחק עם ילד קטן ברגשות שלי.
וכשתתעורר ותבין שהפסדת אותי ותצטער על זה אני כבר לא יחזור אלייך.
אז תחליט משחק או אהבה למה ביחד זה לא הולך זה סתם מכאיב ואני לא מוכנה שדמעה תרד לי בגלל משחקים טיפשיים.


תגובות (6)

!!!מקווה שהכל יסתדר לך

30/04/2015 14:59

תודה מאמי

30/04/2015 19:22

לינוי כואב לי לראות שאת סובלת, כואב לי לשמוע שיש עוד מישהו שמשחק בבנות, כואב לי לקרוא שיש מישהי כמוני ואני מבינה אותך בבאמת.

30/04/2015 19:46

תשלחי לו את זה ותראי לפי ההגבה שלו מה לעשות

30/04/2015 19:47

אל תדאגי הכל בסוף יסתדר את עוד תראי

30/04/2015 19:47

    בעזרת ה' הכל באמת יסתדר.

    30/04/2015 22:20
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך