משחק אסור- פרק 10 (ליז)

rock girl 16/12/2014 1323 צפיות 2 תגובות

הלימודים התחדשו כרגיל לאחר סוף השבוע. קנדל המשיכה לדבר על ניק שסינן אותה במשך כול הסוף שבוע ולא החזיר לה הודעות או טלפונים; היא שאלה אותי אם אני יודעת מה קרה איתו ועניתי שהוא יצא עם חברים כול סוף השבוע. היא נראתה מאוד עצבנית על העניין והרגשתי לא נעים. זה היה כאילו אני בוגדת בה.
ראיתי את אנדרו כמה פעמים במסדרונות בית הספר אבל נראה שהוא בכוונה מנסה להתחמק מלהביט בי, הוא התנהג כאילו הוא לא רואה אותי כאשר חלף על פניי במסדרונות וזה הקל עליי להתמודד עם העניין. אם הוא לא יצור איתי שום תקשורת, אני יכולה להעמיד פנים שזה לא קרה…נכון?
לאחר הלילה עם ניק, הוא חזר להתחמק ממני. ניכר היה שהוא לא יודע איך להתנהג כעת בנוכחותי ופחדתי שהוא מתחרט על מה שקרה.
האם זה היה טעות לשכב איתו? כמובן שההורים שלנו היו מזדעזעים מהעניין וכול החברים שלנו והאנשים מסביב היו מגיבים באותו אופן והיו חושבים שזה אפילו מעורר סלידה, אבל למה? הרי אין בין ניק לביני קשר דם.
למה זה כול כך מוזר שיהיה בינינו מערכת יחסים?
לא ראיתי את ניק במהלך היום ומכיוון שקנדל נתנה לי טרמפ לבית הספר בבוקר, אז גם בבוקר לא ראיתי אותו. בהפסקת האוכל ב12, אני וקנדל נכנסנו לקפיטריה, לקחנו מגש אוכל והתיישבנו לבד על יד אחת השולחנות. קנדל המשיכה לדבר באובססיביות על ניק.
"את חושבת שהוא משחק בי?" היא שאלה. "גם ברדלי מהשכבה שלהם הציע לי לצאת לפני שבוע, אני לא חייבת לסבול התנהגות כזאת מצידו…" היא הוסיפה.
"אולי את צריכה לצאת עם בחורים אחרים…" משכתי בכתפי. מצד אחד לא רציתי שקנדל תמשיך את הקשר שלה עם ניק בגלל הקנאה שחשתי, ומצד שני רציתי שהיא תצא ותידלק על מישהו אחר כדי שאפסיק להרגיש רע בנוגע אליה.
"אני שונאת שהוא גורם לי להרגיש ככה…" היא מלמלה ותקעה את המזלג שלה בעצבנות בסלט.
לא אמרתי כלום. הבחנתי באנדרו נכנס לקפיטריה עם חבריו ומתיישב במרחק כמה שולחנות ממני. גם קנדל הבחינה בהם ושאלה, "מה קורה איתך ועם אנדרו?"
"לא הולך…" לא פירטתי.
"יצאתם בסוף השבוע לדייט שוב, לא?" היא שאלה בעניין.
"זה לא עובד…" עניתי ותקעתי את המבט שלי באוכל שלא נגעתי בו.
"באמת?" היא הופתעה. "דווקא נראה שאת דלוקה עליו,"
"זה עבר לי…" עניתי. קנדל תקעה בי מבט ארוך אבל לא השיבה.
המשכנו לאכול בשקט כשראיתי את ניק, ג'יי וברודי נכנסים לקפיטריה; הם הלכו להתיישב והבחנתי שניק תוקע מבטים באנדרו שצחק עם חבריו ולא הבחין בו. לפתע ניק קם מכיסאו וצעד לעבר אנדרו וידעתי מה עומד לקרות.
אנדרו הרים את מבטו אל ניק בדיוק כשהוא חבט בו בחוזקה וגרם לו ליפול אחורה יחד עם הכיסא שלו, קפצתי מהכיסא מידית יחד עם התלמידים מסביב שראו מה קרה. ניק גהר מעל אנדרו והמשיך להכות אותו בפניו שוב ושוב מבלי להפסיק אפילו לרגע. מיהרתי לעברם והתלמידים עשו כמוני ומיהרנו לעשות מעגל סביבם.
חבריו של אנדרו הדפו את ניק מעליו, ואנדרו ניצל את המומנטום והתנפל על ניק והכה אותו בפניו, ניק נפל על הרצפה ואז הסתובב חזרה ורץ לקראתו של אנדרו והתנגש בו בעוצמה אדירה בגופו, מפיל אותו חזרה על השולחן מאחוריו שקרס תחתיהם; ניק הטיח את ראשו של אנדרו בשולחן והמשיך להכות אותו. פניו של אנדרו היו מגואלות בדם והוא נראה כמעט ממוטט מרוב המכות שניק הנחית עליו, וניק פשוט נראה אחוז טירוף.
"תעצרו אותו!" צעקתי לעבר ג'יי וברודי שהביטו במתרחש במבטים המומים, לא מבינים מה הסיבה לעניין. ג'יי נראה כאילו הוא מתעשת כאשר ראה אותי, ואז יחד עם ברודי שניהם תפסו בזרועותיו של ניק והקימו אותו, מרחיקים אותו מאנדרו שהמשיך לשכב על הרצפה; חבריו של אנדרו מיהרו לעזור לו לקום.
"מה קורה פה?!" ראיתי את המורה התורן האחראי מתפרץ אל המעגל בפנים המומות וזועמות. הוא הסתכל על אנדרו שנראה פשוט נורא עם דם על כול פניו, ועל ניק שהפסיק להיאבק בג'יי ובברודי והתנשף בעוצמה כשיורד דם מאפו. "שניכם, בואו איתי!" הוא צעק על אנדרו וניק. חבריו של אנדרו עזרו לו לצאת מהקפיטריה בעקבות המורה וניק השתרך אחריהם בפנים אדישות. הוא העיף לעברי מבט לפני שיצא והעיניים שלנו הצטלבו.
זה היה בשבילי…


תגובות (2)

מושלם! הכתיבה שלך מהממת! איך לא ראיתי את הסיפור הזה קודם? הוא פשוט מושלם העלילה מעניינת וממכרת זה פשוט דורש עוד ועוד! התחלתי לקרוא אותו עכשי, את הפרקים האחרונים, אבל אני מקווה שיתפנה לי זמן ואני אוכל לקרוא הכל מההתחלה. כתיבה מושלמת אהובה תמשיכי!

16/12/2014 20:11

    המון תודה ! ומוזמנת לקרוא בכיף ! :)

    16/12/2014 22:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך