משחק אסור- פרק 9 (ליז) אין עכבות

rock girl 14/12/2014 1499 צפיות 4 תגובות

התעוררתי כשידיו של ניק עדיין עוטפות אותי. השעון הראה שהשעה ארבע בבוקר, וראיתי מהחלון שעדיין לא היה אור בחוץ.
שמתי את ידיי על זרועותיו והידקתי אותן אל גופי, מנסה להיאחז בו. הרגשתי שהוא עלול להיעלם כול שנייה. ניק נע מאחוריי והבנתי שהוא התעורר גם; הסתובבתי אליו כשאני עדיין בין זרועותיו והשענתי את הראש שלי בגומה בין ראשו לצווארו. הוא הריח טוב אז נצמדתי אליו.
הרמתי אליו את פניי וראיתי שהוא מביט בי, קירבתי אליו את שפתיי ונישקתי אותו. הוא נרתע מעט וזרועותיו ניתקו ממני,
"ליז-" הוא אמר והתרחק. "אל תעשי את זה…" הוא מלמל אליי והסיט את עיניו ממני.
"למה?" שאלתי ונאחזתי בידו ומשכתי אותו אליי שוב אבל הוא הזדקף והתיישב.
"את יודעת למה…" הוא אמר בשקט והעביר את אצבעותיו על פניו בתסכול.
הזדקפתי גם והבטתי בו; הושטתי את היד ושמתי אותה על החזה שלו כשאני נצמדת אליו שוב; רציתי אותו קרוב, רציתי להרגיש את הגוף שלו נוגע בשלי, החלק שהיה בי שניסה להילחם ברגשותיי כלפי ניק נעלם לפתע כאילו לא היה קיים מעולם…
הפניתי את פניו אל שלי וראיתי בעיניו עד כמה הוא רוצה אותי. נישקתי אותו שוב ברכות והוא לא נרתע אבל נראה מהוסס כאילו לא בטוח מה הוא צריך לעשות; הרגשתי בגופו שהוא רוצה אותי בדיוק כמו שאני רוצה אותו אבל משהו בו עצר בעדו בדיוק כמו שעצר בעדי בעבר, פשקתי את שפתיי לנשיקתו והרגשתי איך לשונו חודרת אל פי ואיך הוא שם את ידיו על גופי ומצמיד אותי אליו בלהט. הוא גלגל אותי על גבי ונשכב מעליי כשפיו עדיין על פי, מנשקת אותי בלהט ובפראות מתגברת; הלב שלי התחיל לפעום במהירות ובהתרגשות, הרגשתי כול חלקיק בגוף שלי נדלק וכמעט בוער מרוב תשוקה. ידיו חגו על גופי, מלטפות אותי בתאווה בוערת כשרגליו בין רגליי והרגשתי את גופו מתעורר ונדלק בתגובה. שפתיו ניתקו משפתיי והוא נתן לי לקחת אוויר ולהתנשם בכבדות כשלשונו עוברת על צווארי ונותנת לי להיאנק בתשוקה עזה.
בחיים לא הרגשתי ככה; כול הגוף שלי כאילו התעורר לחיים והרגשתי כול תא בגוף שלי מגיב למגעו ונשיקתו, הלב שלי כמעט דהר בתוך החזה שלי ושפתיי היו נפוחות ומגורות.
"ליז-" הרגשתי את נשימתו הכבדה של ניק על פניי; הוא נעץ בי את מבטו. "אני לא אוכל להפסיק…" אמר.
החזרתי אליו מבט והעיניים שלנו הצטלבו, "אל תפסיק…" התנשפתי. הצמדתי אותו אליי שוב ונישקתי אותו; זה היה כאילו הערב עם אנדרו התפוגג ועכשיו רק ניק היה קיים ורק אותו רציתי, ולא היה אכפת לי שרק לפני כמה שעות אנדרו כפה את עצמו עליי. כול מה שהיה חשוב לי היה ניק.
רק ניק.


תגובות (4)

איזההההההה יפהההה באמאשלייייי תמשיכייי..

14/12/2014 21:12

מושלם!!! איזה סיפור מהמם ומעניין. ..תמשיכי<3

14/12/2014 21:54

    טנקיו מותק :)

    15/12/2014 00:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך