הדר
יש לכן כזה מזל שאני כל כך אוהבת אותכן!!
נחשו מה? אני מעלה את הסיפור הזה בשתיים לפנות בוקר, כשכל הבית ישן, אני מתגנבת למחשב ומעלה את הסיפור רק כדי שיהיה לכן משהו לקרוא!!
מסתבר שהקלדת מילים זה דבר נורא מסובך כשצריכים לעשות את זה בשקט... :O זה כאילו מישהו שם ליד המקלדת רמקול ושומעים כל לחיצה שלי על מקש... :-\
אני מקווה שתאהבו....
אם לא אני כנראה אמחק את הסיפור הזה, לא הרבה מגיבים לי....
אני מניחה שהקוראות שהן גם סופרות פה מבינות על מה אני מדברת.... זה דיי מבאס שאחרי כל ההשקעה הזו בסיפור, אף אחת כמעט לא מגיבה לי....
הרי איך אני אמורה לדעת בדיוק שאוהבים את הסיפור הזה? חוץ משלוש ארבע קוראות הדוקות(שאת כולן אני אוהבת <3) שמגיבות מדי פעם אף אחת אחרת כנראה לא קוראת את זה...
אז אממ... אני מניחה שלסיכום: תודיעו לי אם אתן קוראות....
זה נורא מעודד וחשוב לי...
ואפילו אם אני לא אומרת את זה הרבה, כל התגובות האלו, אפילו הקטנות עם ה'תמשיכיי D:', מזה עוזרות !!
אוהבת הדר <3

משחק מסוכן – פרק 23

הדר 19/07/2011 1065 צפיות 13 תגובות
יש לכן כזה מזל שאני כל כך אוהבת אותכן!!
נחשו מה? אני מעלה את הסיפור הזה בשתיים לפנות בוקר, כשכל הבית ישן, אני מתגנבת למחשב ומעלה את הסיפור רק כדי שיהיה לכן משהו לקרוא!!
מסתבר שהקלדת מילים זה דבר נורא מסובך כשצריכים לעשות את זה בשקט... :O זה כאילו מישהו שם ליד המקלדת רמקול ושומעים כל לחיצה שלי על מקש... :-\
אני מקווה שתאהבו....
אם לא אני כנראה אמחק את הסיפור הזה, לא הרבה מגיבים לי....
אני מניחה שהקוראות שהן גם סופרות פה מבינות על מה אני מדברת.... זה דיי מבאס שאחרי כל ההשקעה הזו בסיפור, אף אחת כמעט לא מגיבה לי....
הרי איך אני אמורה לדעת בדיוק שאוהבים את הסיפור הזה? חוץ משלוש ארבע קוראות הדוקות(שאת כולן אני אוהבת <3) שמגיבות מדי פעם אף אחת אחרת כנראה לא קוראת את זה...
אז אממ... אני מניחה שלסיכום: תודיעו לי אם אתן קוראות....
זה נורא מעודד וחשוב לי...
ואפילו אם אני לא אומרת את זה הרבה, כל התגובות האלו, אפילו הקטנות עם ה'תמשיכיי D:', מזה עוזרות !!
אוהבת הדר <3

"נד… נד, קום…" דייגו לחש לאוזנו של חברו הטוב, שנחר לידו ברעש.
"מה? מי? איפה?" מלמל נד, קורי השינה עוד על עיניו.
"אני מרגיש אותה." אמר דייגו, לבו פועם בחזקה.
"מה מרגיש? את מי מרגיש?" נד הסתכל על דייגו מבולבל. הוא בדיוק העיר אותו מחלום על בחורה יפה, בעלת שער בלונדיני קצר ועיניים כחולות מדהימות.
"אני מרגיש את לילי. אני… אני מצליח להרגיש את מה שהיא מרגישה." אמר דייגו, עיניו נוצצות בהתרגשות.
"מה? איך?"
"זה כאילו… כאילו היא מחוברת אליי."
"מה היא מרגישה?"
"היא בדיכאון. היא מרגישה שכל העולם שלה קורס, שאין לה סיבה לחיות."
"וואו." מלמל נד, משפשף את עיניו ומנסה להתעורר מעט.
"כואב לה הלב. היא… כועסת."
"למה?"
"מאיפה לי לדעת? אני רק מרגיש מה שהיא מרגישה, לא חושב מה שהיא חושבת."
"אתה חושב שזה בגללך? הדיכאון והכול?"
"לא… לא, אין סיכוי. למה שהיא תיכנס ל… דיכאון כזה עמוק בגללי?"
"אולי כי אתה לא שם? הרי… היא בטח מאוהבת בך."
"כן, היא כנראה מאוהבת בי אבל… לא עד כדי כך…"
"דייגו?" השאלה האישית מדי, לטעמו, עמדה על קצה לשונו של נד, מתאפקת לא לפרוץ החוצה בגסות.
"מה?" שאל דייגו, מרגיש איך לאט לאט, חלק ממנו מתמסר לרגשותיה המבולבלים של לילי.
"אתה גם נכנסת לדיכאון בגללה?"
"כן." ענה, יודע שזה נכון ושזה עדיין כואב. הוא ידע שהוא אוהב אותה, אוהב יותר מכל דבר אחר.
"איך לא ראיתי?"
"הסתרתי את זה טוב. אתה לא מכיר אותי, נד? אני יכול למות ואתה עדיין תחשוב שאני חי. אני עד כדי כך טוב ב… בלהעמיד פנים. במשך שבועיים תמימים אתה חשבת שאני בסדר גמור, שאני רק… דואג. אתה חשבת שהכול טוב, אבל זה היה בדיוק ההפך. אתה יודע שבלילות הייתי בוכה עד שהעייפות גברה עלי? אתה יודע ש… שהיא עברה במוחי, במחשבותיי, בכל רגע ושנייה של היום? אתה יודע שהיו רגעים שדמיינתי אותה מולי, אומרת לי שזה נגמר? הייתי חצי בנאדם. ועכשיו… עכשיו אני יודע שהיא באמת אוהבת אותי. שהיא באותו מצב כמוני. היא גם לא יכולה לחיות בלעדיי. וזה נותן כוח. אלוהים! אני מרגיש חי." דייגו עצם את עיניו, דמעה בודדה מתגלגלת במורד לחיו, מרטיבה את צלקתו. אם רק הוא היה יכול לצאת משם, לפגוש אותה. הרי, עוד שבועיים היא תמות. תגווע בידיו של דיימונד המנצח. הוא אמור כרגע לבלות איתה כמה שיותר, לנצל את הזמן שלהם ביחד עד תום.
"אחי… אני מצטער." אמר נד, מניח את ידו כל כתפו של חברו השבור. דייגו רק הנהן, לא מסוגל לדבר מרוב רמת הכאב שהרגיש באותם רגעים. הוא התקפל בצד, מתיר לרגשותיה של לילי לחלחל אליו ולתפוס את תשומת לבו עד הסוף.

"לילי? מתוקה?" קולה של אמה נשמעה מבעד לדלת הסגורה. הלילה כבר ירד, מתיר את חדרה חשוך ואפל. היא אהבה להיות ככה, לבדה, רק עם מחשבותיה ורגשותיה.
"מה, אימא?" שאלה בכבדות, מרימה בקושי את ראשה מהכרית הנוחה.
"מגי באה לבקר אותך." הדלת נפתחה ומגי עמדה בפתח, נכנסת לחדר כאילו הוא שייך אליה.
"מה עכשיו, מגי?" סיננה לילי, מתיישבת על המיטה עם מבט עייף בעיניה.
"באתי לראות מה שלומך, לראות שעוד לא התאבדת." אמרה בקרירות, עיניה מתגלגלות בחוריהן.
"מוזר, בדיוק חשבתי מה ייגמר יותר טוב: לתלות את עצמי בעזרת החוט של המקלחת, או לנפץ כוס ולחתוך את הצוואר. מה דעתך?" אמרה לילי, קולה אפל וקר.
"את לא באמת חשבת על זה, נכון?" שאלה מגי, דאגה ופחד בקולה.
"למה שאני לא אעשה את זה? תני לי סיבה אחת לחיות, מגי. אין לי מה לעשות פה. תפקידי בעולם הזה נגמר ואלוהים מנסה להגיד לי את זה בעזרת… הדיכאון הזה."
"מה עם המשפחה שלך?! מה איתי?! וג'ף?!"
"אני מצטערת להגיד לך את זה, מגי, אבל ממזמן הפסקתי לשים לב לכולכם."
"מה עם דייגו? תחשבי איך הוא ירגיש כשהוא יגלה שהתאבדת, ועוד בגללו."
"אל תערבי אותו בזה!" צעקה, כל כעסיה משתחררים בבת אחת.

דייגו הרגיש נחשולי כעס עוברים בתוכו, יודע שאהובתו כועסת, זועמת. כמה היה רוצה להיות שם, לחבק ולהרגיע אותה, לגרום לה לפרפרים בבטן כמו שהיא גורמת לו.
הוא תהה איך זה יכול להיות שהרגשות שלהם כל כך מקושרים אחד לשני. האם גם היא מרגישה את מה שהוא מרגיש? או… או שזה רק חד צדדי? מעניין אם אי פעם הוא גם יוכל לשמוע את מחשבותיה, להבין למה היא כל כך… עצובה.


תגובות (13)

הדר?!?!
אני בהלם טוטאלי קודם כל!!!
( הנה דבר ראשון, מישהי הגיבה! אני! )

את הילדה שמנחמת, אם מישהי אחרת אומרת שהיא תמחק כי לא מגיבים לה! :O
אני בשוק! XO
וחוץ מזה אם לא מגיבים?! זה כי האנשים פה עצלנים בדיוק כמוני! XD
אני עושה מאמץ רב להגיב לך!
אבל את יודעת כמה אני מגיבה לך! ( בראש XP )
כולםםםם פההה ( טוב אני לא יכולה לדבר בשם כולם… 90% ! )
90% מהקוראים מתיםםם על הסיפורר הזהההההההה
והוא באמת משהו ששווה למות עליווו
עכשיו תפסיקי לדבר שטויות ותעלי עוד פרקים!!!! XD XD
חעחעחעחעחעחע ( זכויות לי הדר! מוחעחעחע…….. טוב זה נמאס. חזרתי ל- חחחחחחחחחחחחח )

חחחחחחחחח! XD

19/07/2011 18:00

הדר, אם את רק חושבת על להפסיק אני אכה אותך למוות.
בחיי. את לא מפסיקה את הסיפור המדהים הזה, מבינה?!
אני לא עומדת במתח הזה יותר!!!
את יכולה להמשיך בבקשה?!?!
תודה (;

19/07/2011 18:11

תוודה סטורי, דקוטה ואמה :)
סטורי:
תודה על המאמץ להגיב לי D:
דקוטה:
סמיילי חתייך XD
אמה:
אני נשבעת שרק מהאיומים (החמודים בצורה מוזרה) שלך אני אמשיך !
אבל הייתי רוצה לראות מה יקררה אם באמת אני אפסיק את הסיפור….

19/07/2011 18:47

אם לא תמשיכי את משחק מסוכן כל יום בחיים שלך יהיה מסוכן. ראי הוזהרת!

( XD )

19/07/2011 19:17

אל תפסיקי!אני יודעת שזה מבאס שאין תגובות. אבל במקרה שלך אני לא חושבת שאין לך קוראים,אני חושבת שאנשים מתעצלים להגיב לך. כי את מגיבה גם בלי תגובות…
אבל בכל מקרה אני כן מגיבה לך ואני ממש אוהבת את הסיפור הזה!אז תמשיכי :)

19/07/2011 19:24

תיקון: כי את מעלה פרקים גם בלי תגובות ****

19/07/2011 19:25

אם את לא ממשיכה אני ^$&%!!!
הבנת?!

19/07/2011 19:35

אווווווו 3>
שמעי הדר, אני אומרת לך בשיא הכנות, הסיפורים שלך זה התמכרות.
אסור לך להפסיק אותם. אני לא אתן לך להפסיק אותם.
אז אל תגרמי לי להשתמש בכוח, סבבות? (;

XOXO

19/07/2011 20:19

את חייבת להמשיך אני מתה על הסיפור הזה ! את לא מוחקת אותו בשופ פניפ ואופן חחח :)

20/07/2011 00:47

תודה רבה על התגובות אני מבטיחה להמשיך רק בשבילכן D:

20/07/2011 01:18

תודה רבה על התגובות אני מבטיחה להמשיך רק בשבילכן D:

20/07/2011 01:19

הדר זה סיפור מושלם!!! ואל תשכחי שיש אנשים שלא מחברים באתר ועדיין קוראים ואוהבים את הסיפור והם לא יכולים להגיב אז תהיי בטוחה שגם אם לא מגיבים אנשים אהבים אותו =]
וזה סיפור מהמם ומדהים ומושלם ותמשיכי!

20/07/2011 15:57

הדר!
אני כל הזמן קוראת את הסיפורים שלך פשוט אני עצלנית מידי כדי להגיב, אל תפסיקי!

03/08/2011 23:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך