משחק מסוכן – פרק 9

הדר 07/07/2011 998 צפיות 6 תגובות

דייגו שמח בתוכו. הוא שמע את דבריהם בזכות חוש השמיעה העדין שלו והרגיש כאילו הוא צף על עננים. המפלצת שבתוכו צרחה משמחה, מאושרת מכך שלילי דחתה את ג'ף על הסף.
"על מה דיברתם?" שאלה מגי את לילי בסקרנות הגובלת בחטטנות.
לילי סיפרה למגי מה קרה בקצרה. לא היה לה כוח לחפירות הבלתי פוסקות שלה והיא קיוותה שלאחר שגוללה בפניה מה קרה היא תעזוב אותה לנפשה.
"למה אמרת לא?" שאלה לאחר שלילי סיימה לדבר.
"אני לא אוהבת אותו." ענתה בפשטות.
"אבל אתם מושלמים!" זעקה בהתנגדות.
"אבל אני לא אוהבת אותו." חזרה שנית ומבטה נדד אל דייגו. הוא עמד רחוק ממנה ועיניו היו תקועות בנקודה מסוימת מאחוריה. הוא נראה מהורהר, שקוע בדבריו. על פניו היה חצי חיוך מאושר ומרוצה. היא תהתה ממה הוא נובע.
"ס… סליחה?" קול צייצני נשמעה מאחוריהן. מגי ולילי הסתובבו מבולבלות אל הקול וגילו נערה בת 14, מעט מפוחדת ונרגשת.
"כן?" שאלה לילי מבולבלת.
"את… את ודייגו נינטו חברים?" שאלה בחיוך ביישני. לילי הסתכלה על מגי מבולבלת שהחזירה לה מבט משועשע. שתיהן לא הבינו מה קורה פה.
"לא… איפה שמעת את זה?"
"יש שמועה שזרקת את ג'ף לטובת דייגו. רק רציתי להגיד שאתם הרבה יותר מתאימים." אמרה בחיוך נרגש.
"איזו שמועה? מתי היא הופצה?"
"היום, אתמול, מתישהו. כל הבצפר יודע. כולם מדברים על זה."
"מה לעזאזל?" מלמלה לילי. הנערה כבר ברחה משם מצחקקת והשאירה את מגי ולילי פעורות פה.
"מי לעזאזל חושב שאני חברה של דייגו?! פגשתי אותו אתמול!" זעקה לילי, זועמת ורותחת.
"זו בטח לוסי מונרו. היא תמיד קינאה בך." אמרה מגי והן התיישבו על אחד הספסלים, לא מודעות שדייגו מקשיב לכל מילה שלהן.
הוא זה ששלח את הנערה, הוא זה ששתל בראשה של לילי את המחשבה שיש שמועה. הוא אחראי לכול, ובגאווה. הוא השתלט על הנערה ושלח אותה לדבר עם לילי. למען האמת? לא הייתה שום שמועה. הוא המציא אותה. עכשיו הוא רק צריך לגלות מי זו לוסי מונרו ולהשתלט עליה, שתיקח עליה את כל האשמה.

"אבל… איך היא הגיעה למסקנה שאני ודייגו ביחד?" שאלה לילי את מגי, מצפה לקבל תשובות.
"היא גרה ברחוב שלך, לא?"
"כן, אז?"
"אז היא בטח ראתה אותו מוריד אותך בבית שלך."
"אז הוא נתן לי טרמפ! איך היא הגיעה לזה שאנחנו יוצאים?!"
לאחר כמה דקות מחשבה מגי ענתה:" יש לי תיאוריה… אבל יכול להיות שהיא לא נכונה."
"נו?"
"אז ככה: לוסי בוודאי הייתה בקרב של דייגו וג'ף. היא בטח הייתה לידנו כשדייגו יצא וראתה אותו מסתכל עלייך. הרי תחשבי על זה, זה דיי חשוד שכל הדרך אל הזירה הוא לא מסתכל על אף אחד ופתאום הוא מסתכל עלייך, דווקא עלייך. זה מוזר. זה חשוד, ולוסי ישר רואה דברים כאלו. אנחנו יצאנו החוצה בדיוק כשג'ף התחיל להתנפל על דייגו. לוסי בטח נשארה בווסט – ווי וראתה אותך ואת ג'ף מדברים ואז את דייגו. היא ראתה את ג'ף הולך משם זועף, מהצד זה נראה כאילו הודעתם לו שאתם ביחד. היא בטח חזרה הביתה עד אז וראתה אותו מוריד אותך בבית בדרך לבית שלה. לוסי בטח ישר הסיקה שיצאתם. מה ששכנע אותה סופית שאתם ביחד זה שהוא התיישב לידך, דווקא הוא. ואז היא בוודאי כתבה איזה הודעה בפייסבוק שמודיעה שאתם ביחד באופן עקיף. נגיד… 'מזל טוב לזוג הטרי, דייגו ולילי'. לוסי מסוגלת לעשות דברים כאלו."
ככל שלילי המשיכה לחשוב על זה ככה זה נראה לה יותר הגיוני. הכול התחבר לה. לוסי מונרו היא הבחורה הכי רכלנית בבית הספר, היא היחידה שיכולה להגיד דבר כזה וכולם יאמינו לה.
בנקודת התצפית שלו דייגו גיחך. הן כרגע סידרו לו הכול. הן הכינו לו את סיפור הכיסוי שלו. ככה, בכזאת קלות. עכשיו הדבר היחיד שנותר לו לעשות זה לחפש את לוסי הזו.
זה היה דבר נורא קל כי שתי הבנות קראו לה ונערה קופצנית בעלת שער חום קצר הלכה אליהן בדילוגים. במהרה דייגו השתלט על מוחה, מעדכן אותו בפרטים. זה היה אחד הדברים הכי אהובים עליו לפעמים, לשנות את סדר הדברים, להרגיש כמו יד הגורל.
הדבר היה כל כך קל. הן ממש תכננו לו הכול. הוא לא היה צריך לעשות כלום, רק להשתלט על מוח של כמה ובנות והופ! הוא ולילי חברים. הבעיה היחידה שלו הייתה לילי. היא זעמה, רתחה, כעסה על השמועה שהתפרצה. בתוך תוכו הוא נפגע מתגובתה.


תגובות (6)

אווווווווווווווווווווווו
איזה חמוד!!!!!
מי מתוק של אמא?~!?!?!!
הא דייגו?!?!?!?
ולילי!!!!
עם כל הכבוד הגיע הזמן שתראי טיפה רגישות כלפי "הכלבלב המאוהב!!"
אבל הוא כזה חמוד!!!!!!!1111
אוףףףףףף הסיפורים האלו מדכאים אותי…
הלוואי שגם לי יגיע הנסיך על הסוס הלבן……:(

08/07/2011 10:45

נ.ב- נא לא להתייחס לשתי שורות האחרונות של המשפט

08/07/2011 10:52

חחחחחחחחחחחחחחחח
פלופי הרגת אותי אים ה-'מי מתוק של אמא?~!?!?!!'
חחחחחחחחחחחח

08/07/2011 14:11

אאהה ופלופי לא ניראה לי שדייגו "כלבלב מאוהב" הוא יותר בכיוון של "רוטווילר מאוהב"

08/07/2011 14:15

מדהים!

08/07/2011 16:23

מממממדהיםםם! מתה על הסיפווווורים שלך!

10/07/2011 17:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך