Lili01
החלטתי לנסות לכתוב סיפור אהבה.הוא מעין סיפורי ערסים אבל לא ממש ,אני מקווה שתאהבו ותגיבו את דעתכן על מנת שאדע אם כדאי לי להמשיך .

משמעות האהבה-הקדמה

Lili01 07/07/2014 1599 צפיות תגובה אחת
החלטתי לנסות לכתוב סיפור אהבה.הוא מעין סיפורי ערסים אבל לא ממש ,אני מקווה שתאהבו ותגיבו את דעתכן על מנת שאדע אם כדאי לי להמשיך .

אהבה..מילה פשוטה לא? לא. היא רק נראית פשוטה שאת לא נמצאת בה, אך שנכנסים אל עולמה מגלים שהיא לא כזו פשוטה.
היי,אני סתיו אלמליך בת 16 מתל אביב.אני ממוצעת בחיצוניות שלי : שיער שחור חלק,עיניים ירוקות,שפתיים משורטטות ,אני לא רזה ולא שמנה-אני בין לבין.
ריקוד זה החיים שלי! אני רוקדת מגיל קטן .רקדתי בלט ורקדתי מודרני אך בחמש השנים האחרונות אני רוקדת היפהופ .אין דבר שאני אוהבת יותר מזה,שאני עצבנית,עצובה או לחוצה אני רוקדת .
חבר אף פעם לא היה לי.לא שאחי מפחד עליי ולא נותן לאף אחד להתקרב אליי אלא שאני זאת שלא רוצה.אני מפחדת,מפחדת להיפגע ,מפחדת להתאכזב.
אז כמו שהבנתם יש לי אח גדול הוא בן 17 -שנה אחרונה שלו בתיכון.קוראים לו מתן אלמליך .הוא לא כמו שאר האחים שמגנים ושומרים על האחיות שלהם,הוא נותן לי לשמור על עצמי ולקבל את הטעויות שאני עושה ולהבין אותם.הוא סומך עליי שאני יוצאת לבלות. יש לו חברה מדהימה קוראים לה קים,אני חולה עליה.
יחסית אני מקובלת בשכבה אך יש לי את שלושת החברים הכי טובים שלי -נוי,מאי ובר . אנו מן חבורה כזאת של ארבע בנות משוגעות !

מתן אלמליך: בן 17 מתל אביב.מאופיין בתספורת מארינס,עגיל בלשון ושרירים מעטים. הוא שותה ומעשן אך לא משחק בבנות. יש לו כבוד לבנות,הוא חושב שלא מגיע להן יחס כזה.יש לו חברה מדהימה כך שהוא לא מתייחס אל בנות אחרות.הוא לא סוטציונר,הוא נאמן לבת זוגתו.הוא לא ערס אבל אם יתעסקו עם המשפחה שלו או עם החברה שלו הוא יכול להשתגע. לא מתרברב,לא מזיין וזורק כמו שאר הגברים. הוא משחק כדורגל בקבוצת הנוער ,בשבילו כדורגל זה כל החיים! הוא חושב שבנות שמתלבשות קצר והולכות עם כל גבר ולאחר מכן רוצות שייתיחסו אליהן בכבוד-לא שוות את זה! הוא חושב שאם הבחורה לא מתייחסת בכבוד אל עצמה,לא מגיע לה לקבל כבוד מגברים.
החבר הכי טוב שלו זה רון מור, לא תמצאו חברים צמודים כמו שני אלה.

רון מור: בן 17 מתל אביב.תספורת מארינס , עיניים כחולות,עגיל בלשון ובאוזן , שרירי – וואלה נראה טוב.
לעומת חבר שלו מתן הוא דיי ערס.הוא לא היה משחק בבנות עד שגילה שחברה שלו בגדה בו,ומאז הוא משחק בהן,מזיין וזורק .הוא רק שותה , הוא מעדיף שלא לעשן.
הוא גם לא היה סוטציונר עד שהיא שברה לו את הלב – בקיצור האקסית שלו פגעה בו חזק .
הוא הבין שאין באמת דבר כזה ׳אהבה׳, שכולם נפגעים ממנה בסופו של דבר.הוא מעדיף לזיין ולזרוק מאשר שתהיה לו אחת קבועה.הוא פגוע עוד מהבגידה אך הוא מנסה לשכוח את זה ולהמשיך הלאה.
בניגוד למתן,רון מנגן על גיטרה,הוא שר,מלחין שירים וכותב אותם. הוא ניסה את מזלו ב׳דה וויס׳ אך אמרו שעדיין הוא לא מוכן. הוא לא קיבל את זה קשה אלא ההפך.הוא התאמץ יותר,למד יותר,ועכשיו הוא טוב יותר. בשבילו המוזיקה זה כל החיים אחרי המשפחה כמובן! אחותו הקטנה זו מאי – החברה הכי טובה של סתיו, לעומת מתן הוא אח ששומר על אחותו ומגן עליה,אך נותן לה מרחב לנשימה ולהיות עצמאית.

מאי מור : בת 16 מתל אביב. מאופיינת בשיער שחור המגיע עד לכתפיים,בזוג עיניים כחולות,יש לה עגיל בטבור, רזה ויחסית גבוהה.
גם היא נפגעה מאהבה בדיוק כמו אחיה.האקס שלה נסע אל מחוץ לעיר ושכב שם עם בנות .היא הייתה שבורה, היא הייתה בדיכאון חצי שנה ורק לאחרונה החלה לחזור לטפל בעצמה,החלה לחזור לחיות.לחזור להיות מה שהייתה לפני.
היא ידועה בתור אחת משוגעת,הם חייכנית וקופצנית,היא אוהבת לעקוץ מורים ואנשים. היא לא חרוצה בלימודים אך ציוניה במבחנים טובים.
בעבר היא הייתה מעין טום בוי ,היא שיחקה כדורגל והייתה מסתובבת עם הבנים. שעלתה לתיכון היא נהפכה ליותר נשית והחלה לטפח את עצמה .
בשבילה כל העולם זה לרקוד ! היא רוקדת בלט כבר כמעט 10 שנים.
היא אוהבת לצאת לבלות עם חברים,היא לא שותה ולא מעשנת, מעדיפה לוותר על זה.
היא שונאת שאח שלה מגן עליה ושומר עליה , אבל היא מבינה זאת בגלל מה שקרה לה בעבר עם אותו הבחור.

נוי שלום: בת 16 מתל אביב. יש לה שיער בלונדיני ארוך שבקצוות שלו יש וורוד,עיניה ירוקות, היא גבוהה ויחסית רזה- כולם אומרים שהיא יפה, אך היא לא רואה זאת ואומרת שהיא סבירה.
הביטחון העצמי שלה לא בשמיים,היא לא מסוגלת להיפתח לכל אחד וקשה לה להתקרב לאנשים שאינה מכירה.
היא איבדה את אמה בגיל 10 שנסעה חזרה הביתה ואיבדה שליטה ורכבה התהפך.היא בכתה והיה לה קשה אך לא ממש מכיוון שלא הבינה אז מה קורה סביבה . ככל שהיא גדלה היא מתגעגעת אליה יותר וקשה לה יותר בלעדיה אבל היא ממשיכה הלאה ומסתכלת קדימה. היא גרה רק עם אביה,אין לה אחים,היא בת יחידה.
היא בחורה ספורטיבית מאוד , בשבילה ספורט זה הכל!
אף פעם לא היה לה חבר,היא רוצה מאוד אבל היא מפחדת מלהתחייב ואז להפגע.
היא אוהבת את החברים שלה והיא מרגישה מאושרת מכך שיש לה אותם. אף אחד לא יודע אבל היא מאוהבת ברון אח של מאי, אבל היא לא תעשה עם זה כלום כי היא לא הטעם שלו,היא חושבת שהוא יותר מדי ערס וסוטציונר .

בר גבאי : בת 16 מתל אביב.מאופיינת בשיער חום וגלי,עיניים חומות,רזה וגבוהה.
עברה מאילת לתל אביב. בהתחלה לא היה לה אף חבר אבל אז היא פגשה את נוי,מאי וסתיו .
היא ידועה כאחת ששומעים אותה לפני שרואים אותה,היא תמיד שמחה וקשה לה לבכות .
אוהבת לצאת לבלות , לעומת החברות שלה היא שותה קצת .
בגיל 12 אביה עזב את הבית בפתאומיות ומאז היא לא ראתה אותו . היא גרה עם אמה ואחותה הקטנה.
אופנה, עיצוב ותפירה זה האהבה שלה! היא מעצבת בעצמה את הבגדים ולאחר מכן תופרת.
היא תלמידה חרוצה מאוד , המורים אוהבים אותה והתלמידים יותר.
אף פעם היא לא הייתה מאוהבת ולא הרגישה מה זו אהבה .
אף אחד לא יודע אבל היא מאוהבת במתן אח של סתיו. היא יודעת שלא יילך בינהם כי היא לא הטעם שלו- לפי מה שהיא חושבת.

רוי כהן: בן 17 מרחובות, עובר עוד מעט לתל אביב. מאופיין בתספורת מארינס,שזוף,גבוה,שרירי ,בעל עיניים ירוקות ועגיל באוזן.
בהתחלה הוא כעס על ההורים שלו שהחליטו שהם עוברים לתל אביב אך אז הוא הבין שזה לא יעזור לו.
הוא לא הכי ערס אבל יש פעמים שכן. שותה ומעשן , אוהב לצאת למועדונים ולנצל את החיים .
המוטו שלו זה ׳חיים רק פעם אחת׳ .
טיסות לחו״ל , נופשים בארץ,מכונית יוקרתית,ובגדים יוקרתיים זה הוא !
הוא בא ממשפחה מאוד עשירה. הכסף לא עולה לו לראש. הוא עובד בעצמו ואומר שצריך לעבוד קשה בשביל להצליח ולפעמים הכסף לא יעזור.
׳כסף לא קונה אהבה׳ זה עוד משפט שהוא תמיד אומר .
מפתיע אבל אף פעם לא הייתה לו חברה.הוא לא סוטציונר,הוא מעדיף לחכות לאחת המושלמת שלו ,שתתאים לו ותרצה ותאהב אותו בגלל האישיות שלו ולא בגלל הכסף.
הוא אוהב לשחק כדורגל אך הכי הרבה זה לרקוד. הוא רקדן היפהופ כבר חמש שנים והוא תמיד אומר שזה הדבר הכי טוב שהוא עשה . בשבילו ההיפהופ משחרר,ממכר ומהנה . כמו כן הוא רוקד גם ברייקדנס .
לא אכפת לו ממה שיאמרו עליו,הוא לא שם זין !
שהחל לרקוד היפהופ הקניטו אותו הרבה,הייתה תקופה שעשו עליו מעין ׳חרם׳ אך התקופה הזו עברה והוא מנסה לשכוח ממנה ולהמשיך הלאה.
הוא מקווה למצוא אהבה אמיתית בתל אביב, חברים אמיתיים וחיים חדשים.


תגובות (1)

ממש יפה! תמשיכי

07/07/2014 20:16
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך