EmmaLove
היי כולם(:
סופסוף פרק 9- מקווה שאהבתם.
אני יודעת שאתם לא רוצים שאפסיק, אבל אם לא יהיה ביקוש לא תהיה לי ברירה.
תודה רבה לכל הבנות שתומכות ומעודדות אתן באמת מדהימות.
הפרק הזה הוא רק בשבילכן 3>

תגובות?

משנה מקום משנה מזל – פרק 9

EmmaLove 11/06/2011 962 צפיות 11 תגובות
היי כולם(:
סופסוף פרק 9- מקווה שאהבתם.
אני יודעת שאתם לא רוצים שאפסיק, אבל אם לא יהיה ביקוש לא תהיה לי ברירה.
תודה רבה לכל הבנות שתומכות ומעודדות אתן באמת מדהימות.
הפרק הזה הוא רק בשבילכן 3>

תגובות?

פרק 9

*נקודת מבט – כריס*
׳שיט מה עשיתי? מה אמרתי לה? אני מפגר לגמרי!׳ גערתי בעצמי במחשבותיי אחרי פליטת הפה שלי. 
"מה? למה?" היא שאלה מבוהלת. 
"לא משנה" אמרתי לה נבוך, וגירדתי את עורפי בעצבנות.  
"נו כריס תגיד!" לחצה.
"כי..כי.." גמגמתי.
"כי..כי..?"חזרה אחריי בלחץ. 
"כי מלאני נורא קנאית ואם היא תראה אותך עם אדם היא תתפחלץ!" תירצתי במהירות. נקווה שהיא תקנה את זה. 

*נקודת מבט – אמה*
"כי מלאני נורא קנאית ואם היא תראה אותך עם אדם היא תתפחלץ!" אמר כריס לפתע. 
מצד אחד, לעצבן את ברבי נשמע כמו אחלה רעיון, מצד שני אני לא רוצה להיות הסיבה לפרידתם. מה לעשות?
"האה" אמרתי אחרי כמה שניות של מחשבה. אם לומר את האמת, חיכיתי לתשובה אחרת מכריס, תשובה שדומה ל׳כי את צריכה לצאת איתי׳ או ׳כי אני יותר טוב בשבילך׳. אני יודעת שזה מופרח ואני יודעת שפגשתי את כריס לפני לא הרבה זמן אבל משהו בו גורם לי לרצות להיות איתו. לצערי הוא רואה בי רק ידידה, רואים את זה. 
"אז מה אני עושה?" שאלתי ביאוש אחרי  שלא מצאתי תשובה ל-מה לעשות. 
"אני לא יודע, רוצה לדחות?" שאל ואני חושבת שראיתי ניצוץ של אושר בעיניו. מוזר. 
"לא נעים לי לדחות" אמרתי בכנות, באמת לא נעים לי לדחות. 
"יש לי רעיון!". אמרתי לאחר מספר רגעים. 
"שתפי" אמר כריס והביט קדימה. 
"הפגישה הזו תהיה חד פעמית, כי לא נעים לי לדחות את אדם, אבל אני גם לא רוצה להפריד בן אדם למלאני. אבל גם אתה ומלאני תהיו שם, זאת אומרת לא איתנו אלא במקום רחוק בשביל להראות למלאני שכלום לא קורה" אמרתי מעט גאה ברעיון שלי. 

*נקודת מבט – כריס*
"הפגישה הזו תהיה חד פעמית, כי לא נעים לי לדחות את אדם, אבל אני גם לא רוצה להפריד בן אדם למלאני. אבל גם אתה ומלאני תהיו שם, זאת אומרת לא איתנו אלא במקום רחוק בשביל להראות למלאני שכלום לא קורה" אמרה גאה. 
הרעיון נשמע טוב, ככה גם אוכל לשים עין על אדם ועל מה שהוא עושה לאמה שלי. 
"אוקיי" אמרתי בפשטות. רעיון הפגישה הזה ממש לא נראה לי אבל אני לא רוצה לבאס את אמה עם ההורמונים המתפרצים שלי. 
"אתה לא חייב אם אתה לא רוצה" אמרה אמה. 
"אני רוצה" אמרתי וחייכתי את החיוך הכי אמין שלי. בטח שאני רוצה, אין דבר שאני רוצה לראות יותר מאשר את אדם נמרח על אמה. ציניות מוחלטת. 
"אוקיי, אז אני אהיה איתך בקשר על הפרטים? ואל תגיד למלאני את הסיבה.. פשוט תיקח אותה למקום קרוב ותתצפתו על הכל" אמרה וחייכה את החיוך המושלם שלה. 
"אין בעיה" אמרתי וחייכתי לנוכח החיוך שלה. 
אויש, אמה, אמה מתי תראי שאת צריכה להיות איתי ולא עם אדם? 


תגובות (11)

מדהים מדהים מדהים
אין סיכוי שאת מפסיקה !

איזה טיפשה היא ! איך היא לא מבינה שהוא רוצה אותה ?!

11/06/2011 20:53

וואו! זה מהמם! אבל זה ממש קצר! תעשי שזה יהיה יוצר ארוך!
חחי ;)

11/06/2011 20:53

אמה,אמה,מתי תראי שאת לא צריכה להפסיק את הסיפור הזה?
יייייייייייייייייייווווווווהווווווווווו!
אם חושבים על זה,זה בעצם דאבל דייט של אדם,אמה,כריס ומלאני….
ואם עוד יותר חושבים על זה,זה בעצם הדייט הראשון של כריס ואמה כי אדם ומלאני כבר חברים אז כריס ואמה נשארו….
טוב,בכל פעם שאני חושבת על זה מחדש זה רק הופך להיות יותר ויותר יפה……..
אז את יודעת כבר מה לעשות,נכון?כי התשובה הנכונה היא:ת מ ש י כ י !
נוו?יאלה לעבודה,הסיפור הזה לא ייכתב מעצמו!

11/06/2011 22:22
lilach LC

תגידי את משוגעת ? מה פיתאום להפסיק ?? אני מכורה ! תמשיכיי !!

11/06/2011 22:31

בנות, תודה רבה על התגובות. אתן באמת משמחות אותי D:

הדר – קיבלת את המיילים שלי ? (לא את הראשון, את אלה אחריו)

11/06/2011 23:36

לאא…..

12/06/2011 07:44

תמשכי !!

12/06/2011 23:40

את חייבת להמשיך!!

13/06/2011 12:10

בתהליכי כתיבה…

בנות, אני בכיתה י׳ ועכשיו יש לי בגרות בהיסטוריה וזה אז קצת קשה לי לכתוב
זה יקח לי קצת יותר זמן להמשיך גם את זה וגם את יומני היקר.

תבינו אותי? (:

13/06/2011 23:33
lilach LC

נננננננננננננננננווווווווווווווווו

03/07/2011 18:58

תמשיכי!

18/07/2011 12:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך