וואו!ממש תודה רבה על התגובות המדהימות שלכם!!ממש כיף לי לגלות שאוהבים את מה שאני כותבת:)
הסיפורים מתפרסמים גם באתר סטיפס!!:)

משפחת סטיילס פרק 3

07/11/2013 1550 צפיות 6 תגובות
וואו!ממש תודה רבה על התגובות המדהימות שלכם!!ממש כיף לי לגלות שאוהבים את מה שאני כותבת:)
הסיפורים מתפרסמים גם באתר סטיפס!!:)

בפרקים הקודמים
"…ושמעתי את זאין צועק:"איפה אתה?!שכחת?היום היום הולדת של נייל!בוא מיד…"

פרק 3
-נקודת המבט של הארי-
יואו,איך שכחתי את היומולדת של ניילר! אנחנו חייבים ללכת,היום זה היומולדת של ניילר ואנחנו עושים לו מסיבת הפתעה בבית המשותף של כולנו.רוצה לבוא איתי? שאלתי אותה. כן,בטח,הכל בשביל ניילר:)
היא ענתה לי. התקדמנו לעבר האוטו. כשהגענו הבית היה נראה רגיל מבחוץ,לא היו תלויים בלונים והכל…דפקנו בדלת וזאין פתח לנו. תודה באמת שבאת! הוא כעס עליי.
הופה!מי זאת היפה הזאת שהבאת לנו? הוא שאל. חברה שלי. עניתי לו. חברה שלך?! לואי הגיח מאחור,עושה פרצוף נעלב…לואי,אל תיעלב,הרי אתה יודע שאני בחיים לא אאזוב אותך…קרצתי לו.
בואי תיכנסי! אמרתי לדניאל. איפה ליאם? שאלתי. מכין עוגה במטבח. -אעאעעאעאעאעעע!!! כפיותת!!
חח..לך תעזור לו ותבדוק מה לעזאזל קורה שם..הארי יקירי..אוחח סתום אתה! אמרתי ללואי. אני ודניאל נכנסנו למטבח וראינו את ליאם יושב על הרצפה ומיילל וצועק:"הארי! תעזור לי! יש שם כפית שרוצה להרוג אותי! חחח…. איזה אדיוט…עזוב..אני אכין את העוגה האירית של נייל…דניאל,רוצה לעזור לי?..
אוקיי. היא ענתה לי. סיימנו להכין את העוגה האירית והמאוד גדולה ומפוארת של נייל.
זאין!לך תיקח את הפיצות מהפיצרייה!צריך לשלם! ליאם אמר לו.
*כעבור חצי שעה*
הבית כבר היה מלא בלונים.
נייל מגיע!לואי לחש לי ולדניאל. ה פ ת ע ה ! נייל נכנס. הוא היה בהלם!
פתאום הבית שלנו הפך לרחבת ריקודים,כולם רקדו…
לאחר מכן המשפחה של נייל הגיעה והתיישבנו לאכול כיבוד שאמא של נייל הכינה,כשסיימנו לאכולן הלכנו לבריכה שלנו וקפצנו לבריכה עם הבגדים שהיו עלינו,לבסוףכולם נפרדו והלכו לבתים הפרטיים שלהם ודניאל באה לישון אצלי,ההורים של דניאל הלכו לישון במלון. נכנסנו לחדר שלי וסידרתי את המיטה שלי בשביל שנינו. בנתיים אמרתי להיכנס למקלחת ושיש מים חמים ושהיא יכולה להפעיל את הג'קוזי…
כשדניאל סיימה אני נכנסתי אחריה ואני אמרתי לה שתיכנס למיטה…
*כעבור 30 של המקלחת הכי "קצרה" בחיים של הארי….*
-נקודת המבט של דניאל-
הארי יצא מהמקלחת בלי חולצה ונשכב לידי ונישק אותי ואז ראינו סרט במסך הענקי שיש לו בחדר ובאמצע הסרט נרדמנו.


תגובות (6)

תמשיכי :)
וכדאי שתשימי את זה בקטגוריית מפורסמים
ואת יוכלה לעושת שלואי יהה עם אלינור ושזאין יה עם פרי?
אם כן תודה
ואני יכולה להצטרף? לנייל? אם כן אז ממש ממש תודה :)
שם : קטניס
גיל : 19
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות
והנה קישור לאיך שהיא ניראת: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTm4a6c1WjRLPulvu7WjH0R9gX12ePScZR7uw1FM3epZPJTw255
אופי: מצחיקה שובבה עקשנית ביישנית מאוד חברה נאמנה
ולא נפתחת בקלות לכולם (היא נפתחת רק לחברה הכי טובה שלה)
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת
היא אוהבת גם לרקוד המון ולהשתולל
משפחה: היא היתה נשואה בגיל 18 ובעלה מת חודשיים אחרי החתונה והיא היתה בחודש ראשון
ועכשיו יש לה ילדה שקוראים לה מלודי והיא נראת ככה: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRsmVKLjgX-Q0Q1lMWxa9YHfjWiYxeOqvFn2nKLyaAEnldcQ2fM
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: אוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר
והיא גרה בדירה קטנה עם הבת שלה ועובדת בננדוס
ואלרגית לשוקולד ודבש והיא תמיד מנקה דברים אבל לא ברמה של חולת ניקיון

07/11/2013 12:20

תמשיכי הרגע גברת צעירה או זקנה!

07/11/2013 12:28

חחחחחחחחחחחחחח דידי קרעת אותי….*צעירה* ועוד לא סיימתי לכתוב את פרק 4 סו..מחר תקבלו פרק חדש:::::) אולי..ושירוש..אני אכניס אותך מתישהו לסיפור.אני אשתדל:)תודה על הרעיונות…:))

07/11/2013 12:35

וואן יפה הזאתי…מזכירה את אלינור…והילדה מתוקהה!!מזקירה את בייבי לוקסס:))אולי הן יהיו חברות בהמשך..:))

07/11/2013 12:37

תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, עם מחר אני לא מקבלת פרק, ארווך, אני יתבע אווותך !!
חח, סתאאם, אבל תמשיכייי

24/11/2013 13:38

חחחחחחחחחחח אני ימשיך אבל עוד לא סיימתי את פרק 4…כי אני עושה אותו ארוווךךךךך…השבוע הוא יעלה..וסורי אם לוקח לי זמן פשוט לוקח לי זמן לחשוב על הכל..!!רק אני צריכה רעיון לדייט בשביל הארי ודניאל….דחוףף!!

25/11/2013 09:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך