משרתת לתמיד פרק 2 – שתיקה בגלל פחד

time machine123 05/07/2016 625 צפיות אין תגובות

אביטל הרחיקה את אדיר ממנה ולא אמרה דבר. היא לא יכלה להגיד כלום חוץ מלהרחיק את עצמה משם.
" חכי רגע, אביטל. את לא יכולה לברוח ממני דווקא עכשיו , שנינו התנשקנו. קרה בינינו משהו . עד מתי תמשיכי להתחמק כמו תמיד? " אמר אדיר באכזבה מסוימת. הוא השיג אותה ותפס אותה בזרועה.
" אני מתכוונת להתמיד בזה, אני עובדת אצלכם בבית, ואין לי שום חשק להסתבך עם אף אחד. תסלח לי , אתה זה שמתבלבל ברגש במקום להיות קצת יותר מושכל. הבוסית שלי זאת אימא שלך." אמרה אביטל והלכה משם. היא עלתה לעבר החדר של אדיר.
תחילה היא העבירה סמרטוט לח על המיטה שלו . ולאחר מכן שאבה את כל האבק שהצטבר באדני החלונות .
אחר כך היא לקחה סמרטוט ושטפה את החדר . היא החזירה את שואב האבק לארון. ולאחר מכן התחילה להציע את המיטות האחרות כפי שהורתה לה גבריאלה.
היא לא רצתה להראות לאדיר שהיו לה רגשות מאוד חזקים כלפיו, היא העדיפה לשכוח שזה בכלל קרה.
כלומר הנשיקה ביניהם, לא הייתה צריכה לקרות .
גבריאלה הייתה המעסיקה שלה והיא לא רצתה להסתבך בגלל שום דבר. אפילו בגלל אדיר , היא לא ייחסה חשיבות לנשיקה שהוא נתן לה.
בסתר ליבה , היא המשיכה לאהוב אותו כמו תמיד.
אבל מה שקרה שמאז הנשיקה, הפחד שיתק אותה לחלוטין. היא איננה מסוגלת להגיד את אשר על ליבה למי שאהבה כל כך.
היא לא רצתה לפגוע וגם לא להיפגע. אבל היא פגעה באדיר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך