משרתת לתמיד פרק 3 – חששות

time machine123 06/07/2016 735 צפיות אין תגובות

אביטל התקשתה להמשיך את היום בבית משפחת רוסמן. היא התיישבה על אחת הכיסאות במטבח. היא סידרה את המטפחת על ראשה. במשך כל הזמן הזה , היא לא הייתה מסוגלת לבכות ולהוציא את מה שיש לה בפנים. היא נשארה תקועה בתוך הפחד הזה ארבע שנים וחצי.
יש לה כבר ותק בעבודה כמשרתת, אבל היא לא העסיקה את עצמה בלחשוב על מה יכול לקרות אם שוב פעם אדיר ינשק אותה.
היא לא רצתה לתת לזה לקרות שוב.
היא שמרה את העובדה שהיא מאוהבת בו נואשות בתוך תוכה ולא נתנה לרגשות לפרוץ החוצה.
היא רצתה לעלות לישון , אבל היא שמעה את קולה של גבריאלה והיא ירדה למטה לראות איזו משימות היא תתטיל עליה.
אבל היא הרימה את קולה עליה והתחילה לדבר איתה על מה שקרה בינה לבין אדיר.
" מה קורה?!" אמרה אביטל בטון פחדני. חששות עלו אל מוחה והיא התחילה לחשוב שאולי הפעם היא לא תינצל , גבריאלה תזרוק אותה ותמצא משרתת אחרת שתעשה את העבודה שהיא עשתה בצורה מושלמת יותר ממנה. היא חשבה על כך ונהייתה מדוכאת אם היא תפטר אותה.
" תגידי לי את, מה קורה??" שאלה אותה גבריאל בצרחות . " מה יש לך לעשות עם הבן שלי?" הטיחה בפניה קשות.
" אני עם הבן שלך? רגע , זה טעות . אני לא יודעת על מה את מדברת! " היא יודעת , חשבה אביטל בחרדה.
" את יודעת טוב מאוד על מה מדובר!! מאוד מכעיס אותי העמדת הפנים הזאת שלך?!!"צרחה גבריאלה עליה, " הפעם ניצלת , אבל להבא היזהרי אל תשחקי עם הבן שלי!!" אמרה לה והפחד של אביטל התגבר עליה.
" אני משחקת??????????? ממתי אני משחקת????? " שאלה אביטל בפליאה. היא לא הבינה מאיפה היא הוציאה את זה , בטוח מישהו ראה אותם ביחד.
" מישהו כבר דאג להבהיר לי שאת משחקת , אל תתקרבי לבנים שלי , ובייחוד לאדיר. אין לכם מה לחפש איתם. תתעסקי בעבודתך." חתמה גבריאלה והשיחה איתה תמה.
מבחינתה , היא לא הייתה נתונה לחסדיה. תמיד היא מצאה זמן בשביל להשפיל אותה ולרדת עליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך