אני יעלה עוד פרק בגלל שלא העתי יום שישי

מתאהבהת בכוכב-פרק 2

03/06/2012 730 צפיות תגובה אחת
אני יעלה עוד פרק בגלל שלא העתי יום שישי

יום למחרת עשינו שופינג להופעה את קנית חולצה נופלת בצבע לילך ואנג'ל קנתה חצאית מיני עם חולצה קצרה בצבע לבן אח"כ הלכתן לים עם כול השכבה אחרי שהייתם בים הלכתם לאכול את העדפת לשתות מילקשייק בזמן כשדיברת עם אנג'ל ילד אחד ששיחק כדור עף בא לתפוס את הכדור והוא בטעות דחף אותך כולם התחילו לצחוק עלייך ומרוב בושה פשוט הלכת משם.. או יותר נכון רצת משם הילד הזה צעק לי משו אבל לא הקשבתי לו פשוט רצתי.אנג'ל באה לילד הזה ואמרה לו: ' יופי תראה מה עשית' והתחילה לרוץ אחרי וכך גם הילד הזה הם חיפשו אותי חצי שעה עד שמצאו אותי אנג'ל קפצה עליי ואמרה:' יאו את משוגעת חיפשתי אותך בכול מקום ' ' אהמ אהמ..' אמר הילד הזה ששפך עליי את המילקשייק התנתקתי מהחיבוק והסתכלתי עליו העיינים שלו היו פשוט מהפנטות הוא אמר לי משו אבל לא שמעתי אותו ,אמ..סליחה?אמרת משו?' שאלתי והסמקתי 'כן' הוא ענה 'שאלתי אם את צריכה חולצה חדשה' הוא אמר וחייך את החיות הכי מדהים שראיתי בחיי ' לא זה.. זה בסדר' ענית והסמקת עוד יותר 'טוב אז איך קוראים לילדה היפה שממולי? הוא שאל אוו… איזה חמוד אמרתי בליבי ' אשלי' עניתי במבוכה 'ולך'? שאלתי 'קוראים לי…


תגובות (1)

יש לי כמה הערות …
תעשי את הפרקים יותר ארוכים , כי ככה אלו פסוקים ולא פרקים , תכתבי
את ההתחלה של הסיפור במילים של הדמות כמו " בהתחלה הלכנו לשופינג , קנינו …. אחרי זה הלכנו לשתות מלשייק , בזמן שדברתי עם אנג'ל הרגשתי חבטה בגבי
ונפלתי למטה , הסתובבתי וראיתי שמונח לידי כדור וילד אחד צועק לי כמה דברים שלא ממש הבנתי , או יותר נכון הקשבתי" תפרטי את הדברים יותר כי ככה יהיה יותא נוח לקרוא …
מקווה שלא תכעסי על העצות *~*

03/06/2012 13:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך