rimanticGirl
המשך יבוא...בקרוב..

מתאהבת בפעם הראשונה ומתאכזבת בפעם האלף :( פרק ט'

rimanticGirl 26/06/2011 798 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...בקרוב..

הוא קם וראיתי בעיניים שלו שהוא היה קצת מופתע ולא ידע מה לעשות עם עצמו ,
התקדמתי לעברו והוא אליי , בסוף כשהוא הגיע אליי ואני אליו , הוא קצת התלבט , אם כדאי לו לעשות את זה או לא , והוא עשה בכל מקרה , הוא התקדם אליי , נישק אותי בלחי ונתן לי חיבוק חמים , באותו רגע הייתי קצת מופתעת אז החיבוק שלי היה קצת מאוחר אבל עדיין זה היה חיבוק הדדי , היה לו ריח ממש טוב וחום גופו התפשט לכל עבר , בכל מקום שהוא נגע בי היה קצת חמים ונעים והלב התחיל לפעום פעיומות יתר , "היי D: " וחיוך ענק הופיע לו על הפנים , הרגשתי קצת מוזר , אבל חייכתי אליו גם , חיוך קצת מהוסס "היי" .
"את ניראת טוב !" הוא אמר לי ואת האמת היא שכבר התחלתי לחבב אותו .
"תודה !"
"בואי נשב.." והסתכל על מקום שלפניי שנייה ישב בו .
התיישבתי לידו , והוא שאל אותי " מה את רוצה להזמין ?" את האמת שלא כל כך ידעתי , סיבוך מיותר,באאסה .
"לא יודעת..מה אתה מזמין ?" שאלתי אותו והפלתי עליו את ההחלטה הקשה .
תודו שזה קשה…מה אני כבר יכולה להזמין ?!
"אממ…אוקיי…אז אני אקח עוגה וקולה.. :)" – יופי גאון אז יש מה לקחת ..מה אני אעשה שאני לא מתמצאת בדברים האלה….
"אני אקח גלידה …!" שמעתי את עצמי אומרת בלי להיות מודעת מה אני בדיוק אומרת , את האמת שגלידה זה דווקא בסדר גמור רק שלי לקח לקלוט את זה כמה שניות אחריי שאמרתי את זה .
"אוקיי..איזה טעם ?" הוא שאל בלי חשש , אין סיבה לחשוש .
"שוקולד !" שוקולד זה בסדר גמור לא ..? ניראה לי שכן .. :)
"אוקיי …"
ואחריי שסיימנו את השיחה הסופר מרתקת , המלצרית הגיעה , "תרצו להזמין משהו ?" וחייכה חיוך הדדי לדין, ועליי בכלל לא הסתכלה , אז מה ..לא נורא , זה קצת מעצבן…לא חשוב.
"כן, אנחנו נזמין עוגת שוקולד קולה ו..גלידת שוקולד… :)" האביר ענה …- ציניות- רק שתדעו…
ואז פתאום כשניסיתי לסדר את הכיסא שלי ישר שאני אשב בדיוק מולו אז הרגליים נתקעו ברגליים שלו , זה היה קצת מביך "סליחה" הוא צחק קצת צחוק חמוד כזה …"זה בסדר " , ואז עצרתי את המחשבות שלי במהירות על !!!
ושאלתי את עצמי מה עובר עליי …אסור לי להתאהב בו…או שכן ?
"יוליה ?" הוא שאל קצת מודאג ואני לא עניתי אבל הסתכלתי היישר אל תוך עינייו , "את בסדר ?" לא הבנתי על מה הוא מדבר "כן..למה אתה שואל ?" שאלתי קצת מבולבלת..
"סתם את ניראת לי קצת מתוחה.."
"לא אני בסדר.."
"אז…הסכמת לצאת איתי בגלל סיבה מיוחדת ?" ידעתי על מה רמז …אבל את האמת היא שלא אני לא בטוחה שהסכמתי בגלל שחיבבתי אותו. "כן ! "
"ומה הסיבה ?"
"כי ביקשת ממני , ממש יפה ..לא הייתי מסכימה אם פשוט היית בא ואומר לי משהו בסגנון של ערסים…איככס" הוא צחק ואחייך אליי חיוך מלאכי "אני שמח אז…"
"אתה עדיין מנגן בגיטרה נכון ?" שאלתי אותו משנה קצת נושא .
"כן ..לא מרצוני..אבל כן..למה את אוהבת גיטרות…?"
"למה לא מרצונך ?" התעלמתי מהשאלה שלו …ושאלתי שאלה משלי ..
"כי …אני לא כל כך רציתי את זה …וגם עכשיו לא..אני אוהב יותר את הפסנתר …הוא נשמע קצת יותר עדין..ניראלי .."
"אההה..טוב אני בעד כל הכלי נגינה .." אמרתי לו בחיוך .
"גם בעד משהו ממש ממש ממש רועש ומעצבן ?" לא הבנתי על מה הוא מדבר …
"אממ..תלוי..אין לי מושג על מה אתה מדבר.."
"אני מדבר על היחידה ומיוחדת..ששמה הוא………"
"הוא ..?" שאלתי קצת סקרנית .
"הוא…..דרבוקה"
צחקתי …התחלתי לצחוק צחוק מלא שמחה "כמה דרמות מדרבוקה מסכנה.." וברור לגמריי שהוא הצטרף לצחוקי המתנגן .
המלצרית הביאה את העוגה שלו וגם את הקולה…ואת גילדת השוקולד שלי .., טעמתי ממנה והיא הייתה מאוד טעימה .
"ממממ……טעיםם..יאממי " אמרתי בקול מגרה..
"אפשר לטעום ?"
הייתי קצת מופתעת אבל מיד עניתי בחיוב "בטח"
הוא לקח את הכפית והיד שלי , זאת אומרת ..את הכפית שלי שממנה אכלתי , וטעם מהגלידה .
"אממ…זה באמת טעים.." ואז הוסיף ובזהירות "רוצה לטעום משלי.. ?"
חייכתי אליו ואמרתי "כן" עניתי בחיוב בגלל סיבה אחת קטנה , אני לא יודעתי להגיד באותה שנייה משהו אחר , רק "כן,כן,כן,כן,כן,כן…וכן.. !"
הוא לקח את מזלג מפלסטיק שלו בצבע שקוף ולקח חתיכה קטנה קטנטנה מהעוגה שלו והאכיל אותו …מהצד היה אפשר לחשוב שאנחנו זוג אבל את האמת…אנחנו ממש לא !
סיימנו את המתוקים שלנו ודין הזמין את החשבון ,
התחלתי להוציא את הכרטיס אשראי מהתיק שלי וברגע שהוא ראה מה אני עושה הוא שאל בתוקף "מה את עושה ?" הסתכלתי עליו בעיניי עגל והופתעתי , הרמתי גבות ועניתי לו בשאלה "משלמת על מה שאכלתי ?" .
"ממש לא ! אני משלם עלייך כול הערב …" חהחהחהחה מה ?!
"סליחה ?" שאלתי אותו קצת מבולבלת…
"אני משלם עלייך…" הוא ענה בסמיות הפעם , כנראה ראה את הבעת פניי .
"אממ..לא נראלי .."
"טוב יוליה אני לא מתווכח על זה.."
"אבל ממש עכשיו אני אמרתי שאני משלמת על עצמי ואתה כן מתווכח איתי על זה כי אתה נגד מה שאני אומרת" יצאתי מפגרת….
"יוליה…אני לא מתווכח איתך …ואני בכלל לא נגד מה שאת אומרת..אני סתם נחמד.."
לא היה לי מה להגיד אבל את האמת גם הוא יצא קצת מפגר…לא חשוב..זה לא נורא .
"טוב…" אמרתי לו , ויתרתי בקלות..זה לא טוב בדרך כלל הייתי יותר מתווכחת.
"טוב.." הוא חזר אחריי.
הוא שילם ואז הלכנו לקולנוע שהיה ממש מול בית הקפה :) איזה כיף ..לא צריך ללכת הרבה .


תגובות (1)

חמודים..

22/08/2012 06:55
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך