rimanticGirl
אני מאוד מקווה שתיהנו :)

מתאהבת בפעם הראשונה ומתאכזבת בפעם האלף :( פרק ד'

rimanticGirl 15/05/2011 802 צפיות 5 תגובות
אני מאוד מקווה שתיהנו :)

יצאתי מהבית, בידיעה שכבר איחרתי לבית ספר, כמובן.איך לא? דחיתי כול רגש שלילי שיש לי, שלחתי אותו לצד הכי רחוק בתוך ליבי, יותר נכון ניסיתי אבל לא הצלחתי, התהלכתי בין האנשים ובלי לשים לב כבר הייתי בבית ספר.
השעה הראשונה מסתיימת עוד חמש דקות, אז החלטתי לא להיכנס ולהיות מובכת שוב.
התיישבתי על הספסל שמול הקפיטריה שבבית ספר שלנו, וחיכיתי, חיכיתי בקוצר רוח שיהיה כבר צלצול ואוכל להיכנס לכיתה.
שמעתי כמה בנים צוחקים בקולי קולות, כשהסתכלתי לראות מי הם, הופתעתי. אלה היו כמה בנים מהכיתה שלי -בטח מבריזים- לא ציפיתי לראות אותם כאן, קמתי מהספסל, כדי שלא למשוך יותר מדי תשומת לב,ושלא יראו אותי אך לצערי הרב לא ההיתה לי דרך אחרת לצאת מאשר לעבור לידם, וכך עשיתי בלית בררה, כמובן.
עברתי לידם עם התקווה שלא יזהו אותי ולא יאמרו לי דבר, הם לא אמרו דבר אך אם זיהו אותי אני כבר לא בטוחה למרות ש…ראיתי שדין נעץ בי מבט סקרן, וכך גם אני אך אני שלחתי אליו מבט חודר ומלא משמעות, מבט קר שאומר "אל תתעסק איתי",לא היה לי כוח אליו.
הסתגרתי בשירותים, מחכה לצלצול -לא מצאתי מקום טוב יותר, מקום שבו לא יטרידו אותי, הוצאתי אוויר מריאותיי ואמרתי לעצמי "לעזאזל ילדה. ..את חייבת להפסיק להיות כל כך קרה עם אנשים…"ואז נזכרתי במילותיו המעליבות של אבי שאמר לי הבוקר, הוא מעדיף לא לראות אותי, למרות שהוא לא רואה. ..את האמת אני בכלל לא מביה למה הוא לא שלח אותי לבית יתומים או משהו כזה אם הוא כל כך שונא אותי..
יש רגעים שבהם אני ממש מתקשה להבין אותו, מה זה עוזר לו שהוא מקלל אותי ככה? הרי אני מנסה לעשות למאושר בכל רגע ורגע שבו אני נמצאת איתו והוא רק…רק…מעליב אותי וגורם לי להרגיש חסרת ביטחון ו…את כול הרגשות השליליים שקיימים בכול הפלנטה הזאת. .באת שאני מנסה להבין אותו אבל אני פשוט לא מצליחה. היה צלצול ונכנסתי לשיעור, היה עכשיו שיעור היסטוריה -אחד מהאהובים עליי, הקשבתי לכול מילה שיצאה מפי המורה, ואז פתאום. .הייתה לי מין הרגשה כזאת שמישהו מסתכל עליי, אז הראש שלי הסתובב אוטומטית ואני אפילו לא יודעת איך ולמה אבל ראיתי שמי ששוב פעם דין נועץ בי מבטים, הוא חייך אליי אך אני התעלמתי ממנו, הסתובבתי למורה המשכתי להקשיב לדבריה. כל שאר היום עבר באותם מקרים "מקריים" ,ואני כמובן הייתי מסומנת בסימן שאלה כי אף פעם לא נתקלתי במצב הזה, תמיד כולם התייאשו אחרי פעם אחת התעלמתי מהם. אבל הוא…הוא רוצה ממני משהו, אבל מה הוא כבר יכול לרצות ~~~~~ממני~~~~~ ?¿؟
בדרך חזרה הביתה הייתי עצבנית, משום מה אני תמיד עצבנית כשאני חוזרת הביתה הייתי.משום מה. נעצרתי, שאפתי אוויר בעיניים סגורות והוצאתי -כדי להירגע קצת-וכשפתחתי את עיניי, הוא עמד מול עיניי


תגובות (5)

תמשיכי =) ותעשי פרקים יותר ארוכים חחח

16/05/2011 12:32

תמשיכי =)

16/05/2011 20:40

אני מסכימה עם ניקול תעשי פרקים יותר ארווכים ותמשיכיייייייייייי…:]

16/05/2011 21:36

תמשיכייי
מהמם אבל קצר מדי
בבקשה תעשי פרקים ארוכים יותר או שתפרסמי כמה פרקים ברצף
מתה על הכתיבה שלך וכמובן גם על העלילה

16/05/2011 22:38

דווקא לא קצר זה בסדר..
ויפה תמשיכי:)

12/06/2011 17:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך