אין טיפשות בגן עדן

14/04/2015 688 צפיות אין תגובות

פרק 2:
"אמרתי לך שאני לא רוצה לראות אף אחד .. למה את לא מכבדת את הבקשה שלי?" זאת הייתה החברה הכי טובה שלי לי .. לי הייתה מהבנות האלה שכל בת הייתה רוצה כחברה טובה וכל בן היה רוצה שתהיה שלו.
היא בן אדם כל כך טוב ועדין ואני כל כך לא. הכרנו בכיתה ג', אחרי מה שאבא שלי עשה עברנו אני ,אימא שלי ואחותי הגדולה שיר לפה, לחיפה לא הכרתי אף אחד הכול היה חדש לי. אימא רשמה אותי לבית ספר חדש
ביום הראשון ללימודים המורה הושיבה אותי ליד לי,
היא שאלה אותי אם יש לי מסטיק, במקרה היה לי העברתי לה מתחת לשולחן .. ומאז אנחנו חברות עד עצם היום הזה, בזכות המסטיק בזוקה ההוא (:
"טוב אני אשאיר אתכן לבד" אימא שלי אמרה ונעלמה .. "תודה אימא, חשבתי שאסור לשקר" צעקתי לה וחזרתי להתיישב על המיטה שלי
"כיבדתי את הבקשה שלך במשך שבוע, אבל מה את רוצה לבלות את כל גיל 16 על המיטה הזאת?" אמרה לי ברגזנות.
"חשבתי יותר בכיוון של עד גיל 60 וגם זה רק כי אימא שלי תבעט אותי מפה לבית אבות"
"תמי די אני לא אעמוד פה ואקשיב לשטויות האלה שלך"
"את מוזמנת לשבת, אבל לא על המיטה .. אני מפנה מקום לחתולות שאני הולכת לקנות ממאנו המוכר"
"את בכלל לא אוהבת חתולות".
"אני אלמד לאהוב אותם, אחרי הכול .. הם באותו מצב כמו שלי, לבד ומאוכזבות מהעולם הזה" הדגשתי כל מילה ומילה והתכוונתי לכל מילה ומילה.
"תמי את לא לבד, יש לך אותי, את המשפחה שלך את כל החברים שלך שלמרות שאת לא רוצה לראות אותם עכשיו .. מתים לבוא לפה לראות מה איתך,
חגגת לפני שבוע וחצי יום הולדת 16 ,עוד שבועיים הלימודים מתחילים .. תנצלי את כל זה בשביל להתחיל הכול מחדש, דף חלק"
"בבקשה אל תזכירי לי את המסיבת יום הולדת המקוללת הזאת" והנה הכול עלה שוב .. התאמצתי בשביל להחזיק את הדמעות האלה ולא לתת להם לצאת .. נכשלתי.
לי ניגבה לי את הדמעות "די, אל תייסרי את עצמך יותר.. הוא זה שצריך לשבת בחדר ולבכות על מה שהוא עשה לך לא את, את לא אשמה בזה .
את הילדה הכי יפה שאני מכירה ואת יודעת שאני לא אומרת אתזה כי אני אוהבת אותך, את נמוכה אבל עם נתונים שכל אחת הייתה חולמת שיהיה לה
הפנים שלך מסורטטות, העיניים שלך מלוכסנות ויפות, צבע עור שזוף גם בחורף ואפילו שהיה לי גשר לפעמים אני בטוחה שהשיניים שלך יותר ישרות משלי. מספיק לשבת פה ולבכות מגיע לך יותר".
"קשה לי, לא חשבתי שהוא יעשה לי אתזה .. ביום הולדת שלי, עם הילדה שאני הכי שונאת בשכבה! מה הוא חשב לעצמו".
"זהו שהוא לא חשב ואת הולכת להראות לו שזאת הייתה הטעות הכי גדולה שהוא היה יכול לעשות".
אמרה והצליחה לעלות לי חצי חיוך "ואני יודעת בדיוק איפה את הולכת להראות לו אתזה בדיוק, יום שלישי יש את המסיבה של שון יש לו בית ריק סוף סוף וכולם הולכים להיות, גם טל. יש לך יומיים להתחיל להתארגן".
"תודה לילי אבל אני סיימתי עם מסיבות עד להודעה חדשה".
"מקסימה,אבל לא. את רק התחלת איתן ." אמרה בחיוך ערמומי בזמן שקיבלה הודעה .. "זאת אימא שלי, אני חייבת ללכת לשמור על אחי הקטן
הייתי מחבקת אותך אבל את מסריחה משום, עכשיו את נכנסת להתקלח !! ואין על זה ויכוח, אני אבוא מחר בבוקר כדי שנלך לקניון .. " אמרה בקול מנצח שהשיג את שלו והלכה ..
הסתכלתי סביבי .. הבגדים שלי היו זרוקים על הרצפה, חטיפים על המיטה, השוקולד נמס על הסדינים והשאיר כתם שאם אימא שלי הייתה רואה אותו היא הייתה מגרשת אותי מהבית
הרחתי את עצמי .. לילי צדקה, באמת הסרחתי משום הלכתי לכיוון המראה בהיסוס, לא רציתי לדעת איך אני נראית.
העיניים שלי היו נפוחות, אני יכולה להישבע שנשאר לי שחור לעיניים מהיום הולדת, השיער שלי היה אסוף למעלה .. שחררתי את הקוקו הוא הסריח מסיגריות ואלכוהול ..
הגופייה הלבנה הסריחה יותר משושנה השכנה , המכנסיים הקצרצרים שלי התלכלכו מכל השוקולד שאכלתי כל השבוע הזה, אני יכולה להישבע גם שעליתי 5 קילו יותר. למה הפכתי ? אני חייבת מקלחת.
בעצם עדיף אמבטיה ארוכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך