זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם :))

ולשאלה למה ללוק יש מעריצות ... טוב יש לי פשוט חולשה לשם הזה חיחיח XD

מתחת לאדמה לוק :))

מקווה שאהבתם :))

ולשאלה למה ללוק יש מעריצות ... טוב יש לי פשוט חולשה לשם הזה חיחיח XD

~נקודת מבט של לוק ~
אני לא יודע איך זה קרה בהתחלה ישבתי עם סקרלט וכל החבורה והיה ממש כיף ואז רוקסי הזאת באה ומשנה הכל .אני לא הגיד שלא הייתי מת לעוף מהחור הזה שנקרא דייפ ונד סמאילי אבל לא ככה ובטח שהתוכנית המטורפת של סקרלט לא שיפרה את המצב אבל … הייתי חייב ללכת איתי כדי שלא תסתבך בצרות הייתי חייב להגן עליה .פעם היינו כמו אחים אבל עכשיו … זה שונה ,אנחנו שונים .
הייתי צריך לדעת שהיא תסבך אותי בצורה כזאת עם המכשפה הצווחנית תמיד זה קרה לי עם בנות למה לליים אין מעריצות למה לריאן אין .כשהם מהמעמד שלי זה בסדר יחסית אבל בת מלוכה מצועצעת וממורמרת .
וזה עד הדרדר לפי התוכנית החדשה של סקרלט הייתי צריך להעסיק אותה ואז לקחת לה את הכרטיס המגנטי שפותח את המעלית איך אני אמור לעשות דבר כזה .
אני יותר מיד עושה מה שהיא מבקשת זה מוזר בדרך כלל אני מורד אבל בזמן האחרון ליד סקרלט אני לא מכיר את עצמי …. מוזר

" לוק אנחנו הולכים לבלות יחד עד שנגדל נתחתן ואז נמשול על הפועלים חסרי התועלת האלה " אמרה סופי וציחקקה .היא לא יודעת שגם אני הייתי אחד מהם לפני פחות משעתיים היא לא יודעת שהחברים שלי .המשפחה שלי הם פעלים חסרי תועלת שעובדים בשביל הג'ויגים הדפוקים ובשביל שהם יכלו לחיות טוב .
זה הרתיח אותי אבל לא יכולי לשבש את התוכנית
"כן זה נשמע …… מעניין " אמרתי אחרי שקילה מעמיקה של המילים .
"אוייי לוק אתה כל כך מושלם " היא אמרה וזה ממש הפחיד אותי . היא הייתה כל כך שונה מסקרלט כל כך גרמה לי לרצות להתרחק ממנה כמה שיותר .תתרכז ,אמרתי לעצמי .
בדיוק אז היא דחפה אותי על מיטתה שהייתה נוחה להפלי בחיים שלו לא ישנתי על מיטה רק על גושי הסלע הקשים שנותנים לנו .
"נוח לך אהה " היא התקרה עלי כמו אדם שלא אכל זמן רב וראה כרגע אוכל הוא הניחה מעלי את ידה ואני מודה שאפילו כשהענישו אותי בגלל המעריצות שלי לא פחדתי ככה .ואז למזלי נשמעה האזעקה ידעתי שסקרלט גרמה לזה מיהרתי ותפתי את הכרטיס המגנטי שהיה על שידה נוצצת ליד המיטה .ברחתי מהחדר כל עד נפשי בי והשארתי את סופי צורחת מנסה להתגבר על קולות האזעקה .


תגובות (4)

XD

24/08/2013 22:21

יש לי דמות בשם לוק חחחחחחחחחחחחח
אבל הוא ג'מוס מגניב וסקסי עם מעריצותXDD

25/08/2013 02:13

חחחחחח לכוולם :)
ותמשיכי במהירווות <3

25/08/2013 02:31

טוב הלכתי לדפוק לעצמי תראש XD
סליחה שנגעתי בנקודה רגישה חחחחחחח

25/08/2013 03:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך