זאת עם המשקפיים P:
מקווה שהכנסתי מספיק דמויות אני באמת משתדלת וכל השאר יכנסו בפרקים הבאים חחח פיפול תנשמו הסיפור לא יגמר בזמן הקרוב יש מספיק זמן להכניס את כולם :))))))99

מתחת לאדמה פרק 15 :)))

מקווה שהכנסתי מספיק דמויות אני באמת משתדלת וכל השאר יכנסו בפרקים הבאים חחח פיפול תנשמו הסיפור לא יגמר בזמן הקרוב יש מספיק זמן להכניס את כולם :))))))99

" אני שמח להחלטת לקבל את הצתי " אמר המלך וקולו היה ערמוצי עד כאב .
כל כך לא רציתי לעשות את זה אבל … הוא מחזיק באבא שלי איזה ברירה כבר יש לי ?
"בסדר עכשיו מה אתה רוצה שאני יעשה ?" שאלתי קולי היה מתוח אך השתדלתי ככל האפשר להסוות זאת .
"אני שמח ששאלת זאת יקירתי .ישנה קבוצה קטנה של מורדים לא משהו רציני .אני רוצה שתדאגי שהם יגיעו הנה למשפט צדק. זה יהיה כמו … מבחן נאמנות בשבילך " כל מילה במשפט נבחרה בקפידה יכולתי לשמועה זאת .המלך הביט בי סרק את כולי מכף עיניו נחו על מקום מסוים … סוטה .
חיכחתי בגרוני "תיסלח לי אדוני ידוע לך עד משהו על המקרה ?" שאלתי בניסיון להסיח את דעתו .עיניו התרוממו והוא הביט ישר לתוך עיניי .נדהמתי שראיתי עד כמה עיניו יפות .כלומור הוא היה אדם זכן ונבזה אבל העיניים שלו היה מרהיבות מן שילוב מושלם של ירוק עם נגיעות סגול .שפתיו התעקלו בחיוך … מרושע ?
" אני חושש שאת האנשים שמארגנים את המרד את כבר מכירה " הוא נקש בעצבעותיו ותמונה הופיעה באוויר .
אלה .. אלה החברים שלי .הם התאספו בכיכר ראיתי בברור את לוק מחזיק שלגדול ועליו תמונה של שרשרת שבורה .את ג'ואנה וריאן צועקים מילים שלא יכולתי להבין לידם ג'ש נשאר אדיש כתמיד אבל בהחלט גרר אחריו עדר לא קטן של מעריצות שהפגינו את נוכחותם .ליים נופף בדיגלה החום של דייפ ונד סמאילי בתנועות עייפות בזמן שאליס נוזפת בו (כמו תמיד ) .אבל מה שהכי הפתיעה אותי היה המראה המוזר שהיה בצד התמונה אלה היו אנטר ווונדי והם … התנשקו ?
כולם ידעו שזה יקרה מתי שהוא אבל לא חשבתי שזו הסיטואציה המתאימה לכך .
"ה… הם עושים את המרד ?" שאלתי חסת עונים .המלך רצה שחברי ישפטו במשפט "צדק " ועם זה מה שנקרה צדק בעיניי הג'ויגים זה ממש לא צדק בעיניי כל אדם שפוי .
"כן יקירתי תביאי אותם הנה אני יהיה השופט שלהם בכבודי ובעצמי " חיוכו גדל וכך גם שביעות רצונו.
לא הייתה לי ברירה אחרת .
"כן אדוני " אמרתי ויצאתי במהירות מחדר הכס .כשהגעתי לכן לפני שבוע לאימונים המלך נתן לי בגדים חומים כמו ציבעו של הדגל אבל במקום הסמל המתוק של חפרפרת חמודה היה עליה את סימלו הדוחה של השלטון הג'ויגיני .שנאתי את עצמי על כך שהבגדים התאימו לי אבל לא הייתה לי ברירה זה היה הסיכוי האחרון שלנו לצאת לחופשי .ולשחרר את אבא שלי ….
יצאתי מהארמון והתקדמתי לכיוון הכיכר לוק היה הראשון להבחין בי


תגובות (5)

תמשיכי. אני שונאת להיות מקוררת. אוח-.-'

28/08/2013 14:51

את מקוררת ?! אבל קיץ :O

28/08/2013 14:52

לא פעם ראשונה שלי-.- קיץ זו אחת העונות הכי בלתי נסבלות מבחינה של קירור וכאלה..

28/08/2013 14:59

חחחחחחח משתתפת בצערך אחותי :)

28/08/2013 15:07

-.- גם אני משתתפת בצערי

28/08/2013 21:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך