זאת עם המשקפיים P:
טוב חבר'ה מקווה שאהבתם ואשמח עם תגיבו .
ושמתם לב שסקרלט חושבת יותר מידי כדי לשנות את זה ?.

מתחת לאדמה פרק 16 :))

טוב חבר'ה מקווה שאהבתם ואשמח עם תגיבו .
ושמתם לב שסקרלט חושבת יותר מידי כדי לשנות את זה ?.

הפנים של לוק נראו מוזר .אחרי בחינה מעמיקה הבנתי שהוא היה המום לראות רותי בבגדי השומרים של המלך .בלי לומר דבר לחברינו הוא התקרה עלי .
"אנ… אני לא מבין " ראיתי שהוא מתאמץ להוציא את המילים מפיו והוא גם לא הביט בעיניי .
"אין פה מה להבין בואו איתי לקבל משפט צדק " כל כך כאב לי להפגין כלפיו קור כזה אבל לא הייתה לי ברירה אחרת .מבטו של לוק עדיין היה מבולבל .
"את רצינית? את עובדת בשביל המלך?? מה קרה לך ??" הוא שאל ונימתו הבהירה שהוא ממש לא רוצה לשמועה את תשובתי .
"יש המון דברים שאתה לא מבין עכשיו בוא איתי ותגיד גם …. " לא המשכתי את המשפט כי בדיוק אז ג'ואנה קלטה אותי וסימנה לכולם שיבואו .ראיתי את פניה של קאסאנה מתעוותים כשהיא התכוונה לזנק עלי בחיבוק ופניה נתקלו בסמלם של הג'ויגים .אני לא יכולה להגיד שהיא נראתה כועסת כי פניה שידרו עצב היא הייתה … מאוכזבת .
"מה קרה לך סק..?" שאלה אליס
"אני … אני עשיתי את הבחירות שלי עכשיו .. בואו איתי " הקול שלי היה קר כמו גוש קרח חד והרגשתי שהוא מפלח את הלב שלי ולא נותן לשום חמימות להיכנס .
"את לא רצינית … תגידי לי שאת צוחקת בבקשה " התחנן ריאן
"אני לא בואו איתי .עכשיו . " בשלב הזה הרגשתי חשק לצעוק אבל ידעתי שהמלך צופה בי בדיוק כמו שהוא צפה בחברי .
הסתכלתי על חברי הם היססו לשניה ומיד אחר כך וונדי צעדה ראשונה .אחריה ליים .רוקסי .ואז כל החבורה הצטרפה .הם באו אחרי בלי להגיד מילה וזה הלחיץ אותי ,כל כך רציתי לצעוק עליהם להגיד להם שזו מלכודת שיקחו את הכרטיס המגנטי ויעופו מפה בלי להסתכל לאחור .
למה לא חשבתי לשתף משהו בתוכית שלי בטוח שאוליבר או פרודנס היו אומרים לי שעלי להישאר אבל הם לא היו מספרים וכך גם שאר חברי .
התקרבנו לארמון כולנו .עדיין בשתיקה מעיקה.
השומרים פתחו את שערי הארמון וגם את דלתותיו נכנסנו למסדרון הגדול שהוביל לחדר הכס .
הרגשתי מתח כמו זה שהרגשתי לפני שעמדתי לפני המלך בפעם הראשונה .שהעמדתי פני משוגעת .
ועצם העובדה שחברי לא התנגדו גרמה לי תהיות רבות .כלומר ,חברי היו כאן מכיוון שהם מורדים ופתאום הם מתנהגים יפה ובאים בשקט בלי כל מאבק .
במקרה הזה היו שתי אפשרויות מתאימות .הראשונה הם השתגעו והשנייה …. הייתה להם תוכנית ….


תגובות (5)

סקרלט י'שכל קטן XD

29/08/2013 08:38

את רומזת שהיא טיפשה ?!?!

29/08/2013 08:41

לאאאא היא לא בוגדת בהםםםם לאאא אני לא מרשה לךך גרררר *-*

29/08/2013 08:56

מהפכה בארמון!יהוווו!

29/08/2013 09:04

לחשוב זה אדיר. שתחשוב יותר חח
תמשיכי

29/08/2013 10:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך