זאת עם המשקפיים P:
פיפול מי נראלכם שימות ??
ובנושא אחר אוהבים את הסיפור העמק הירוק ?? רוצים המשך ??


אשמח עם תגיבו :))))

מתחת לאדמה פרק 17 :))

פיפול מי נראלכם שימות ??
ובנושא אחר אוהבים את הסיפור העמק הירוק ?? רוצים המשך ??


אשמח עם תגיבו :))))

" אני שמח שהגעתם נתיני " אמר המלך בקול ממש לא שמח .הוא ישב על הכיסא המפואר שלו שבצידו האחד המלכה ובצד השני שני בנותיו .וביתו הגדולה ,סופי , שולחת מבטים רצחניים לעבר לוק השפיל את מבטו .
"אדוני כמו שביקשת המורדים " השתדלתי לשמור על קול יציב .זה היה ממש קשה לאור העובדה שחברי היו קשורים באזיקים גדולים ומיושנים כלל אלה שכבר היו עליהם .
"יפה מאוד יקירתי " הרגשתי באותו רגע כאילו אני אחת המשרתים המסכנים שלו .ואני ממש לא כזאת אני שונאת את האיש הזה בכל ליבי אבל …
"את יכולה ללכת אני אתפל בענייניים מכאן " חיוכו היה כל כך מעולץ וראיתי שהוא מחוון את מבטו אל ליים .
מה הילד המסכן קשור למקרה ? לאחר שניות נזכרתי בתשובה .
העונש של ליים היה להגיע לכאן בגלל שהוא רצח את שותפו של אביו שהיה מרגל .היו שמועות שאמרו שהשותף היה אחיו של המלך מל ,מלך דייפ ונד סמאילי .
"את מוזמנת לצאת יקירתי " חזר המלך שוב בקול מצווה פניתי לכיוון הדלת הגדולה שהובילה למסדרון המפואר .
במקום ללכת לחדר הקטן שהמלך נתן לי כשהגעתי לכאן לפני שבועה התחבאתי מאחורי ווילון עבה וכבד שכיסה ככל הנראה דיוקן של משהו .
"חוצפנים קטנים מה נראה לכם שאתם עושים? " אמר המלך קולו היה מסוכן ויכולתי רק לדמיין את הבעת פניו המאיימת .
"הג'ויגים הם החוצפנים הם לקחו את הזכות לחפש ממיליוני אנשים ו…" זה היה ג'וש שדיבר עד שהמלך קטע אותו .
"נערי אני לא חושב שאתה מבין .הג'ויגים עשו רק טוב לעולם הזה ולעולם של למעלה " הוא אמר העולם של למעלה .זאת אומרת שעד יש שם משהו אולי אפילו החווה של אוליבר נשארה שלמה .
"טוב … אולי בשביל החנפנים של המלוכה " זה היה ליים כשסיים את דבריו שמעתי אותו יורק סביר להניח שלכיוונו של המלך .
"כלב קטן אתה … אתה רצחת את אחי אתה הולך לשלם … יותר מכולם " זה נדמה לי או שהמלך הרגועה והערמומי שיצא לי להכיר נשבר עכשיו .
"אנחנו נשלם מיד אחרי שתמותו " לוק אמר את המילים כאילו ירה אותם אל חלל האוויר .
"טיפש אתה עוד צריך לשלם על מה שעשית לביתי " צחוקה המעצבן של סופי נשמע כאילו כל הסיפור משעשע אותה .
"עכשיו אתם כולכם תשלמו על הכל " זה … זה לא היה אפשרי שמעתי קול של הנפת חרב ואז … ראש נחרת ונופל על הרצפה …..


תגובות (10)

אני. תמשיכי

29/08/2013 13:11

אני ?? כאילו בקשר למה ?

29/08/2013 13:31

אני מתה, תמשיכי כבר

29/08/2013 13:32

הכוונה למי נערף הראש חחחחחח אני די בטוחה שלא לך XD

29/08/2013 13:37

בטח שכן אני כבר שנים בלי ראש אלא מה חח
נו את הבנת למה התכוונתיXD

29/08/2013 13:56

חחחחחחחחחח כן ושלחתי לך הודעה באימייל כאילו בצור קשר תראי D:

29/08/2013 14:10

אה אוקיי חח

29/08/2013 14:12

בקשר לאימייל.. זה לא טוב אם אעשה את זה כי אז אני אדעXD

29/08/2013 14:26

XD

29/08/2013 22:11

אני רוצה למותת חיחיח

29/08/2013 22:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך