זאת עם המשקפיים P:
טוב פיפול מקווה שאהבתם אשמח עם תגיבו :)


ומה לדעתכם המלך עם הוא לא בנאדם ??

מתחת לאדמה פרק 18 :)))

טוב פיפול מקווה שאהבתם אשמח עם תגיבו :)


ומה לדעתכם המלך עם הוא לא בנאדם ??

לא יכולתי לדעת בוודעות מי מחברי מת ,אבל כששמעתי את צעקתה מקפיאת הדם של ג'ואנה ואת צחוקו המרושע של המלך ידעתי שזה היה ג'וש .
"עכשיו הגיע תורך ילד טיפש " משום מה ידעתי שהוא מתכוון לליים .עכשיו אחרי שהמלך הרף לג'וש את הראש אף אחד מחברי לא דיבר .כולם היו עמומים מידי .
כלומר זה לא שהיה לי קשר מיוחד איתו אבל ג'ואנה הייתה חברה טובה שלי והיא סיפרה לי שהוא אדם ממש טוב שמכירים אותו .חבל שלא יצאה לי להכיר אותו .
כמה שהדבר הזה רגיל ,זאת אומרת שאנשים מתים פה יותר מבכל מקום אחר .זה עדיין היה קשה .בכל פעם מחדש לעמד ולנחם את הקרובים שלו .
מספיק אני לא יכולה להמשיך ככה עם אבא היה יודעה שזה מה שאני עושה בשביל להציל אותו הוא בטוח היה מתבייש בי .הוא לא היה מסכים לשרת את הג'ויגים בעד שום דבר במיוחד לא כשהחברים שלו היו מעורבים .
החלטתי מה עלי לעשות .התכוונתי לצאת האחורי הווילון העבה שמאחוריו התחבאתי .ובדיוק אז זה קרה .הכל קרה כל כך מהר שלא הצלחתי לעקוב אחרי המתרחש רק משמיע הצצתי מאחורי הווילון וכמו שחשבתי לחברי הייתה תוכנית ממקום כל שהוא הם הסיגו חרבות ואפילו רובים .לוק יראה באחד הרובים ממש מעל ראשה של המלכה שבאופן מפתיעה לא הנידה אפילו אפאף .
ליים החזיק שניה חרבות ושלט בשניהם בצורה מושלמת .אליס נופפה בסכין מוזרה לכיוונן של שני הבנות ביחד עם וונדי ואנטר הבנות נראו מפוחדות להחריד ועם ג'וש לי היה יושב על בירכיו עם ראש שמגולגל לידו אני בטוחה שהייתי צוחקת .רוקסי התכוונה להתנפל על המלך אבל מיד הופיעו המונים של שומרים וגם כפתור המצוקה על החגורה שלי צלצל .
למלך הטיפש הזה לא היו גבולות. אוקיי אדוני אני אבוא אבל ממש לא בשבילך .
יצאתי בריצה מהמחבוא שלי ומלך חייך .מזווית עייני ראיתי את ג'ואנה בוכה ומחבקת את ראשו המדמם של ג'וש מזמן שריאן שומר עליה מפני השומרים שמגיעים כדי להתקיף אותה .
בלי לחשוב פעמיים זינקתי עם המלך והצמדתי אותו לרצפה כך שלא יוכל לזוז .
"אז אני רואה שאת לא רוצה לראות את אבא שלך " קולו היה ארסי אבל עכשיו שכול חברי נמצאים לצידי (כמעט כולם ) ידעתי איך להתמודד עם זה .
בתוך כל ההמולה עניתי שקט אבל ידעתי שהוא שומע .
"אדוני המלך עם אבא שלי היה יודע שאני אשרת אותך הוא היה מנשל אותי מהמשפחה … לצמיתות"
עם החרב שהוא בעצמו נתן לי הרפתי את ראשו .אבל …. הוא לא היה בנאדם בכלל ….


תגובות (14)

מלך ג'ויגי דפוק וערס!

31/08/2013 02:01

הרגת את ג'וש??
את רצינית??
ובטח שהוא לא אנושי,הוא בובה.

31/08/2013 02:07

כגן הרגתי את ג'וש כי מה שהמציאה אוצו הגיבה ראשונה חחחחחחח
ואתם תגלו כבר מה הוא …..ואישתו

31/08/2013 02:08

זה היה פשוט צפוי.

31/08/2013 02:08

איך בדיוק זה היה צפוי ?!?!

31/08/2013 02:10

אני אטגן אותך ברוטב עם לא תמשיכי!

31/08/2013 02:13

את בטוחה ב% 100 שאת לא קניבלית ???!?

31/08/2013 02:16

אלו איומים טיפוסיים! תיזהרי לך יאאא שניצל!

31/08/2013 02:16

רובוט -___-
אהה נו ברור אלפקה D:

31/08/2013 02:25

אהבתי רוקסי המשוגעת D:

31/08/2013 02:26

אער טכנולוג'י יסי טאסונוג'י D:

31/08/2013 02:29

אמאא :( אני אומרת שהואאא מין מפלצת כזאתי שיכולה להפוך למשהו אחר או משהו כזה (חיחי הדמיון שלי יותר מפותח מזה, מבטיחה לכם חחח)

31/08/2013 02:41

יואו איזה מאלף ^-^

31/08/2013 04:59

יכל להיות שזה היה אבא של סקרלט ?!

31/08/2013 05:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך