זאת עם המשקפיים P:
טוב שנים חחחחח עם משהו זוכר את הסיפור הזה אז אני אשמח עם תגידו :))))))))))))

מתחת לאדמה פרק 19 ^_^

טוב שנים חחחחח עם משהו זוכר את הסיפור הזה אז אני אשמח עם תגידו :))))))))))))

הלרגע ממש הסתררה דממה ואז יבבותיה של ג'ואנה שברו את השקט .
"לוק זה לא היה חלק מהתוכנית " היא התקרבה עליו מהקצה השני של החדר וצעדיה הדהדו ברחבי האולם הדגול .
"אני … אני …" הוא היה משותק הבנתי אותו .אני מכירה את לוק שנים ידעתי שהוא שונאה לקחת אחריות בדיוק בגלל דברים כאלה ,והוא עשה את זה הפעם … למה ?
"בגלל התוכנית הדפוקה שלכה אח שלי מת …" קולה נשבר "אתה… אתה לקחתה ממני את המשפחה היחידה שלי את האדם הכי קרוב לי בעולם .עכשיו אני לבד וזה הכול בגללך כולם היו המומים ,כלל לוק .המילים של ג'ואנה נורו כמו סכינים ופלחו את החלל הדחוס שבחדר שעכשיו נראה קטן בצורה מעוררת דאגה .
"ג'ואנה כולנו …." אמרתי בניסיון נואש להקל עליה .הנחתי את ידי אל כתפה אבל היא נרתע .
"לא … לא זה לא רק בגלל לוק זאת גם את כל התוכנית הכל לוק אמר שאנחנו חייבים להציל אותך זאת את את הרגת את אח שלי " הייתי המומה עכשיו הרבה יותר מקודם ואני בטוחה שגם הייתי מסמיקה עם לא הייתי כל כך מפוחדת ממה ששמעתי .
לוק תכנן את כל זה כדי להציל אותי .הוא חשב שאני צריכה הצלה .ג'וש מת ואני הייתי הסיבה לכך . אני הבאתי אותם לכאן .בגללי ג'וש מת .אחד החברים שלי מת בגלל שאני חשבתי רק על עצמי .
למה אני כל כך אנוכית ? למה אני לא יותר דומה לאבא שלי ?
"תשמעי אני יודעת שלא נוכל להחזיר אותו אבל … אבל אולי …." היא קטעה את דברי בעוד שתף של מילים שללא ספק פגעו בי .
"נמאס לי כבר ממך תמיד את המושלמת .הבת של סטיב .ואנחנו … אנחנו רק הצל שלך . החבורה של סקרלט .די אני פורשת מכל זה .אני לא רוצה קשר איתך או איתך לוק ועם תתקרבו עלי אני יעשה לכם בדיוק את מה שהמלך עשה לאחי " היא יצאה מהאולם בריצה וריאן יצא אחריה .
לפני שמשהו בחלל הספיק להגיב נשמעו מחיאות כפיים הבטנו סביב לא ראינו אף אחד .חוץ המשומרים המאולפים של המלך שנכבו באופן מפתיע ,אישתו שגם כבתה באותו אופן והמלך כרות הראש שמצברו יצאו לפחות עשר חוטים שללא ספק היו חוטי חשמל .
"יפה מאוד ילדים " אמר קול עמוק ומפחיד שגרם לי צמרמורת .מחיאות הכפיים נשמעו קרובות יותר ואיטות יותר כאילו האיש הזה מתנשא מעליינו .
"חתיכת הופעה נתתם פה " הוא אמר וגם קולו נשמע קרוב יותר כאילו הוא ממש מאחורי .הסתובבתי במהירות ולא ראיתי אף אחד
"מי… מי אתה ?" שאלתי בחוסר ביטחון
"אני ?" הוא שאל בקול משועשע " זה לא משנה מי אני .אבל אני יודע מי אתם וכדי מאוד שתפסיקו עם מה שאתם עושים ושמה שקרה כאן לא יצא החוצה "
לא ידעתי מה לחשוב הייתה רק מילה אחת לתאר את המצב שלי והיא מבולבלת


תגובות (3)

יא מסקרן ביותר ^-^

03/09/2013 07:16

שג'ואנה תסתכל על הצד החיובי.ליים בחיים!
המלך הוא היה רובוט?הייתי בטוח שהוא היה בובה…..
ומי זה האיש שמוחא כפיים??

03/09/2013 09:11

חחחחחחחח כול זאת ועד תגלו בפרק הבא של …. מתחת לאדמה (הידד לי ) ^_^

03/09/2013 09:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך