זאת עם המשקפיים P:
טוב סורי עם לא כל הדמויות משתתפות הרבה אבל יש מלא ואני בנאדם בסך הכל וקשה לי לעקוב אני ישתדל להכניס את כולם אבל פשוט לא בכל פרק :)

מקווה שאהבתם :)

ובקשר לאיש הזקן הוא צריך סיפור חיים זה כל הקטע שלו אז מי שרשמה את זה בבקשה תביא לו :))

(כשאתם מגיבים תרשמו לי גם תשמות שלכם ככה יותר קל לי להגיב לכם :)

מתחת לאדמה פרק 7 ^$^

טוב סורי עם לא כל הדמויות משתתפות הרבה אבל יש מלא ואני בנאדם בסך הכל וקשה לי לעקוב אני ישתדל להכניס את כולם אבל פשוט לא בכל פרק :)

מקווה שאהבתם :)

ובקשר לאיש הזקן הוא צריך סיפור חיים זה כל הקטע שלו אז מי שרשמה את זה בבקשה תביא לו :))

(כשאתם מגיבים תרשמו לי גם תשמות שלכם ככה יותר קל לי להגיב לכם :)

היינו ממש קרובים לכניסה לחדר המלך ואני התחלתי להלחץ מבלי שאף אחד ישים לב לוק הגניב את ידו אל ידי ולחץ אותה .
"אדוני הי.. היא השתגעה היא צריכה טיפול " אמר השומר כשנכנסנו מבעד לדלת .
הארמון לא היה מפוער במיוחד והדרך היחידה לצאת מכאן הייתה מעלית .כן זה לא מודרני במיוחד אבל למה להשקיעה במקום עמוק כל כך ועם כבר הייתה השקעה במקומות מתחת לפניה האדמה היא הייתה במפלסים הראשונים מאיפה שליים והאחים בולט הגיעו .
ליים הגיעה מהמפלס הראשון מה שאומר שזאת דרך ממש ארוכה אבל הוא היחיד מכל בניה דייפ ונד סמאילי שראה מימיו שמש לכן הוא לא יכול לפתוח את עין ימין שלו מאז ולמרות זאת זה עדיין החלום שלו .
האחים בולט וריאן (שמרוב שהם כשורים הפך להיות חלק ממשפחת בולט ) הגיעו מהמפלס השני המשפחה שלהם ברחה בזמן שעירם נשדדה וברוב טיפשותם של הוריהם הם שחכו את ילדיהם בבית לאחר כמה חודשים של שיטות לקחו אותם למפלס שלושים וחמש כי רק פרודדנס הסכימה לקחת את הילדים תחת חסותה בדיוק כמו שקרה במקרה שלי .
"טיפש למה זה אמור לעניין אותי " צווח המלך היה לו מבט מרושע על הפנים .הבטתי סביב ונזכרתי איפה אני נמצאת לצידו של המלך ישבה מלכתו היא נראתה עדינה יותר לאומת בעלה ובל גם לה היו פנים שטניות היא בחנה אותי מכף רגל ועד ראש ואני המשכתי בהצגה הקטנה שלי ושיחקתי אותה משוגעת .
בצידו השני של כיסא המלך ישבו שתי בנות על כיסאות מרופדים הם לא הסתכלו עלי אלה על לוק הוא השפיל את מבטו בכבוד מזוייף והם צחקקו (טיפשות )
"זרוק אותנה לכלא " אמר המלך " וגם אותו " הוא הצביע על לוק .
"חקה אבא אולי הנער ישאר " אמרה הבת השמאלית היא נראתה גדולה יותר מהשנייה .
"בשביל מה זה נחוץ סופי " נבח על ביתו
"לשם שעשוע " היא חייכה חיוך ממזרי על אביה ואז אל אחותה .
הסתכלתי על לוק עיגולי זיעה התחילו להצטבר על מיצחו מלחץ
"לאאאאא אני רוצה את אח שליייי " אמרתי בילדותיות ורקעתי את רגלי ברצפה .
"אתם אחים ?" שאל המלך בגועל .
"לא .זאת אומרת אני כמו אח גדול בשבילה אנחנו די קשורים " הוא חייך
"עם כך את שנכם לצינוק בלי וויכוחים " אמר המלך בהחלטיות וביתו נאנחה מצער .
"בואו אחרי " אמר השומר .
ואני ולוק צעדנו אחריו .מאחורי הדעלת העבה שמעתי את ביתו של המלך צועקת
"אני אף פעם לא מקבלת את מה שאני רוצה " ממש מסכנה .חשבתי בציניות

"למה אתה כאן " שאלתי את לוק אחרי שהכניסו אותנו לשני תאים נפרדים
"לא יכולתי לתת לך לעשות את זה לבד " הוא אמר חלושות "ותודה שהצלת אותי ומהמכשפות המצועצעות " שנינו פלטנו גיחוך כשנזכרנו בשמלות המהודרות והממש לא מתאימות למקום שלהם .
"לוק הייתי יכולה להצליח עכשיו זה יהיה קשה יותר " אמרתי בלחש
"אנחנו נעבור את זה ביחד ונראה את השמש אני בטוח " הנחישות שלו לא השתוותה לנחישות של רוקסי אבל מי יכול להאשים אותו אחרי כל מה שהוא עבר .אחרי כך מה שעברנו ביחד .
לכולם בחבורה היו סיפורים קשים וטרגים לכולם היה מגיעה לראות את השמש ולצאת מהעבדות . התוכנית חייבת להצליח .היא השוט חייבת .


תגובות (3)

איזה סמיילי מקורי ^$^

24/08/2013 03:37

יאיD':
נשמע חמוד, ומעלית שמושכים ידנית (זה מגניב.. למרות שיש לי פחד גבהים)
זה יותר אדיר חח
תמשיכי*~*

24/08/2013 03:39

אהה אוקיי אז הסיפור חיים שלו:
הוא גר למעלה עם ביתו, איירה ואישתו האהובה לונה.
יום אחד כאשר הג'ויגים פלשו אליהם לבית, הם חטפו את לונה. אוליבר נשבע להגן על איירה בכל מחיר. הוא הלך לג'ויגים וירה בחצי מהצבא שלהם כדי לנקום על חטיפת לונה. הג'ויגים התעצבנו ורצחו את איירה מול עיניו,ואז הורידו אותו למטה. הוא נשבע לנקום את מות איירה ולמצוא את לונה, עם היא לא מתה.
הוא אהב את סקרלט מאוד, כי היא הזכירה לו את איירה. את שאר הילדים הוא אהב כי הם תמיד הזכירו לו שיש תקווה לחזור ולראות את לונה.
נ.ב.
תמשיכיי !

24/08/2013 04:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך