זאת עם המשקפיים P:
פיפול יש לכם השארות מה יקרה ? אשמח לשמועה ומקווה שאהבתם וסורי על השעה :)))))))

מתחת לאדמה פרק 9 ^^

פיפול יש לכם השארות מה יקרה ? אשמח לשמועה ומקווה שאהבתם וסורי על השעה :)))))))

"לוקקק " קראה סופי מתחילת המסדרון
"אוקי סק זה מתחיל " הוא אמר והיא נכנסה לתא שלו כמו רוח סערה . לא יכולתי לרואת מה קורה שם אבל יכולתי לשמועה וזה נשמע ממש לא טוב מצידו של לוק
"בוא כבר אנחנו צריכים להלביש אותך כמו בן מלוכה " היא צווחה כנראה באוזנו
"ב…ברור "הם יצאו מהתא ונעלמו מעיניי אחרי רגע .
אוקיי עכשיו אני צריכה לפעול אבל … מה לעשות נזכרתי בחברי כל אחד והסיפור שלו על ההורים הדפוקים של ג'וש ג'ואנה וריאן .על אחותה המתה של וונדי .על העין של ליים .על הילדים של פרודנס. על אן אליס ואנטר ואל אוליבר .כל אחד היה נותן הכל כדי לעזור לי כאן .כדי להיות חופשי .
"הצילו …. הצילו " צעקתי .ומיד שני שומרים באו בריצה .
"מה קרה ילדה " שאל אחד מהם
"ר… ראיתי משהו בתא " אמרתי וניסיתי להישמע כמה שיותר משוגעת .זה כנראה הצליח כי הם פתחו את דלת הסורגים שלה התא ונכנסו פנימה .
"זה… זה היה שם " הצבעתי על הפינה המרוחקת של התא
"בואי נבדוק מה קורה כאן " אמר השומר השני במבטא מוזר .
אתם צריכים לדעת עלי משהו במשך השנים שלי כאן למדתי להסתדר ,להתגנב .אוליבר כינה אותי חתולה למרות שלא ידעתי בדיוק מזה אומר זה החמיא לי בלי שהשומרים ישימו לב התגנבתי אל מיחוץ לתא בשניות כבר הייתי במסדרון שמוביל על הארמון .
מה שאני צריכה עכשיו זה את הכרטיס המגנטי .
לכל בן מלוכה היה כרטיס כזה .עם רק לוק יצליח לחלץ את זה של סופי נוכל לעוף מכאן. אבל אני חייבת למצוא אותו קודם אז עם הייתי ילדה צווחנית ומצועצעת איפה היה החדר שלי ?
שותתי בארמון ללא כל מטרה התחמקתי משומרים מעיניהם של המצלמות הזולות שהותקנו שם אפילו ראיתי את המלכה עוברת לא רחוק ממני נראה שהכל כרגיל ואף אחד לא הבחין שברחתי . וכרגיל כשחשבתי על המצב הטוב שלי הכל היה חייב להשתבש .
הזעקה נשמעה ואורות אדומים נדלקו בכל רחבי .
הצד החיובי הוא שזה יכול לתת ללוק הסחת דעת וכך הוא יוכל לברוח מהנסיכה המכשפה מהגהנום (טכנית היינו ממש קרובים לשם עם כל הקטע של המתחת לאדמה וזה ) .
"היי " צעקתי שמשהו נתקל בי
"את …" זה היה המלך והוא נראה מרושע ונרגז מתמיד
"אני … אני …" לא ידעתי מה להגיד ידעתי שהלך עלי הפחד שלי היה לא יאשימו גם את לוק לא רציתי שהוא יתפס .
פתאום הבעת פניו של המלך השתנתה
"אנחנו צריכים לדבר יקירתי "


תגובות (8)

השעה סבבה(;
תמשיכי חחחחחחח

24/08/2013 15:17

השעה בסדר XD

24/08/2013 15:20

יש לכם השארות מה יקרה בהמשך ?חחחחחח

24/08/2013 15:23

ויש לי עד שאלה רוצים בפרק הבא נקודת מבת של לוק רק לראות מה קרה עם הנסיכה כאילו זה לא יהיה ממש פרק ?

24/08/2013 15:25

נהההה,קראתי כבר סיפור בשתיים בלילה פעם,שתיים עשרה וחצי זה כלום.
תמשיכי.

24/08/2013 15:26

לכי על זהXD

24/08/2013 15:28

תודה ^_^
ואני יעלה אותה עד שנייה :))

24/08/2013 15:41

מושלמי תמשיכי ! ♥

25/08/2013 02:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך