זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם ואשמח עם תשתפו פעולה :))

מתחת לאדמה תקציר +הרשמה :)

מקווה שאהבתם ואשמח עם תשתפו פעולה :))

שנה : 6453
מקום: חור באמצע שום מקום …. מתחת לאדמה .
עדכון מצב : לא יכול להיות גרוע יותר .

מאז שהג'ויגים השתלטו על העולם המצב לא היה יכול להידרדר כולנו כפופים לשלטון הדפוק והממש לא שוויוני שלהם .הם מכריחים את כולם לעבוד מתחת לאדמה בתת תנאים ככל שאתה מתנגד ככה אתה יורד עמוק יותר .
אני סקרלט אבא ואמא שלי היו מתנגדים קיצוניים .היו .
המשכתי את דרכם ומצאתי את עצמי במקום הכי נמוך שיש דייפ ונד סמאילי .וככה המקום באמת נראה עמוק ומסריח. קר ואפל .כמות המתנגדים שנמצאים פה די קטנה לכן כולם מכירים את כולם ואותי בשם :סקרלט הבת של סטיב המורד .
אבא שלי היה הכי טוב מכולם עד שהוא נלקח ולא שמעו ממנו מאז .
זה קורה כאן לפעמים שאנשים נלקחים ולא חוזרים אבל לזה אנשים במקום קוראים שגרה .

נ.ב מעולם לא ראיתי שמש וזה החלום שלי …

אוקי מקווה שאהבתם .אז צריך דמויות עד כמה ילדים חברים שלה ואיזה שלוש מבוגרים שהיו דמוית של כמו הורים שלה .בבקשה בהרשמה את תתנו רק בנות כי צריך גם וגם ותהיו יצירתיים :)

נ.ב רוב הדמויות צריכות להיות בהירות כי זה מתחת לאדמה אבל אפשר כאלה עם עור כהה (כי אתיופים זה אהבה בלב :)))

בשביל ההרשמה צריך :

שם מלא :
גיל : (בסביבות 16 אבל יהיה קטע שהם היו יותר קטנים )
מראה :
עבר :
סיבה שהם נלקחו לדייפ ונד סמאילי :
אופי :
עם יש בקשה או משהו בקשר לדמות שאני אשמח להתייחס :

לסקרלט צריךך להיות חבר ממש טוב שאולי הוא יהיה יותר מחבר טוב חחחחח אז כל הקודם זוכה :)


תגובות (19)

שם מלא:קאסאנה קאייקאשי
גיל:16
מראה:שיער אדום חלק עד לכתפיים, עיינים בצבע תכלת
עבר:קאסאנה נולדה בעיירה (תמציאי שם), הוריה רצו לתת לה שם מיוחד, אז אבא רצה קאסן ואימא רצתה אנה, בסוף הם בחרו בקאסאנה.
סיבה שהם נלקחו לדייפ ונד סמאילי:הוריה של קאסאנה שכחו את ביתם וברחו, אז לקחו אותה אל דייפ ונד סמאילי.
אופי:נחמדה, מצחיקה, חכמה, אכפתית, אמיצה, אוהבת לעזור.

22/08/2013 04:08

אין לי מה לכתוב בקשר לדמויות..
זה ממש יפה וגם דיי דומה לסרט שיצא לפני כמה שנים לא?

22/08/2013 04:11

אין לי בעיה לעשות דמות של בן ;)
שם: לוק
גיל:16 וחצי
עבר: ההורים שלו ניסו להציל אותו אך נתפסו, ולכן הוצאו להורג והוא נשלח לעבוד מתחת לאדמה כבר שהיה בן 5.
סיבה: הפעיל מרד כבד והרג כמה ג'ויגים.
אופי: מרדן ועקשן, מחפש נקמה ואור שמש. לא יתן לקרובים אליו לעולם למות, עושה עצמו כלא מפחד מכלום אך עמוק בפנים הוא פוחד מהכל, אך רוצה לתת כוח לסובבים אותו.
מראה: גבוה, שיער חום מבולגן ומלכולך, עיניים ירקות כחולות נוצצות בשעשוע וחיוך שובב.

זה נשמע לי מאוד מעניין בהצלה ;)

22/08/2013 04:13

אמ… אין לי מושג בקשר לסרט שיצא לפני כמה שנים אבל השנה יצא משהו בסיגנון אבל זה לא קשור מבטיחה :)
ותודה על הדמות :))

22/08/2013 04:14

או בא לי להירשם אבל אני מהנייד אז יקח זמן.. המתיני לי!

22/08/2013 04:29

שם:ליים.(לא יודע,סתם רשמתי משהו…)
גיל:15.5(כמעט 16,לא נורא).
מראה:שיער שחור קצר מטולטל,גובה,עין ימנית סגורה תמיד אחרי שהסתנוור מהשמש.
עבר:אבא שלו ריגל בשביל הג'ויגים,ונרצח על ידי מורדים.אמו נרצחה בניסיון להציל אותו.
סיבה שנשלח לדייפ ונד סמאילי:ניסה לגנוב אוכל מאדם בתפקיד בכיר מהג'ויגים.
אופי:עצלן,משאיר את רוב העבודה לאחרים,כשהחברים בצרה הוא עוזר להם דבר ראשון,חלום חייו לראות שוב את השמש.

22/08/2013 04:36

בא לי גם דמות של בת אני מקווה שזה בסדר XD
שם: אן (אנג'ל)
גיל:16
עבר: נולדה בזמן המלחמה, אמא שלה מתה אחרי הלידה ואבא שלה מת במלחמה, מאז נלקחה בשבי עד שנשלחה לעבוד מתחת לאדמה.
סיבה: גרמה לפיצוצים ובהלות והריחה אנשים החוצה עד שנתפסה, והרגו את אחיה הקטן.
אופי: שקטה ומופנמת, לא נפתחת מהר, עוזרת לאחרים ואחר כך לעצמה, יש בה הרבה עצב אך נלחמת כנקמה על אחיה הקטן. תעשה הכל כדי לנצח, מרבה לדבר בציניות
מראה: גובה ממוצע, שיער שטני קצר ועיניים חומות עצובות.

אם את צריכה עוד דמויות אני אנסה להביא לך ;)

22/08/2013 04:38

אותי ◕‿◕ את יכולה לבדוק בפרופיל ^_^ אם את רוצה לשנות תשני או תוסיפי

22/08/2013 04:39

והדמות שלי תיראה כמו התמונה שיש לי משהוא דומה לה ^_^

22/08/2013 04:40

אה וגם הדמות שלי לא אוהבת להיכנס לבעיות -__- חנונית שכאזותי
עבר : היא נולדה יתומה ונשארה יתומה ^__^

22/08/2013 04:43

שם: וונדי
גיל: 16
עבר: אימה מתה כמה שעות אחרי שנולדה (היא ואחותה התאומה, לינדזי) ואביה מת משברון לב. לשתיהן נשאר רק אחת את השניה. לפני כמה שנים לינדזי נפלה איפשהו, ונעלמה. גופתה לעולם לא נמצאה. וונדי לאט לאט נהייתה דיכאונית, שלא מענין אותה שום דבר. בהתחלה היא חיפשה את לינדזי, ואחרי כמה שנים היא וויתרה. היא החליטה להתנגד לשילטון הזה כי הוא לקח את כל מה שהיה לה. יש לה חבר טוב אחד, שיודע הכל עליה וקוראים לו אנטר (כמו הכפתור חיחי).
אופי: דיכאונית ופסימית, קשה מאוד להפתח לאנשים, לא בוטחת באף אחד חוץ מאנטר. לא מפחדת מכלום, ושונאת את החיים שלה.
מראה: שיער שחור ומלוכלך שמגיע לה עד הברכיים, עיניים כחולות בהירות מאוד, גובה ממוצע, רזה מאוד (קצת יותר מדי רזה) ודיי יפה. את החיוך שלה לא ראו כבר יותר משש שנים (בגיל עשר לינדזי נעלמה).
ואני יכולה גם לתת תאור של אנטר :)
מקווה שתישתמשי בהם :)

22/08/2013 04:49

שם מלא: ג'ואנה בולט
גיל: 16 וחצי
מראה: בעלת שיער זהוב וארוך, מדהים ביופיו, עיניים זהובות ותמימות ולהן מעטפת ריסים ארוכה וכהה, רזה, גבוהה, חיוורת למדיי.
הסיבה שנלקחו- מאז ומתמיד חיה עם אחיה הגדול וחברו, הוריה עזבו בכדיי לעבור למקום 'טוב יותר', ובכך נותרו לבדם, להתמודד כנגד כל הסיכויים, ובסופו של דבר נלקחו..
אופי: חברותית, מצחיקה, אופטימית ופסימית פה אחד, חזקת אופי, אמיצה, בעלת פחד גבהים נוראי, חוש וכישרון לבישול, מגוננת, אמינה.

שם: ג'וש בולט
גיל: 17 וחצי
מראה: בעל שיער זהוב ולו גווני פחם כהים, זוג עיניים כסופות ומהפנטות ולהן מעטפת ריסים ארוכה וכהה, גבוה, שרירי, עורו חיוור למדי אך לא משנה העובדה למראהו המסתורי והמושך פה אחד, בעל חיוך שובה אך נדיר למראית העין.
הסיבה שנלקח מצוינת בתיאור של ג'ו(אני מקצרת הכל, מוזמנת להתעלם חח)
אופי: קר אך יחד עם זאת מגונן, מסתורי, אוהב, חם, חברותי אך ורק כאשר האדם מוצא חן לעיניו, אמין, פסימי גמור, עוצמתי, בעל הברקות מתוחכמות. נפתח אך ורק לאנשים אשר חש בטוח ונוח לסביבתם.

שם: ריאן טאמפל
גיל: 18
מראה: בעל שיער כהה כפחם, פרוע ביופיו וצונח לעיניו, זוג עיני אזמרגד מדהימות ליופיין ולהן מעטפת ריסים כהה, חיוך שובה כמו כן, שרירי, חיוור אך מקסים ביופיו.
הסיבה שנלקח.. מצוינת למעלה..
אופי: חברותי, בעל בדיחות דעת ושנינות מה, עוקצני, מגונן, מסתכן, מתחבר במהירות, מגונן עד מאוד, מוכשר בכל דבר לו ידו נוגעת, שחקן מוצלח, מתנשא כחלק לבדיחותן אך מובן בהחלט.
אשדך את ג'ו וריאן, אשאיר לך את ג'וש להחלטתך חחחח
מקווה שאהבת, מתנצלת על החיפזון, רועש פה, אני מהנייד, והקושי להתרכז מזעזע חחחחח
תהני^^

22/08/2013 04:50

יש לי משהו להוסיף לדמות ששכחתי….
מדבר בטון שקט,ואדיש רוב הזמן.

22/08/2013 04:54

שם: אנטר
גיל: 16
עבר: אביו עבר לצד האפל כשהיה בן שמונה, ונטש אותו ואת אימו.
למה הורידו אותו לדייפ ונד סמאילי: רצח את השותף של אביו.
אופי: מצחיק, אוהב להתעלם מבעיות, בין היחידים שעדיין נשאר להם תיקווה לצאת מפה, לא מתחרט לשניה על הרצח של השותף שהוביל אותו לפה. אוהב את וונדי כאילו היא אחותו.
מראה: גבוה מאוד, עיניים חומות וקטנות, שיער בלונדיני שמסה חצי מפניו. הוא לא רזה מדי ולא שמן מדי.
ומשהו לוונדי- היא הגיעה לדייפ ונד סמאילי כי הייתה נוהגת לריב מכות עם האנשים, בגלל זה יש לה צלקת קטנה מתחת עין ימין.
מקווה שתישתמשי בהם :)

22/08/2013 04:55

דמות בוגרת נב סליחה שאני חופרת בתגובות ״-,-
שם מלא:פרודנס מקסוול
גיל :30
מראה :עיניים חומות עם גוון ירוק,שיער ארוך מתולתל בכצוות לבוש צבאי ויש לה צלקות בידיים
עבר :הצלקות (הגויגים רצו להרוג את 3 ילדיה והם בסוף הרגו והעונש של פרודנס היה בגלל שהיא נלחמה אימהית נחמדה וחמודה ותעזור בהכל
היא מאוד אוהבת את סקרלט בגלל שהיא דומה לביתה הגדולה :)

22/08/2013 04:55

אני אתן לך עוד תיאור (:
שם:אליסה (אליס) טארניד
גיל:19
מראה:שיער חום ארוך עד הישבן, עיינים כהות
עבר:הגוגוים רצו להרוג את הוריה, לאליסה הייתה גישה לנשק שלהם אז היא הרגה כמה גוגוים.
סיבת הגעה:הם לקחו אותה, בגלל ההורים והגוגים שמתו
אופי:צינית, פסימית לפעמים אך גם מצחיקה וחכמה
היא קרובת משפחה רחוקה של קאסאנה

22/08/2013 04:59

שנת 6453 ובני האדם עדיין על כדור הארץ? וואי, אנחנו עצלנים בסיפור שלך!

22/08/2013 05:11

טוב פילול ממש תודה על כל הדמויות אני ישתדל להשתמש בכולם ולהיצמד למה שכתבתם אני מתחילה לכתוב תפרק עכשיו :)

ותודה רבה על העזרה ^_^

22/08/2013 05:15

ואו נשמע סיפור טוב ..

22/08/2013 07:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך