לא אהבתי את הפרק כ"כ, תגיבו לי בפרק הקודם של 'כמה פעמים' לא הגבתם ואני רומה לדעת אם להעלות עוד םרק בשני הסיפורים :*
אוהבתתתתתתתתת ♣♣♣♣♣

מתי היא תשים לב.. פרק 19 חלק ג'

25/05/2013 2163 צפיות 8 תגובות
לא אהבתי את הפרק כ"כ, תגיבו לי בפרק הקודם של 'כמה פעמים' לא הגבתם ואני רומה לדעת אם להעלות עוד םרק בשני הסיפורים :*
אוהבתתתתתתתתת ♣♣♣♣♣

נקודת מבט הדר-
מה אני עושה, אני פה בחדר של תומר ועוד עם פיג'מה, סופית הלך עליי!! דפקו שוב על הדלת, התחלתי להילחץ, בסופו של דבר פתחתי את הדלת, עצמתי את העיניים ופתחתי לאט לאט לאט וראיתי את דמותה של מאיה, נשמתי לרווחה, "אוף מאיה הבהלת אותי!" אמרתי לה והכנסתי אותה לחדר של תומר וסגרתי את הדלת אחריה, היא התיישבה על הספה בחדר של תומר ואמרה "למה?. איפה תומר אני צריכה אותו דחוף" אמרה והצבעתי לה על המקלחת, "לקרוא לו?" שאלתי אחרי שראיתי אותה לא רגועה.. דפקתי על הדלת של המקלחת ואמרתי מהר לפני שיספיק להגיד משהו שיביך אותי אמרתי "מאיה כאן תצא, היא צריכה אותך" אמרתי ושמעתי את הזרם של המים נפסקים, "עוד 2 דק'" אמר ועברו כבר 5 דקות!! סגרתי לו את האור במקלחת עכשיו הכל חשוך לו כי יורד גשם וכל השמיים אפורים שחורים, "אני יוצא" אמר ומאיה צחקה, הוא יצא מהמקלחת עם מגבת לגופו התחתון, גופו השרירי נטף מים במורד הבטן השרירית שלו, "אז אני אלך בשביל שתוכלו לדבר" אמרתי כשהרגשתי לא רצויה, "את נשארת כאן, אני צריכה לדבר עם שניכם" אמרה בבירור, הרגשתי פחד, פחד מזה שלא ידעתי מה היא הולכת להגיד לי.. התיישבנו אני ותומר ממולה , "אני לא נשארת עם האדיר הזה בבסיס הוא מעלה לי את העצבים, הוא מסרב לי לפקודות! תומר אתה גם המפקד שלו תעשה משהו, אבל לא בדרך אלימה" אמרה מאיה, תומר החזיק בידי ושנינו שתקנו.. "קרה משהו?" שאלה מאיה והסתכלה עלינו, הסתכלתי על תומר, אני לא רוצה לספר את זה.. תומר הסתכל עליי במבט מצטער ואמר "היום האדיר הזה הולך לעוף מכאן, הוא ואבא שלו!" אמר תומר, "אני הולכת לישון טיפה טוב?" אמרתי והלכתי לכיוון המיטה הגדולה של תומר ונכנסתי מתחת לשמיכת הפוך ועצמתי את עיניי בתקווה להירדם..

נקודת מבט תומר-
"לא קרה כלום, הכל בסדר, הדר פשוט לא מרגישה טוב" אמרתי וכיבדתי את הרצון של הדר לא לספר את המקרה, "שתרגיש טוב" אמרה מאיה, "אני אטפל כבר באדיר, סמכי עליי" אמרתי ומאיה חייכה ויצאה מהחדר, התלבשתי במכנס טרנינג ארוך ללא חולצה והלכתי לכיוון המיטה, נכנסתי מתחת לשמיכה והסתכלתי על הדר שישנה, ליטפתי את שיערה הארוך והשחור ובהיתי בה, "תומר?" אמרה הדר בהיסוס ופקחה באיטיות את עיניה הכחולות הממכרות, "כן הדרי" אמרתי וליטפתי את ראשה, "אל תפגע באדיר.." אמרה והתקרבה אליי וטמנה את ראשה בתוך החזה החשוף שלי והרגשתי את דמעותיה החמות זולגות על גופי, "הדרי מה יש?" שאלתי והחזרתי בפנייה בשתיי ידי וניגבתי את דמעותיה שזלגו מבעד לעיניה, "אני מפחדת.. כל החיים שלי אני מפחדת, אני טובה אל אנשים והם פוגעים בי" אמרה וטמנה שוב את ראשה בתוך החזה שלי לא יכולתי לדבר, רק חיבקתי אותה וליטפתי את ראשה, היא נרגעה לאחר כמה דקות ושמתי לב שהיא נרדמה, המשכתי ללטף את ראשה, אני כבר לא יודע מה לעשות!.. החלטתי לתת לעיניי להיעצם ולהירדם , קצב נשימותי תאם לקצב נשימותיה של הדר, עצמתי את עיניי וניסיתי להירדם אך ללא הצלחה, נשארתי באותה תנוחה שאני שוכב על הצד והדר קרובה אליי וראשה בתוך החזה שלי, חיבקתי את גופה והקשבתי לקצב נשימותיה ולגשם המטפטף על הגג.
כל המחשבות האלה שלא נותנות לי לנוח.. עוד מחשבה עכשיו שלא נותנת לי לנוח.. קיבלתי הודעה מנועם אחותי.. הסתכלתי בהודעה בלי לזוז יותר מידי בשביל שהדר לא תתעורר, פתחתי את ההודעה וראיתי את הכתוב בה, קשה לי מאוד, למה אני צריך לעשות את כל הדברים בזמן שאבא שלי עם חברה שלו על ימין ועל שמאל, אני כועס אין ספק! הוא אמור להיות עם אמא שלי, עם אמא שלי!! אבל אמא שלי מתה.. 'קוף מתי אתה בא הביתה? אני מתגעגעת' רשמה, כל הגעגועים מתווספים אליי.. 'אני מתגעגע אלייך מאוד, אני אשתדל לצאת כמה שמוקדם יותר הביתה, זה לא תלוי בי.. איך את?' שאלתי בחזרה, היא כתבה לי בחזרה 'כרגיל.. אבא עם 'אשתו' ועם ליאל הילד ה'מוצלח' שלהם' רשמה.. כאב לי.. 'את גם מוצלחת, את יודעת כמה אני אוהב אותך וכמה אבא אוהב אותך..' רשמתי לה והיא החזירה 'חחחח בדיחה מצחיקה' אני לא יכול יותר!!. 'נועם תקשיבי לי כבר, את יפה את חכמה, את מדהימה, כולם אוהבים אותך ולא רוצים ברעתך.. תביני את זה.. את הדבר הכי חשוב לי, אין יום שאני לא חושב עלייך, אמא מלמעלה גאה בך ומסתכלת בגאווה על הנערה שהפכת להיות, תקלי על אבא, גם ככה קשה לו..' רשמתי, היא לא ענתה..
העברתי שעה וחצי בלבהות בקיר הלבן המחריד למדיי, שמזכיר לי בית חולים.. הרגשתי את הדר זזה וקמה מהמיטה, הסתכלתי על צעדיה שהלכו אל המקלחת ואת זרם המים בכיור זורם, היא חזרה לידי כשיערה אסוף בקוקו רופף, היא התיישבה על המיטה לידי ועם ידה העבירה על בטני לאורך כל שביל הדמעות שלה שזלגו על גופי, "אני מצטערת שהרטבתי אותך" אמרה וחייכה חיוך שבור, חייכתי אליה ומשכתי אותה לחיבוק, גופה נשכב לידי ועם ידיי אני אוסף אותה לחיבוק חם.

נקודת מבט הדר-
שתקתי ונתתי לידיי לטייל על בטנו השרירית, אצבעותי זזו ברכות על בטנו וחקרו כל ריבוע וריבוע בבטנו, "יש לך מלא שרירים" אמרתי וצחקתי, הוא צחק ואמר "בשביל שאני יוכל להרים אותך" וצחק, אצבעותיי המשיכו לטייל על בטנו השרירית, שתקנו ככה קצת זמן "אני אוהב אותך ואני בחיים לא אפגע בך" אמר ונשק לראשי, הרמתי את ראשי אח כיוונו וחייכתי חיוך קטן והחזרתי את מבטי אל השרירים שבבטן של תומר, קמתי והתיישבתי ממול לתומר, ואמרתי "תראה, גם לי יש שרירים פי אלף יותר יפים משלך" וצחקתי, עשיתי בכאילו שרירים, "ואו איזה חזקה את, יש לי חברה שרירית?" שאל ולחץ על השרירים שאין לי בזרוע, "כן ראית" אמרתי ולא יכולתי להוריד את החיוך מפניי, "אז עכשיו את תסחבי לי את התיקים?" אמר בחיוך, "ברור… שלא" אמרתי וצחקתי, הוא התחיל לדגדג אותי בבטני ולא יכולתי להפסיק לצחוק, שמענו את הדלת נפתחת בחוזקה, הסתכלנו, וראינו את אווה רטובה ועם דמעות בעיניה, "אווה/" אמרתי וקמתי מהר מהמיטה, "אני לא מאמינה, חשבתי שאת חברנ שלי!!" אמרה בבכי, "מה יש לך?" שאלתי והסתכלתי עליה, "למה לא סיפרת לי מה שקרנ עם אדיר.. חשבתי שאת חברה שלי.." אמרה בעצב, "לא רציתי לפגוע בך, ידעתי שאת אוהבת אותו" אמרתי וגם אני התחלתי לבכות, היא חיבקה אותי ואמרה "אני מצטערת שלא ידעתי שהוא כזה.. נפרדתי ממנו רק שתדעי" אמרה והתנתקה מהחיבוק והסתכלה בעיניי, "לא היית צריכה לעשות את זה בשבילי.." אמרתי והסתכלתי עליה, "כן היתי צריכה, גם ככה הוא דפוק, טוב אני הולכת לחדר שלי לארגן את הדברים אני נוסעת הביתה, יש לי אישור" אמרה ותומר הנהן והיא יצאה מהחדר, התיישבתי במיטה ואמרתי "אתה יכול להתקשר אל אדיר?" הוא הסתכל עליי במבט לא מבין ואמר "בשביל מה?" "אני רוצה לדבר איתו" אמרתי נחושה בדעתי ותומר הניד את ראשו לשלילה ואמר "את לא צריכה לדבר איתו ולא שום דבר, הוא עף מהבסיס עוד היום", כעסתי מעט..
"תומר, לידך…" אמרתי והתחננתי אליו, "אמרתי לא" אמר ולא הקשיב לשום מילה שלי..
התיישבתי על הגב של הספה ועיסתי את גבו החשוף של תומר באיטיות ובנעימות, הוא אמר "זה לא יעזור לך" אבל אני המשכתי לעשות את גבו השרירי עם אצבעותיי הקטנטנות ונשכתי את אוזנו כהתגרות, המשכתי להעביר את אצבעותיי על צווארו ואמרתי "נו כבר!! שום דבר לא עובד עלייך" וצחקתי, הוא הסתובב וכרך את רגליי סביב מותניו, את ידיי שמתי על צווארו והתנשקנו, התנשקנו כמו שבחיים לא התנשקנו, הוא קם מהספה והצמיד את גבי לקיר ונישק אותי, שפתיו נישקו את צווארי נשיקות גדולות ועמוקות ועברו ללחיי ולשפתיי, "אני אוהב אותך ילדה קטנה שלי", אמר וניתקתי את שפתיי ממנו, "ילדה קטנה?" וצחקתי, "כן ילדה קטנה" אמר והוריד אותי כשרגליי עומדוצ על המיטה הקופצנית, לקחתי כרית מהמיטנ וזרקתי מהר על תומר, "את התחלת!" אמר והתחלנו לזרוק אחד על השני כריות, "אתה תופס אותי?" שאלתי את תומר והוא צחק ואמר "כן", קפצתי על המיטנ הישר אל הידים השריריות של תומר, הוא הניף את גופי באוויר והרים אותי כמו כלה "את מי אני אוהבת הכי הכי בעולם!!" אמרתי ונישקתי אצ שפתיו, הוא התיישב על המיטנ כשאני בתוך ידיו, פניי הופנו על פניו כשהונחתי על רגליו, השענתי את גבי על בטנו ואת ידיו כרכתי סביב ביטני ושליבתי את ידיי בתוך ידיו, "אותך אני אוהבת הכי בעולם!" אמרתי ותומר התקיף את כתפי בנשיקות קטנות ומדגדגות


תגובות (8)

תמשיכי !!! את שני הסיפורים

25/05/2013 02:17

לגמרי אני עם נינה זה מדהים מדהים מדהים!!!!

25/05/2013 02:27

כןןן תעלי עוד פרקים בשני הסיפורים זה מהממם תמשיכיי פליז!!!!!

25/05/2013 02:29

מושלם תמשיכי :)

25/05/2013 02:32

תמשיכייייייי מהמממם מושלםםםם תמשיכי את שניהם!!

25/05/2013 02:42

איך הסיפור השני? המשכתי אתמול ולא קראו אותו בכלל חחחחחח

25/05/2013 02:50

מושלם!!!!
אני פשוט מכורה לסיפור הזה, את כותבת מדהים♥
תמשיכי דחוףף!!

25/05/2013 02:55

תמשיכיי

25/05/2013 04:17
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך