Lorinush
היי אנשנושים...
עוד פרק ! בגלל כל התגובות החמות והאוהבות שלכן, החלטתי לעלות פרק נוסף !
פרק 8 כבר חצי מוכן, וכבר יש לי סוף בראש ! אתם תיהיו בשוק ~פרצוף ערמומי~
שבת שלום...
❤ לורין :)

מתי תבין שאני אוהבת אותך ?! – פרק 2 ❤

Lorinush 21/06/2013 1577 צפיות 15 תגובות
היי אנשנושים...
עוד פרק ! בגלל כל התגובות החמות והאוהבות שלכן, החלטתי לעלות פרק נוסף !
פרק 8 כבר חצי מוכן, וכבר יש לי סוף בראש ! אתם תיהיו בשוק ~פרצוף ערמומי~
שבת שלום...
❤ לורין :)

״שלום…״ אמרתי בשיעמום והתיישבתי בכיסא שמול שולחן המנהלת.
״שוב ?!״ שאלה גם היא, בשיעמום. זה כבר הרגל שאני אצלה.
״ועכשיו ? לנאום החופר…״ מלמלתי בשקט.
״אני חושבת שנוותר עליו…״ אמרה בשיעמום. כן, היא אמרה לי את הנאום הזה כבר 101 פעמים, אם לא יותר…
״טוב, אפשר ללכת ?!״ שאלתי, עדיין בשיעמום.
״בטח, תצאי, תבלי, תלכי למועדון, אני יביא לך כסף ותלכי גם לשופינג״ אמרה בציניות.
״אוקיי, אוקיי ! מה העונש שלי ?!״ שאלתי במעט עצבים.
״ריתוק, אחרי הלימודים !״ אמרה ויצאתי בעצבים מהמשרד שלה. שמתי לב שהיא יצאה אחרי, כדי לוודא שאני נכנסת לכיתה. מה אני צריכה בייביסיטר ?!
בדרך לכיתה ראיתי את תומר והבלונדה מתנשקים וחיוך תחמן עלה על פניי. ״תומר, צליל ! לכאן, עכשייייייו !!״ שאגה בעצבים. נעמדתי מאחוריה וגיחכתי בשקט. הם התנתקו אחד מהשני ונעמדו במהירות ממולה. השפתיים של תומר היו נפוחות והיה מרוח עליהם אודם אדום. ״מה נראלכם שאתם עושים מחוץ לשיעור ?! בורחים כדי להתמזמז ?! מה זה החוצפה הזאת ?! מה אתם חושבים לעצמ…״ היא לא הפסיקה לצעוק עליהם. תומר התעסק באייפון שלו וצליל בציפורניים הארוכות שלה, ללא ספק, הם לא שמים עליה.
״אוקיי תירגעי !! נראלי הערת את המתים !״ קטעתי אותה בצעקה.
״תיהיה בשקט חצופה ! או שהריתוק שלך ייהפך לשעתיים !״ צעקה עליי.
״פ׳חה, היית מתה !״ אמרתי לה בזילזול.
״גם אתם, ריתוק. שעה אחריי הלימודים, כמו עדן״ אמרה והלכה משם.
״מפלצת…״ מלמלתי והתקדמתי במהירות לכיוון הכיתה.

*****

״אם יש לכם שיעורי בית, תוציאו ותעשו, אני כבר חוזרת, בלי בלאגן ! מובן ?!״ אמרה המנהלת ויצאה מחדר הריתוק.
אני ישבתי בשולחן הראשון מקדימה, ותומר והבלונדה ישבו שולחן לידי. הוצאתי את האייפון הלבן שלי מכיסי והכנסתי את האוזניות לאוזניי. הדלקתי יוטיוב והוצאתי את מחברת הציורים שלי.
״מה את עושה ?!״ שמעתי צעקה באוזני והמחברת ציורים נלקחה ממני.
״כמו מה זה נראה לך ?!״ שאלתי את המנהלת בציניות.
״אמרתי שיעורים !״ אמרה בעצבים.
״שיעורים, ציורים… אני לא לומדת בכיתה, השיעורים היחידים שלי זה לצייר… עכשיו תחזירי לי את זה !!״ צעקתי עליה בעצבים ונעמדתי במקומי. האוזניות נפלו על השולחן.
״נו באמת, מה אנחנו בגן ?!״ שאלה בציניות.
״אני לא, את כן…״ מלמלתי אך היא שמעה זאת.
״ריתוק לכולכם ! שעתיים שלמות !!״ צרחה וזרקה את המחברת על השולחן ויצאה בעצבים מהחדר.
״נווו מה ?! יבת זונה !! מה שעתיים ?!״ צרח תומר בעצבים.
״לא לצעוק מותק… אתה יודע, שעתיים של מיזמוזים…״ אמרה הבלונדה וקרצה.
הוא חייך חיוך תחמן והם התיישבו על השולחן והתחילו להתנשק.
״בלונדה, רוצה להתנשק ?! אז תצאי מפה, אנלא צריכה לשמוע את זה..״ אמרתי בעצבים.
״מקנאה ?״ שאל תומר בהתגרות.
׳אתה לא יודע כמה…׳ חשבתי לעצמי.
אך כל מה שאמרתי היה ״לא, בהצלחה לכם…״ בקול חנוק מדמעות.

*****

״…אוווף ! מתי הוא יבין שאני אוהבת אותו ?!״ אמרתי בוכה לאלי וללין לאחר שסיפרתי להם כל מה שקרה בריתוק.
״אני בטוחה שמתישהו הוא יבין… ואם לא, יש הרבה דגים בים שירצו אותך..״ אמרה לין בחיוך מנחם.
״נכון ! את מקובלת, מהממת, חמודה, מצחיקה ומוכשרת ! חצי פנימייה אוהבים אותך !! דווקא בו התאהבת ? בסטוציונר הזה ?!״ אמרה אלי בגיחוך.
״כן… אם מדברים על אהבה, מה איתך ואם דניאל ?!״ שאלתי ועשיתי לה גבות.
״מ..ה ?! ד..דני..אל ?! כל..ום…״ גמגמה בשקט והסמיקה כמו עגבניה.
״אלי שלנו מאוהבת, אלי שלנו מאוהבת, אלינור שלנו מאוהבת ! מאוהבת בדניאל…״ שרנו אני ולין ביחד ופרצנו בצחוק אדיר. מה שגרם לאלינור להסמיק יותר.
״מה איתך ועם דין ? שמתי לב שאתם נהנים בזמן האחרון״ אמרה אלי ללין וקרצה לה. לין הפסיקה לצחוק והשפילה מבט, סמוקה כהוגן. עכשיו שלושתינו פרצנו בצחוק. ״אנחנו פשוט פתטיות…״ אמרתי וצחקתי. ״את צודקת, אנחנו באמת פתטיות…״ אמרה לין והמשכנו לצחוק.


תגובות (15)

מחכה להיות בשוק…. ;-)
נ.ב. אשמח שתקראי את הסיפור החדש שהתחלתי לכתוב, "עולם מושלם" על וואנדי…
היומניסטית ^-^

21/06/2013 07:09

ואווווו פרק יפה מחכה להמשך………
סיפור יפה מאוד
אוהבת שרית =)
ושבת שלום…

21/06/2013 07:13

אני אקרא :) והשוק יגיע בסוף…
תודה רבה ❤

21/06/2013 07:19

וואוו מהמם!! תעלי עוד פרק!! :-) ואשמחח אם תיקראי גם את הסיפור שלי ;-)

21/06/2013 07:20

מהמם!!!!
אני מחכה להמשך..!! :)
ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי 'הכל התחיל כש..'

21/06/2013 07:31

מושלמיייייי תמשיכייייי
חחחח זה הולך להיות אחד הסיפורים אני בטוחההההההה
(:
זה מעלף אז בבקשה תמשיכיייייי
לאב יווו

21/06/2013 07:32

מהמםםםםםםם

21/06/2013 07:34

תודה D:
המשך בקרוב… ❤

21/06/2013 07:35

מושלםםם

21/06/2013 07:42

מהממםםםם

21/06/2013 08:35
LOL LOL

את כותבתתתתתתתתת מושלםםםםםם מושלםםם
את יודעת מהז ה מושלם? זה הסיפורים שלךךך!!!!!
אוההבתתתת אותםםםם ואותך
תמשיכייייי עכשיוווווווווו

21/06/2013 09:01

חחח תודה :)
ו-LOL ? תמשיכיי גמאת את הסיפוור המוושללם שללך !! באלי שאוהד ונוי יחזרוווו !

21/06/2013 09:07

יואווווווו איזה מקסים!!!! מחכה בקוצר רוח להמשך..

21/06/2013 09:07

מממוושלםםם עכשיו קראץי וזה מושלם תמשיכי

21/06/2013 10:59

לורייין בהצלחה עם הסיפור החדש;) הוא נראה לי עומד להיות יפהה <3
כמו תמיד

22/06/2013 17:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך