Lorinush
היי אנשנושים...
עוד פרק :) אני כבר באמצע כתיבת פרק 9 ! D:
אולי היום בערב יעלה פרק נוסף ! רק אם תגיבו... ❤
מצפה לתגובות חמות, בונות, אם יש שגיאה, טעות, או משהו לא מובן, תשאלו...
<3 לורין

מתי תבין שאני אוהבת אותך ?! – פרק 3 ❤

Lorinush 23/06/2013 1605 צפיות 8 תגובות
היי אנשנושים...
עוד פרק :) אני כבר באמצע כתיבת פרק 9 ! D:
אולי היום בערב יעלה פרק נוסף ! רק אם תגיבו... ❤
מצפה לתגובות חמות, בונות, אם יש שגיאה, טעות, או משהו לא מובן, תשאלו...
<3 לורין

״בתיאבון…״ מלמלתי ותקעתי את המזלג במקרוני שלי. הרמתי אותו ודחפתי לפי.
״שלום מאמי, שלום אלי ועדנוש״ אמר דין והניח את צלחתו על השולחן. הוא נשק לשפתייה נשיקה קצרה והתיישב מולה. ״היי…״ מלמלו ביחד דניאל ותומר והתיישבו מולנו, ליד דין.
דין , דניאל , תומר.
לין , אלינור , עדן.
״איפה הבלונדה שלך ?!״ שאלתי בלעג וכולם צחקו, חוץ מתומר שהחל להתעצבן. ״פה מותק, יש בעיות ?!״ הופיעה פתאום והתיישבה על תומר.
״לא כלום…״ מלמלתי. הרגשתי איך הדמעות מתחילות לעלות לאט לאט. השפלתי את מבטי, כל פעם שאני רואה אותו עם מישהי אני חייבת להחזיר לו בלעג, אבל זה רק כדי שישים לב אליי…
״א..אני לא רעבה כל כך… ביי״ מלמלתי ונעמדתי במהירות במקומי. לקחתי את הצלחת וזרקתי את האוכל לפח, הנחתי את הצלחת בכיור שיש שם, והתקדמתי במהירות לכיוון היציאה.
יצאתי מחדר האוכל והתקדמתי במהירות לכיוון היציאה ממבנה בית הספר. התיישבתי בספסל שהיה קרוב ונשמתי כמה נשימות עמוקות, מנסה להרגיע את סערת הרגשות שהשתוללה בתוכי.
״היי״ שמעתי קול אומר ומתיישב לידי. הרמתי את מבטי ונשימתי נעתקה.
״היי…״ מלמלתי מעט בהלם.
״קרה משהו ?״ שאל וצחק צחוק מתגלגל.
״הא… לא..״ מלמלתי בשוק. הוא פשוט חתיך ! יש לו שיער חום בהיר, שנפל על פניו בצורה מושלמת, עיניים חומות עם גוון ירוק עדין. אפו סולד ושפתיו מעט מלאות. הפנים שלו גבריות כלכך, וגופו היה שרירי וחסון. http://media.tumblr.com/tumblr_limh4pYmIM1qa058e.jpg רעער *~*
״מממ… איך קוראים לך ?״ שאל בקולו בגברי.
״עדן…״ מלמלתי מבויישת. ״ולך ?״ שאלתי מתוך נימוס. נימוס ?! איזה נימוווס ?! באלי לאנוס אותך עכשיייייו !
״נתנאל, עדיף שתקראי לי נתי״ אמר וקרץ. אלוווהים ! מה חתיך כזה רוצה ממני ?!
״ממ… באלך לצאט לדייט ?״ שאל, כאילו קורא את המחשבות שלי.
עדן, להירגע. פקדתי על עצמי.
״אני אשמח״ אמרתי בחיוך, חושפת שתיי גומות עמוקות ויפות. אולי ככה אני ישכח מתומר ?
״אווקי… מחר בשמונה בערב, הולך ?״ שאל וחייך חיוך מושלם, שינייו ישרות ולבנות, שתיי גומות קטנות ביצבצו בלחייו.
״הולך…״ מלמלתי.
״אפשר את הפלא שלך ?!״ שאל בחיוך וליבי עשה סלטה בחזי.
״כן, ……..05״ אמרתי והסמקתי.
״……..05״ אמר בחיוך, חיבק אותי והלך.
עליתי במהירות לחדרי, לחצתי על הידית של הדלת והדלת נפתחה במהירות. לין ודין היו על המיטה של לין, מתמזמזים.
אלינור, דניאל, תומר והבלונדה הזאת, ישבו על הרצפה ודיברו. הורדתי את העקבים שלי, ונשכבתי במיטתי. מתעלמת מכולם.
עצמתי את עיניי, חושבת על נתנאל, או יותר נכון, נתי. בלי ששמתי לב, שקעתי בשינה עמוקה ונטולת חלומות.

*****

״פרינסס, קומי, נו קומי !!״ שמעתי את לין אומרת והרגשתי טילטולים.
״מהה ?!״ אמרתי בעצבים ופקחתי עיניים. כולם עדיין נשארו בחדר…
״אווח ! למה כל יום אנחנו צריכות להעיר אותך ?!״ אמרה בהתייאשות.
״את תראי ! יום אחד אני יקום לפני שניכן, ואז תראו מי יעיר את מי !״ אמרתי בחיוך ניצחון.
״כן, מה שתגידי… ביום שזה יקרה אלי ודניאל יודו באהבתם אחד כלפיי השני״ אמרה לין בשיעמום.
״נכון ! ביום שזה יקרה אני וד… רגע, מה ?!״ אמרה אלינור בבליבול וכולנו התפוצצנו מצחוק. שניהם הסמיקו ברמות.
״יאלה, כבר 7 בערב, עוד חצי שעה נסגר החדר אוכל, תתארגני מהר ובואי…״ אמרה לין והתיישבה על מיטתה. התיישבתי גם אני ומתחתי את זרועותיי. פיהקתי פיהוק גדול ונאנחתי. ״תזהרי שלא יכנס לך זבוב לפה..״ אמרה הבלונדה בקול פקאצי.
״עוד מילה אחת ואני יתקע לך מזלג בגרון, ככה יהיה שקט בעולם !״ אמרתי בלעג וקמתי במהירות מהמיטה. הוצאתי מהארון חולצה לבנה עם כתוביות שחורות, ושורט שחור צמוד. נכנסתי לחדר שירותים, ועשיתי מקלחת קצרה. לבשתי את הבגדים ויצאתי מהשירותים. התאפרתי מעט, ונעלתי נעליי בובה שחורות.
״יאלה בואו..״ מלמלתי ויצאנו כולם מהחדר שלנו.
״רוצה לספר לי למה הגעת עם חיוך ענק על השפתיים ?! ואז הלכת לישון מאושרת ?״ לחשה לין באוזניי.
״בחדר אוכל…״ מלמלתי וקרצתי לה.

*****

״נו נו נו נו נו נו נו ספרי !!״ חפרו לי אלי ולין בחדר אוכל.
״לספר מה ?״ שאל דניאל בבילבול.
״אוקיי… אבל תסתמו כבר ! חופרות…״ אמרתי ונאנחתי. הם התיישבו במקומם וחיכו להסבר שלי.
״אתמול ישבתי בספסל, ופגשתי מישהו חתיך הורס !! ומחר אנחנו יוצאים ל.. היי !״ אמרתי ששתיי ידיים כיסו את עיניי.
״מי זה ?!״ שאל בקולו הגברי ויישר זיהיתי.
״נתיי !״ אמרתי כמו ילדה קטנה והוא צחק והתיישב לידי. מזיז מעט את לין שנהפכה לפסל. ״אמא, מזה השלמות הזאת ?!״ לחשה לי אלי באוזן. ״שלמות..״ לחשתי בחזרה וקרצתי לה.
״יוצאים לדייט, וכן, אני יודע שאני חתיך הורס…״ אמר וקרץ לי. פאק הוא שמע את מה שאמרתי.
״אופס ?״ אמרתי מבויישת וכולם צחקו. הסתכלתי על תומר שלא הפסיק לנעוץ מבטים עצבניים בנתנאל.
׳די׳ סימנתי לו עם השפתיים והוא נעץ את מבטו באוויר.
״טוב אני הולך לישון.. ביי…״ מלמל וקם ממקומו, מקים את הבלונדה שישבה עליו.
״מה ?! עכשיו ?!!״ שאלה בבילבול.
״כן, אני עייף. יש בעיות ?״ שאל והיא השתתקה.
״ביי״ אמר והלך משם במהירות.
״מה עובר עליו ?!״ שאלה לין בבילבול אך כולם הנידו את ראשם לשלילה. לא יודעים מה עובר עליו…


תגובות (8)

תמשיכייי

23/06/2013 02:13

השגיאה היחידה היא שאת לאמעלה עכשיו עוד פרק!!
תמשיכי מיד!!

23/06/2013 02:18

חחח אולי אני ימשיך היום בצהריים / ערב… :)

23/06/2013 02:29

תמשיכי זה מושלםםםםםם

23/06/2013 02:43
LOL LOL

מושלםםם תמשיכייייייייייי!!!!!!!

23/06/2013 02:43

פששש לורין כתבת סיפור חדש?!
השתכללה הילדה…(;
יאלה יאלה תמשיכי לפני שהנעל תתעופף היישר אלייך XD
מחכה להמשך D:
Love you! xx
lian…;)

23/06/2013 03:41

תמשיכי (:

23/06/2013 04:27

מהמםםםםם

23/06/2013 08:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך