Lorinush
היי אנשנושים... עוד פרק :)
מבטיחה שבעוד שעה פרק 5 של ׳גורל לא צפוי׳ יעלה :) הוא כבר מוקלד, אני רק בודקת אותו שוב ואני יעלה... <3
❤ לורין...

מתי תבין שאני אוהבת אותך ?! – פרק 6 ❤

Lorinush 24/06/2013 1413 צפיות 7 תגובות
היי אנשנושים... עוד פרק :)
מבטיחה שבעוד שעה פרק 5 של ׳גורל לא צפוי׳ יעלה :) הוא כבר מוקלד, אני רק בודקת אותו שוב ואני יעלה... <3
❤ לורין...

״היי נתי !״ אמרתי בחיוך והתיישבתי לידו בספסל. ״מה קורה ?״ הוספתי לאחר שניה של מחשבה.
״גרוע…״ מלמל בשקט ונאנח.
״מה קרה ?״ שאלתי בדאגה.
״אני עוזב״ אמר בפשטות.
״מה ? למה ?!״ שאלתי בבילבול. ״לא טוב לך בפנימייה ?!״ הוספתי לאחר כמה שניות.
״טוב לי, באמת. אבל אתמול ההורים שלי אמרו לי שאנחנו עוברים לגור בארצות הברית… לא יודע למה, הם אמרו ששם יותר טוב מישראל…״ אמר בעצב.
״הא… תהנה ?״ אמרתי בגיחוך והוא התחיל לצחוק. ״מה ?!״ שאלתי מעט בעצבנות לאחר שהוא לא הפסיק להתפקע מצחוק.
״יצא לך קול של עורב !״ תהנה !״ חיקה אותי על עיוות מוזר במילה.
״ככה אמרתי ?!״ אמרתי בהלם מזוייף.
״כן !!״ אמר ושנינו צחקנו.

*****

~כעבור חודש~
אני ונתנאל החלטנו שאנחנו לא שומרים על קשר… כי זה יהיה קשה לדבר כל היום במסרונים, או בשיחות פלאפון… החלטנו שכל אחד ממשיך את החיים שלו, בכל זאת אנחנו בקושי מכירים.. אז עדיף לא להתחיל משהו שייגמר ברע. ולא משנה עם היינו מכירים יותר, אני עדיין אוהבת את תומר. בשבוע האחרון, הוא והבלונדה חזרו, והם פשוט קרציות !!

״תומר וצליל ! דיי לדבר !!״ צעקה עליהם המורה.
״תנשמי, מי מת ?! הרסת לי את עור התוף !״ צעק עליה תומר בחזרה.
״זהו נמאס לי ! אתם לא יושבים יותר ביחד !״ צעקה המורה.
״מה את אומרת ?!״ אמרה הבלונדה בזלזול.
״צליל ! עכשיו ליד עדן ! אלינור את ליד תומר !״ צעקה.
״מה ?! לא ! אני לא יושבת ליד הבלונדה המחומצנת הזאת !!״ צרחתי על המורה וכמה גיחוכים נשמעו בכיתה.
״יש לך בעיה, חנונית ?!״ שאלה בהתגרות.
״מה לעשות שאני רוצה שיהיה לי עתיד !״ אמרתי בעצבים.
״מה לעשות שאני לא מבינה את החומר ?!״ אמרה לי בכוונה.
״מה שמפריע לך להבין את החומר זאת העובדה שכדי להבין משהו צריך מוח, ואת לא היית בתור כשחילקו את זה״ אמרתי וצחוקים נשמעו בכיתה.
״את כנראה היית בתור של קבלת השיער המחומצן והטימטום הבלתי נסבל״ הוספתי לאחר כמה שניות. כל הכיתה פרצו בצחוק, אפילו תומר.
״אני ואתה ?!…״ אמרה אך קטעתי אותה.
״גמרנו !!״ אמרתי בקול פאקצי ופרצתי בצחוק מתגלגל שסחף את כל הכיתה אחריי.
״אווווווח !״ צרחה ויצאה מהכיתה.
״אני ואתה ?! גמרנו !״ חיקה אותה תומר ולא הפסקנו לצחוק. כל היום הם נפרדים וחוזרים בגלל שטויות כאלו.
הבטתי במורה, למה היא לא השתיקה אותנו ?! הרי היא נכחה כאן בכיתה, אז…
״כל הכבוד ! עכשיו ? את ותומר ריתוק ! שניכם הולכים לטאטא את כל אולם הספורט. ועכשיו תלמידים, לפתוח עמוד 34…״ אמרה והמשיכה ללמד. זאתי מחכה בפינה הא ??

*****

״יאלה את באה לריתוק ?״ שמעתי את קולו של תומר מאחוריי. נאנחתי והסתובבתי אליו.
״ביי בננות, נדבר יותר מאוחר…״ אמרתי והלכתי עם תומר לריתוק.
״אתה תטאטא שם ואני שם…״ אמרתי ולקחתי מטאטא. התחלתי לטאטא בצד השמאלי של האולם. לאחר 10 דק׳ הצמא גבר עליי, והסתובבתי לכיוון השני של האולם.
״תומר ?״ קראתי לאחר שלא ראיתי אותו.
״מה ?״ שאל. קלטתי אותו יושב כל ספסל, רגליו הורמו על כיסא, והוא משחק באייפון שלו.
״מה נראה לך ?! שאני ינקה את זה לבד ?!!״ צרחתי עליו והתקדמתי לכיוונו.
הוא הרים את מבטו והביט בי. ״כן..״ מלמל לאחר רגע.
״אז אתה טועה !״ אמרתי וחטפתי מידייו את האייפון שלו.
״היי ! מה את עושה ?!״ שאל בעצבים.
״כמו מה זה נראלך ?!״ צעקתי עליו בחזרה.
״מממ… שאת מנסה להתחיל איתי..״ מלמל וחייך חיוך גדול.
״דביל !!״ צרחתי והעפתי לו סטירה.
״אאוץ׳ ! למה זה היה טוב ?!״ צרח ותפס את לחיו הימנית שנהיתה אדומה.
״בפעם הבאה שאתה תעז להתגרות בי, הנקמה שלי תהיה כל כך גרועה שהיא תגרום לסטירה הזאת להראות כמו ליטוף !! עכשיו תזיז את התחת שלך ותתחיל לטאטא !!!״ צרחתי עליו והלכתי לכיוון מכונת השתייה שהייתה שם. הכנסתי את הסכום המתאים ולחצתי על הכפתור של המים. הוצאתי את הבקבוק, ולגמתי כמה לגימות כדי שירגיעו אותי.
״מישהי פה במחזור…״ שמעתי את תומר ממלמל והבטתי בו במבט מאיים. ״מטאטא מטאטא…״ מלמל וחזר לטאטא. חייכתי חיוך קטנטן וחזרתי לטאטא גם אני.

*****

״טוב נשאר רק את האזור הזה נכון ?״ שאלתי את תומר.
״כן…״ מלמל ונאנח.
״תזיז את הספסל״ ביקשתי ופיהקתי פיהוק גדול. ״אחח אני עייפה..״ מלמלתי בשקט.
״תלכי לישון, אני יסיים פה.. לילה טוב״ אמר תומר והמשיך לטאטא. הבטתי בו, המומה. ממתי הוא כזה אכפתי ?!
״או…קיי ? לילה טוב.. ו… סליחה על הכאפה ממקודם״ אמרתי ונשקתי במהירות את הלחי שקיבלה ממני היום כאפה. זזתי מעט אחורה והבנתי את פשר מעשיי. ״הא… ממ.. ל…לילה טוב״ מלמלתי וברחתי במהירות מאולם הספורט.

*****

׳יומני היקר…
היום אני והבלונדה המחומצנת רבנו, תומר צחק עליה והם נפרדו. באותו הרגע הרגשתי הבנאדם הכי מאושר בעולם. לאחר מכן, אני ותומר קיבלנו ריתוק ביחד, מה שגרם לי לשמוח עוד יותר. אחרי 10 דק׳ שאני מטאטא את האולם, קלטתי אותו יושב רגל על רגל, משחק באייפון שלו. וואלה יופי !
לקחתי לו את האייפון וצעקתי עליו. אמרתי לו ׳כמו מה זה נראה לך ?!׳ התכוונתי לזה שהוא משחק ואני מנקה, ואז הוא אמר לי שאני מנסה להתחיל איתו. אווווף ! הוא משגע אותי !! אני לא יודעת מה לעשות. אחרי זה אמרתי שאני עייפה והוא אמר לי לעלות לחדר לנוח, משהו שלא אופייני לתומר…
עד כאן להיום… עדן ❤׳

נעלתי את היומן עם המפתח הקטן שלו, והחזרתי אותו למגירה שלי. כיסתי את עצמי בשמיכה מחממת, ושקעתי בשינה עמוקה, שינה נטולת חלומות…


תגובות (7)

תמשיכייייייייייי

24/06/2013 07:17

חמוד אשמח אם תקראי את הסור שלי

24/06/2013 07:19

תמשיכיי

24/06/2013 07:28

חחחחחחח היא הביאה לו סטירה.. XDD
אוי זה טוב… תמשיכי (=!

24/06/2013 07:30

חחחח הגיע לו, לא ?!
המשך בקרוב… ❤

24/06/2013 07:32

ברור שהגיע לו,מה הוא חושב שהיא טאטא הוא ישחק בפאלפון וגם ירד עליה ולא יקבל עונש?!?!?!?
תמשיכי מהר גם את הסיפור הזה וגם את גורל לא צפוי,אני מחכה לקרוא את ההמשך…

24/06/2013 07:44

אנייייייי רו ההההההה המשךךךךךךךך!!!♥♥♥

24/06/2013 08:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך