זיו דנינו ♥
מאז סיום העונה הראשונה אני שמה לב שמספר הקוראות ירד, אני אשמח אם תגיבו ותראו נוכחות בשביל שאראה שאני לא כותבת לעצמי.

" מתפלל שזה חלום ואתה זה שתעיר אותי " – עונה 2 פרק 6

זיו דנינו ♥ 05/09/2014 1534 צפיות 9 תגובות
מאז סיום העונה הראשונה אני שמה לב שמספר הקוראות ירד, אני אשמח אם תגיבו ותראו נוכחות בשביל שאראה שאני לא כותבת לעצמי.

חובה לקרוא את רציתי להוסיף, קריאה מהנה!
—————————————————–
'מה את שותקת תגידי משהו אם את הולכת רק לא עם מישהו.' התנגן לו השיר ברקע, היום אני הולך לראות את שחף אחרי תקופה שלא ראיתי אותה. לפי מה שהבנתי מירין חבר שלה נפרד ממנה ונשבר לה הלב, בדיוק כמו שהיא שברה את שלי. הגלגל מסתובב לא?
לחצתי על דוושת הגז כדי להגביר את מהירות הנסיעה, אני לא יכול לתאר כמה אני רוצה לראות אותה כבר. לא משנה כמה זמן עבר או זה שעברתי הלאה אני עדיין אוהב אותה.
את האמת? אני חושב שזאת אהבה שבחיים אני לא אשכח. אבל היא העדיפה את האחד שישבור לה את הלב מאשר אותי, שהבכי היחיד שהייתי נותן לה לבכות זה מאושר.
וגם זה בקושי.

-נקודת מבט של שחף-
"בלילות במחשבות עם עצמי זאת אהבה שלא אשכח לעולמים." ירין שר בקולי קולות ברחבי הבית, לפעמים הוא יכול לשגע בן אדם. לא אכפת לו מה השעה, מי ישן, או איפה הוא נמצא אם ירין רוצה לשיר אף אחד לא יכול למנוע את זה, אבל אף אחד.
"תשתוק בהמה!" צעקתי, והוא הגביר את קולו. הנחתי את הכרית על ראשי וקברתי את עצמי בתוכה במטרה למנוע מהרעש להפריע לי, אבל זה לא עזר.
אלוהים, אולי כבר תגאל אותי מייסורי?
"ירין נו אני מנסה לישון!" צעקתי שוב, הפעם להפתעתי הרבה הוא שתק. חייכתי וניסיתי להרדם שוב. עד שלפתע הרגשתי שכל עמוד השדרה שלי מתפרק ובטטה צנחה עליי מהשמיים, ידעתי שיהיה משהו דפוק בזה שהוא שתק.
"זה החיים שלנו מי נתן לי את הלב שלך אני לבד עצוב כל כך." שר ירין בתוך אוזניי, אלוהים בבקשה עשה עימי חסד. מה חטאתי?
"ירין קום אתה מועך אותי!" צעקתי ותוך כדי ניסיתי לנשום. עכשיו אני מבינה למה זוהר תמיד אמר לו שמן.
"לא סיפרת לי מדוע את החלטת פתאום כך לקום וללכת באמצע היום." המשיך לשיר, אולי זה המוות שלי? ואני בגיהנום? אחרת אין סיבה לסיוט שאני עוברת!
"לפחות תיסגר על שיר אחד, וקום כבר!" צעקתי, עכשיו יכול להיות שתי אופציות, או שיחליף בפעם הרביעית שיר וימשיך למעוך אותי, או שיקום ממני.
אני אישית מעדיפה את האופציה השניה.
"אני חושב שתירצי להיות היום רזה מתמיד." אמר ירין לפתע וקם, תודה לך האל!
התגלגלתי מהר וישבתי במקומי לפני שישב עליי שוב, ונשמתי לרווחה.
רגע מה זאת אומרת שאני ארצה להיות רזה מתמיד היום? מה יש?
"מה זאת אומרת?" שאלתי בהבעה מופתעת, והסתכלתי על ירין שחייך.
"תנחשי מי בא לבקר אותך היום." אבל מי כבר יכול לבוא אליי? לבקר אותי? אולי זה אביאל? לא רגע מה הקשר בין אביאל לירין. שונאת חידונים!
רגע אולי זוהר?
"זוהר?" שאלתי בהיסוס, הסתכלתי על ירין והוא הנהן לחיוב.
אז רגע, זוהר בא לבקר אותנו? אותי?


תגובות (9)

מאוהבתתת ואיזה מפגר אביאל מה הוא לא בא להסביר לה רדף אחריה משהווו

05/09/2014 10:59

מהמם!!אהבתי…את גם מאוד השתפרת בכתיבה:-)… <3 אבל מה האח הגדול שלה זה שבצבא??

05/09/2014 11:14

    תודה רבה(:
    ואל תדאגי הכל מתוכנן פשוט טיפה סבלנות

    06/09/2014 08:04

את לא כותבת לעצמך ..חח אל תדאגי ושהיאא תחזוורר לאבייאלל דייייי:'(:'(

05/09/2014 11:19

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאא למה כזה קצרררררררר????????
תמשיכיייייייי מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מושלםםםםם

05/09/2014 11:26

תמשיכיייי זה מושלמי

05/09/2014 14:31

תמשיכיייי דחוווף

05/09/2014 15:54

פרק כל כךך מושלםם אני כבר מחכה לעוד פרק ופרק עם עומריייי

05/09/2014 15:57

מהמםם תמשייכייי
יש לי גם סיפור חדש – אשמח אם תקראי אותו ותגיבי מה דעתך ;)

05/09/2014 15:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך