זיו דנינו ♥
אז פרק אחרון להיום , מקווה אהבתן ! אני אשמח לביקורות אבל רק אם שולחים אותם בהודעה במייל שיהיה לכם לילה טוב ושקט ♥

" מתפלל שזה חלום ואתה זה שתעיר אותי " – פרק 4 (מוקדש לרוני אהובתי !♥)

זיו דנינו ♥ 02/08/2014 1896 צפיות 5 תגובות
אז פרק אחרון להיום , מקווה אהבתן ! אני אשמח לביקורות אבל רק אם שולחים אותם בהודעה במייל שיהיה לכם לילה טוב ושקט ♥

(המשך מהפלאשבק)

״זה לא יכול להיות, אתה משקר !״ צרחתי על החייל. הוא לא הבין איך פתאום התחלתי להתפרץ, הרי לפני שניה חייכתי והייתי קרה.
אבי וירין קמו לתפוס אותי, הם ידעו מה הולך להיות עכשיו.
הלכתי מהר לעבר המטבח ולקחתי עוד כוס. כאשר הם ראו שאני תופסת עוד אחת הם הלכו טיפה אחורה .
זרקתי אותה על הטלוויזיה, אותה טלוויזיה שהודיעה את ההודעה המרה.
אבא שלי מיהר לחבק אותי ולהרגיע אותי בין זרועותיו, וכמובן שהתחלתי להתפרץ בבכי.
״אבא הוא משקר, הוא שקרן, עומר חי הוא לא מת !״ מלמלתי תוך כדי הבכי. אותו חייל השפיל את מבטו עוד יותר.
״הלוואי וזה היה נכון שחף.״ הרגשתי דמעה מרטיבה את שיערי, גם הוא התחיל לבכות.
״הוא מת בקרב שחף, הוא מת בשביל לשמור עלייך, את צריכה להיות גאה בו על זה !״ החייל ניסה לנחם אותי, מה שעוד יותר העלה בי עצבים.
״אני גאה בו בלי שום קשר, הוא לא צריך למות בשביל זה !״. צרחתי על החייל וניסיתי להשתחרר מהחיבוק של אבי.
הוא סימן לירין להעלות אותי למעלה בשביל שהחייל ימשיך את מה שיש לו להגיד .
ירין תפס אותי, הוא כמובן יצליח להשתלט במקרה שאני יתפרץ, הוא גבוהה ממני וכמובן שהוא בעל שרירים.
הוא חיבק אותי מהצד והעלה אותי במדרגות. –

~ נקודת מבט של ירין ~
היא שוב חזרה להתפרצויות האלה. אני מקווה שהפעם היא לא תפגע בעצמה.
״שחף, אני יודע שאת לא אוהבת אותי כמו שאת אוהבת את עומר, אבל תעשי את זה בשבילי בבקשה תרגעי .״ חיבקתי אותה חזק ונשקתי למצחה.
היא התחילה טיפה להירגע, אני דואג לה באמת שהיא חשובה לי.
״אני אוהב אותך אחותי, בבקשה אל תפגעי בעצמך .״ מלמלתי ושיחררתי טיפה את החיבוק בשביל לא לשבור אותה .
״אני אוהבת אותך גם אחי .״ היא השיבה והרגשתי שהיא מחייכת, חייכתי גם.
״בבקשה תבטיחי שלא תפגעי בעצמך .״ שיחררתי אותה מהחיבוק והתכופפתי בשביל להיות בגובה שלה .
הבטתי בעיניים שלה הם נצצו, היא לא מבינה כמה היא חשובה לי, נכון שבחיים לא היינו הכי קרובים, אבל אני אוהב אותה יותר מעצמי.
״מבטיחה .״ היא ענתה וחייכה אליי חיוך ענק. עכשיו אני רגוע, אם יש משהו שאני יודע בוודאות זה שעומר לימד אותה שהמילה שלה זה בין הדברים הכי חשובים אצלה.
כלל שלימד אותי שהייתי קטן, אני מתגעגע אליו. אולי אני לא כמו כולם מראה רגשות אבל וואלה הוא חסר לי.
הרמתי את שחף לכיוון המיטה שלה, והשכבתי אותה שם.
באתי לצאת מהחדר וללכת לזוהר בשביל לשחרר אותו, וואלה יבשתי אותו מסכן.
״אל תלך ירין, בבקשה״ שחף מלמלה .
״אני רק משחרר את זוהר ואני בא״ השבתי לה וחייכתי, היא חייכה אליי בחזרה.
ירדתי במדרגות ראיתי אותו על הספה עם ידיים הפנים ורגל שרועדת. הוא שם לב אליי, וישר קם מהספה.
״איך היא ?״ הוא שאל ומבטו היה מודאג.
״בסדר אחי, אתה משוחרר אם אתה רוצה״ עניתי לו, וואלה זה אח אמיתי אחד שבאמת חשוב לו מהמשפחה .
״טוב אחי, תדווח לי כל דבר !״ הוא אמר בהבעה רצינית, כבר אמרתי שאני אוהב אותו?
״אין בעיה, תודה על הכל כפרה״ אמרתי לו נתתי לו חיבוק כזה גברי והוא הלך.
באתי לעלות לכיוון החדר של שחף ופתאום שמעתי את הדלת נפתחת .
״אה וסידרתי את הבלאגן בחדר של עומר״ הוא אמר ויצא .


תגובות (5)

תמשיכי ♥

03/08/2014 00:07

וואוו מושלם תמשיכייי

03/08/2014 00:21

מדהים תמשיכי

03/08/2014 00:46

אההה רק עכשיו ראיתי אהההה תודהה על ההקדשה וכמו תמיד פרק מושלם!!
אוהבת אותך הכי בעולם ❤

03/08/2014 07:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך