זיו דנינו ♥
פרק אחרון להיום , שבת שלום ותזכרו אין לי בעיה לקבל ביקורות אבל אני מעדיפה אותה בהודעה פרטית במייל ! ♥

” מתפלל שזה חלום ואתה זה שתעיר אותי ” – פרק 2

זיו דנינו ♥ 01/08/2014 1699 צפיות 10 תגובות
פרק אחרון להיום , שבת שלום ותזכרו אין לי בעיה לקבל ביקורות אבל אני מעדיפה אותה בהודעה פרטית במייל ! ♥

״ מה את עושה כאן ? ״ הסתובבתי , זה היה זוהר חבר של אחי ירין .
״ סתם רואה תמונות , רגע מה אכפת לך מה אתה עושה פה בכלל ? ״ תקפתי אותו לא היה לי כוח אליו עכשיו .
״ באתי לירין , מה זה בכית ? ״ הוא שאל והתחיל להתקרב אליי .
״ לא אני בסדר באמת ״ השבתי לו וחייכתי חיוך מזויף בתקווה שהוא לא ישים לב .
״ טוב אם את צריכה משהו אני בחדר של אחיך ״ הוא השיב וחייך .
ירין , זוהר והחבורה שלהם הם אנשים כל כך רדודים , באמת שכל אחד שם זה סיר שמצא את המכסה שלו .
החזרתי מהר את האלבום למקום שלו , מתחתי את הסדינים , לקחתי את ספל השוקו ובאתי להתקדם אל עבר היציאה מהחדר , עברתי ליד התמונה שלו בהיתי בה כמה שניות פתאום שמעתי זכוכית מתנפצת ראיתי שחור וזהו זה מה שאני זוכרת .

– נקודת מבט של זוהר –
ישבתי מול המחשב פתאום צלצל האייפון ראיתי על הצג ״ ירין מור ״ .
״ אה אחשלי ? ״ עניתי לו .
״ תקשיב אחי משעמם לי יש מצב אתה קופץ אליי ? ״ .
״ בטח גבר , חצי שעה אני אצלך ״ השבתי לו וניתקתי .
קמתי להתארגן , לקחתי את המפתחות של האוטו , את האייפון ויצאתי .
נסעתי לשכונה שלהם החניתי את האוטו והתחלתי ללכת אל הבית שלהם .
דפקתי בדלת פעמיים אף אחד לא פתח אז נכנסתי , התחלתי לעלות במדרגות לחדר של ירין פתאום ראיתי שהדלת בחדר של עומר הייתה פתוחה .
״ מה את עושה כאן ? ״ ראיתי את שחף אחות של ירין שם .
״ סתם רואה תמונות , רגע מה אכפת לך מה אתה עושה פה בכלל ? ״ היא תקפה , היא לקחה את המוות של עומר ממש קשה היא גם ניסתה להתאבד חודש אחרי שהוא נהרג , ראיתי שהפנים שלה נפוכות והעיניים שלה אדומות .
״ באתי לירין , מה זה בכית ? ״ שאלתי והתחלתי להתקדם אליה .
״ לא אני בסדר באמת ״ היא ענתה וחייכה , בחיים לא ראיתי חיוך כזה מזויף נשבע .
״ טוב אם את צריכה משהו אני בחדר של אחיך ״ עניתי לה והלכתי , לא רציתי להציק לה .
נכנסתי לחדר של ירין , וואלה הוא חי טוב הבן אדם הזה מי עוד יכול לשתות בקבוק ואן גוך על הבוקר בלי דאגות ?
״ אה יא מזדיין ככה על הבוקר וודקה ? ״ אמרתי לו , כרגיל חייך חיוך ז׳וקר .
״ אנשים פותחים את הבוקר עם קפה אני פותח עם כוס , שתיים וסיגריה ״ הוא ענה ולקח שאכטה מהסיגריה .
באתי לענות לו אבל פתאום היו שתי בומים אחד זכוכית שהתפוצצה והשני של מישהו שנפל .


תגובות (10)

תמשיגייי

01/08/2014 19:09

    לא יודעת אם אני אמשיך אחרי הפרק הזה אין בכלל קוראות :/

    01/08/2014 19:20

אני יכולה לתת ביקורת?

01/08/2014 19:27

אהובתייי היפה בטחחח שאת ממשיכה ❤❤
ומשום מה אני אוהבת כבר על ההתחלה את זוהר, הוא חמוד *~*

01/08/2014 19:52

שלחתי❤️

01/08/2014 20:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך