justin my life saver שוב חדש )=
איך יצאאא...לא משהו..רציתי שהוא יהיה ייפה..הסיפור מתחיל להיות מעניין לפי דעתי,ולא אל תדאגו,לא כל החיים שלהם הם יהיו בתוך המערה חיחיי..

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמתתת!!" פרק .. 8 (?)

איך יצאאא...לא משהו..רציתי שהוא יהיה ייפה..הסיפור מתחיל להיות מעניין לפי דעתי,ולא אל תדאגו,לא כל החיים שלהם הם יהיו בתוך המערה חיחיי..

בפרק הקודם:
"בואי" הוא אמר ופרס את הידיים שלו.
"בואי כבר" הוא אמר וקם אליי,הוא צלע והחזיק ביד אחת את הבטן שלו וביד השנייה הוא משך אותי אליו,הוא חיבק אותי ונישק אותי בראש..
"סליחה שבגללי נפצעת..סליחה" אמרתי לו..
"זה בסדר" הוא אמר ושם את המכנס.

פרק 8:
"כן..טוב אמא..תודה.." אמרתי לאמא כשניתקתי את הפלאפון.
"דור היא מסכימה" אמרתי לו והוא חייך.
אמא שלי כבר יודעת על הכל!! סיפרתי לה על זה,ואני לא חושבת שבהתחלה היא הייתה רגועה,אבל אחרי זה היא הבינה..
היא מידי פעם נכנסת לחדר שלי,ומגניבה לי ולדור אוכל דרך המדרגות..
אנחנו כבר שבוע תקועים בתוך המערה הזאת,וזה פשוט סבל..
היו עוד 18 פיצוצים,והמשטרה יוצאת בחיפושים אחר האנשים שאחראים לזה.
דור ואני נמצאים במערה הזאת ואנחנו בודקים כל מצלמה אפשרית שיש בכל ה-א-ר-ץ-!!!!
הוא הבריא כבר,אבל הפצע בבטן נשאר,ויש לו כמה שריטות על הפנים..
אנחנו מאוד התקרבנו בזמן האחרון,במיוחד בגלל המערה הזאת,
והוא סיפר לי כ'כ הרבה סודות שבחיים לא ידעתי עליו,אנחנו הכרנו אחד את השני הרבה יותר טוב,הוא לימד אותי הרבה הגנה עצמית,ואני לימדתי אותו על בנות חחח…
אין הרבה מה לעשות שם,אז מציירים..חוש הציור שלי הולך ומתפתח מיום ליום.
בחיים לא חשבתי שאני יודעת לצייר כל כך טוב!!
גיליתי גם שהוא חבר במוסד..בגלל זה הוא לא רצה לספר לי למה יש לו את המדרגות..זתומרת,הוא סיפר,אבל הוא לא סיפר למה בדיוק בדיוק בדיוק!!
הגענו לקצה חוט,בדקנו במצלמות האבטחה,וגילינו ילדה בערך בגיל שלנו,שלפי מה שדור אומר ואני מצטטת
"היא יותר מידי דומה לאקסית שלי" הוא אומר שזאת האקסית שלו,קשה להאמין,אבל אנחנו עדיין מבררים,היה שם גם איש מבוגר יחד איתה,וראינו שהם עלו לאיזהשהוא גג,זרקו פצצה,וברחו,ואחרי כמה שניות היה בום,שיכולנו להרגיש עד אלינו.
הם מנסים לזרוק בכל הארץ,בתקווה שהם יגיעו אלינו ויפוצצו אותנו,עשיתי מנהרה מהחדר של אמא שלי,עד אלינו,המנהרה עוברת דרך הקיר,ולאמא שלי יש חדר משלה הרי,אז היא מעבירה לנו במנהרה דברים..עיתונים,חוברות,מגזינים,תשבצים,משחקי קופסה..כל מיני דברים,העיקר שאנחנו נישאר שם לא משועממים..
נכון שאנחנו אמורים לעבוד על מי ומה גרם לפיצוצים..אבל יש את הרגעים שאנחנו גם אמורים לנוח..
"דור קום" אמרתי לו כשהיה עוד פיצוץ אחד,הפעם קרוב מידי..
"מה קרה?" הוא שאל..הוא לא ישן כל כך הרבה זמן.
"עוד פיצוץ..הוא היה חזק מידי" אמרתי לו..
"בואי נבדוק" הוא אמר כשהוא ניגב את הגב שלו,הוא הרי שכב על הרצפה.
הוא בדק משהו במחשב.
"פאק" הוא אמר לעצמו.
"מה קרה?, שאלתי כשעזבתי את הכפית בתוך הקערה עם הקורנפלקס.
"הם פיצצו את החלק המזרחי של המלון" הוא אמר.
"מהההההה" שאלתי אותו צרחה.
"ששששש" הוא אמר.
"מהזה חלק מזרחי?" שאלתי אותו.
"לכיוון המכולת של יצחק,יש שם משהו מיוחד מאחור?" הוא שאל.
"לא משהו מיוחד,מחסני מצעים.." אמרתי לו וחזרתי לשבת בנחת על הרצפה.
"יופי" הוא אמר וחזר ליידי אחרי שעשה עוד כמה דברים במחשב.
"תודה לך על הכל..אתה כל כך מדהים" אמרתי לו..
הוא הרים את הראש טיפה מהרגליים שלי ששם הראש שלו היה מונח,וקירב את הראש שלו לנשיקה..אבל כרגיל הפריעו לנו..
בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (7)

המשךךךךך
אבל נראה לי התבלבלת למה פרק 8 ולא 7?

25/01/2014 06:45

יואווו לאאא אומייגאאאאאדד
אני מתה פההההההההההההההההההההההההה
תמשיכי במהירותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/01/2014 06:53

המשךךךךךך דחוף את כותבת מושלם!!!!!!!!!

25/01/2014 07:37

תמשיכייייייייייייי

25/01/2014 07:50

המשךךךך

25/01/2014 11:14

תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!

25/01/2014 13:03

תמשיכייייייייייייי

26/01/2014 07:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך