justin my life saver שוב חדש )=
האמתי שאני מתכננת כבר מה לרשום לפרק הבא..
אני מאוד אהבתי את הפרק הזה..אתם יכולות לנחש מה יש לה בקופסה..
רמז-מגדל.....(=
7+ ממשיכה ♥

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמת!" עונה 2-פרק 4

האמתי שאני מתכננת כבר מה לרשום לפרק הבא..
אני מאוד אהבתי את הפרק הזה..אתם יכולות לנחש מה יש לה בקופסה..
רמז-מגדל.....(=
7+ ממשיכה ♥

"נו תתני לי להסביר לך רגע מה יש בינהם" מאיה ניסתה לשכנע אותי להקשיב לה כשהלכנו,יותר נכון רצנו משם כשדור וליאן קלטו אותנו.
"לא רוצה!" אמרתי לה
"הוא אוהב אותך אבל מה את לא מבינה..הוא איתה כדי לגרום לה לקנא ולהעיר את הרגשות שלך בחזרה כדי שתזכרי אותו" היא צעקה לי ועצרתי בצד..

•דור•
"אני שנייה חוזר טוב?" אמרתי לליאן..איכ אני לא מאמין שאני איתה כדי לגרום לאהבה האמתית שי לזכור אותי!
הלכתי אחריהן וראיתי אותן נכנסות מאחורי השיחים..
"נו מה רצית להגיד לי מאיה?
"רציתי להגיד לך שהוא אוהב אותך"
"איך הוא אוהב אותי עם הוא מסתובב עם ליאן הכלבה הזאת??!??"
"תקשיבי,את יודעת את זה שהוא מנסה לגרום לך לזכור אותו!!"
"אבל אני זוכרת,כמה פעמים אני יצטרך להגיד שאני זוכרת הכל אה?אני זוכרת אותו ואני זוכרת את מה שהיה בינינו,אין לי מחלת שיחכה,שחכתי ליום יומיים וזהו,די כמה אפשר?אני מסתכלת עליהם ומהשנאה כלפי ליאן באלי להקיא..איך הוא יכול להתנשק עם הגוש הזה?
זה כל כך דוחה אותי..
חשבתי שהוא באמת אוהב אותי!
חשבתי שהוא באמת מרגיש אליי משהו..למה הוא עושה לי את זה אה?
הייתי איתו בכל מצב שהוא היה צריך אותי ובכל שנייה בחיים שלו,
בזבזתי עליו כל רגע שיש לי בחיים ועכשיו הוא בוגד בי?
למה זה מגיע לי?
אני רוצה אותו בחזרה ואני יעשה הכל כדי להחזיר אותו אליי דם אם זה ייקח שנים ולא מעניין אותי שהוא דחף את הלשון שלו לתוך ה"חברה" שלי…" היא אמרה..
אני עושה את הצעד הכי משוגע שאי פעם עשיתי אבל…

•לירון•
פתאום דור נכנס לנו באמצע השיחה והוא היה נראה עצבני כזה..
"תגידי לו..ש..שיילך..אנ..אני לא מכ..מכירה אותו" אמרתי למאיה..
"תקשיבי רגע,אני יודע טוב מאוד שאת זוכרת,שמעתי את כל השיחה שלכם הרגע,והייתי עם החברה הז**ה הקטנה שלכם כדי לגרום לך לקנא ולגרום ללב שלך להיפתח אליי מחדש ולהבין שאניייי נועדתי לך ושאנייייייי היחיד שבאמת אוהב אותך..! מה לא ברור כאן?!?! אני אוהב אותך ולא את ליאן..למה ניראה לך בכל שאני יאהב אותה?
היא כל כך מגעילה אותי!
היא ניצלה את זה שאת שחכת הכל ובאה אליי..
אני אפילו לא יודע למה הסכמתי להיות איתה!
אני יודע שאת זוכרת אותי ואת זוכרת את כולם ואל תכחישי את זה ואם אני כל כך חשוב לך תגידי לי עכשיו ובפנים..את רוצה לחזור להיות איתי?" הוא שאל אותי והוא הדגיש כל מילה ומילה במשפט האחרון..
"תעני" הוא אמר לי רגוע יותר ומאיה הלכה..
הוא התקרב אליי,והחזיק לי את היד..
"תעני לי..כל מה שתחליטי אני אקבל" הוא אמר והקול שלו היה מלא צער וכאב..
"אני רוצה הפסקה של כמה ימים..באמת,אני חייבת קצת זמן לחשוב לי מה אני רוצה לעשות.." אמרתי לו..
הוא הנהן עם הראש ל'כן' ויצא ממחוץ לשחים..
הייתי תקועה בתוך הגוש שיח הענקי הזה,התכופפתי על הריצפה ובכיתי בשקט..
אני לא יודעת למה בכלל אמרתי לו את זה!

הגעתי הבייתה אחרי יום סיוט,איכ איכ ו UGH! (איכס חחח ^-^ )
נכנסתי למקלחת,קילחתי את עצמי קצת..ויצאתי,עשיתי פן,ואספתי את השיער לקוקס שהפן לא ייהרס להיום בערב,בכל אופן המסיבה..שמתי את הנעליי בית של הארנבונים שלי הגדולות בצבע וורוד,ושמתי קרם גוף,לבשתי טרנינג כזה של פיג'מה דק,וחולצה ארוכה שבאה יחד איתו..וזהו בכללי…זה מה שנראלי כל בת בממוצע עושה כשהיא חוזרת הבייתה LOL…

ירדתי למטה ובדקתי מה יש לאכול…מממ אורז ושניצל מלמלתי לעצמי ופתחתי את המיקרו,הכנסתי את האורז והשניצלים למיקרו,חיכיתי כמה דקות ובינתיים חתכתי טיפה ירקות..טיבלתי אותם והוצאתי גם את החמוצים,והוצאתי את השניצלים והאורז,ישבתי בשולחן והתחלתי לאכול…

התחלתי להתארגן לערב,יו איך אני מתרגשת..כאילו לא ממש אבל כן..שמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=113058839 וירדתי למטה..אמא שלי כבר חזרה מהעבודה..
"הי אמוש" אמרתי לה וחיבקתי אוצה..
"לאן?" היא שאלה..
"מסיבה שעשו לי משהו כזה..אני אחזור לפני 12 DONT WORRY" אמרתי לה וחייכתי..
יצאתי והלכתי לבית של מאיה,שזה שתי דקות הליכה מהבית שלי..כשהגעתי 2 מטר מהבית שלה שמעתי רעשים ובומים משירים והמון בונים..
נכנסתי לבית שלה וכולם קפצו עליי וזרקו עילי קונפטי וצעקו "בעזרת השם לירון זוכרתתתתתתתתתת" וצחקתי..
מאיה באה ליידי וחיבקה אותי,וכולם המשיכו לרקוד ולרקוד.
"בצד ימין,הבר,בצד שמאל,שולחן אוכל וליידו קופסאה ענקית עם כל המתנות מכולם.." היא אמרה וחייכה ורקדה לייידי ומשכה אותי לרחבה..
"איפה דור" שאלתי אותה דיי בעצב..
"מאחורייך" היא אמרה והסתובבתי..
ראיתי אותו,הוא עמד שם כמו נסיך,הרחתי את הריח שלו עד אליי,הוא לבש חולצה בצבע לבן,ומעליו ג'קט בייסבול שחור לבן,ג'ינס כזה שחור יפה עם טיפה קרעים..ו..אמאאא אני לא מאמינה הוא אשכרה שם את הנעליי אדידס מהמותג של ג'סטין הזהובותתתתתתת!!
הוא הסתכל לצדדים,הייתה לו מתנה ענקית ביד,וזר פרחים..וקלט אותי..
המבטים שלנו הצטלבו..וידעתי שהערב הזה הולך להיגמר עם החזרה שלנו! D-=


תגובות (8)

האאאאאאאאאא המשך וזה מגדל של מה?

10/02/2014 11:28

תמשיכיייייייייי

10/02/2014 11:31

המשךךךךךךך

10/02/2014 11:32

תמשיכייי!!וכרטיסים לפריז?!

10/02/2014 11:35

נווו אל תשאירי אותנו במתח
אני מתה לדעת מה יש במתנה!
תמשיכי דחוףף

10/02/2014 11:36

עאעאעאעאעעאעאע אומיגאד!!
אם יש לך כבר רעיון לפרק הבא, תכתבי אותו ^^
רעון גאוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אה ותמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

10/02/2014 12:37

מושלםםם תמשיכיייי

10/02/2014 22:11

תמשיכי כברררררררררררר
אני יודעת מה המתנהההההההההההההההההה

11/02/2014 04:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך