justin my life saver שוב חדש )=
איך יצא?
לקח לי זמן לכתוב תדברים של דור כי הייתי חייבת לחשוב טובטובטובטוב (=
מקווה שאהבתםםםם HOPE U LIKEEEEE
להגיב!! אני לא ממשיכה אם אין 7+ תגובות..

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמת..!" 10

איך יצא?
לקח לי זמן לכתוב תדברים של דור כי הייתי חייבת לחשוב טובטובטובטוב (=
מקווה שאהבתםםםם HOPE U LIKEEEEE
להגיב!! אני לא ממשיכה אם אין 7+ תגובות..

"בוגד,מסריח,גועל נפש של בנאדם!!" צעקתי עליו..ידעתי!!
ידעתי שאי אפשר לסמוך על אפחד..
ידעתי שאני לא יכולה לסמוך עליו!!
הוא בגד בי!!
נמאס לי מבגידות!!

פרק 10:
"מה..לי..ליר..לירון זה לא מה שאת חושבת" הוא אמר לי וציחקק,הדבר היחיד שעלה לי בתת מודע זה "הבן אדם ש-י-כ-ו-ר!!"
"טוב..טוב בסדר שמענו.." אמרתי לו וירדתי למטה במדרגות של החדרים,יצאתי מהמועדון והתיישבתי על אחד הספסלים..לא הפסקתי לבכות,בגלל מה שהוא עשה,אבל יותר בגלל שהוא הפר את ההבטחה שלו,ובגלל שסמכתי עליו!
"לירונייייייי" הוא צעק וציחקק,הוא היה מסטול,והוא זז כזה כמו מוזר,הוא יצא עם בקבוק וודקה ביד..
"די..תעלה לאוטו,חוזרים למלון" אמרתי לו בלי לצייץ..הוא עלה לאוטו למאחורה,הוא נשכב על הכיסאות והכניס את האגודל לפה,ועצם עיניים..לא שזה יעזור לו לצאת מההשתכרות שלו,ויותר גרוע,
זה בחיים לא הולך לעזור לו לגרום לי לסלוח לו.
הדמעות שלי לא הפסיקו לצאת..בגלל מה שהוא עשה לי,אבל אני ילדה מלאת רחמים..ריחמתי עליו,על זה שגרמו לו להשתכר ולאבד את העשתונות,ועל זה שפשוט..גרמו לו לעשות מה שהוא עשה..הוא ילד עתודאי!!
הוא לא יבגוד בי!!

הגענו למלון,שמתי לדור משקפי שמש כי הוא ישן,והוצאתי לו את היד מהפה כדי שלא יחשבו שהבנאדם אשכרה באמת נהיה אידיוט!
הכנסתי אותו מהר מהר למעלי,ועליתי איתו לחדר שלי,הכנסתי אותו לחדר והכנסתי אותו למקלחת.
קודם כל ולפני הכל נעלתי את הדלת.
החלפתי בגדים למשהו יותר נוח..
ומתחילים..
נכנסתי למקלחת והכנסתי אותו לאמבטיה שהייתה מלאה במים חמימים.אני לא כל כך אהיה רעה כי אני יודעת מה זה אלכוהול.
אני יודעת עד כמה הדבר הזה גורם לך לרצות רק עוד ועוד..
זה משהו בלתי ניתן לעצירה!
הורדתי לו הכל..את כל הבגדים..בהתחלה אני אפילו התביישתי,אבל אז התחלתי להעביר עליו מים בכל חלקי הגוף..חוץ מלמטה..הלמטה לא שיכור ( 0_0 )
הלכתי להביא מגבת,וכשחזרתי ראיתי אותו עומד במקלחת רועד..
"מה עשית לי?למה אני עירום?" הוא שאל אותי כהראש שלו היה למטה,והוא הרים את האישונים לכיווני..
"תגיד תודה שגם אחרי שבגדת בי אני עדיין פה בשבילך ולא עוזבת אותך לרגע אחד" אמרתי לו חנוקה מהדמעות שבעיניים…
הוא הסתכל עליי במבט שלא מבין..
"אני לא בגדתי בך" הוא אמר לי..הפרצוף שלו היה פרצוף שדורש רחמים,הוא היה נראה מאוד חיוור ושיש לו כאבי ראש..טוב,משום מה.
"אני לא בגדתי בך" הוא אמר לי בקול חלש כשכיסיתי אותו עם המגבת והוצאתי אותו מהמקלחת..
התחלתי להלביש אותו..
"לא בגדתי בך" הוא אמר שוב פעם בלחש..
"אתה כן" אמרתי לו אחרי שסיימתי להלביש אותו..
"מה עשיתי?" הוא שאל..
"בגדת" אמרתי לו,ונכנסתי למקלחת,אבל הוא עצר אותי..עכשיו הוא ממש לא שיכור,הוא החזיק בידיים שלי,ואחר כך מעך אותי על הקיר ושם יד אחת על הקיר ויד אחת על המותן שלי..
כמה דמעות יצאו לי מפה לשם..וגם לו..
"מה..עשיתי לך" הוא אמר שוב פעם חסר כוחות..
"אתה שכבת עם כמה בנות במועדון" אמרתי לו..
"תמשיכי לספר" הוא אמר עם קול שבור..
"ראיתי אותך שוכב עם כמה בנות..וראיתי שהן נותנות לך עוד לשתות.." אמרתי לו..
"זה היה נראה שהיה לי כיף?זה היה נראה שסבלתי מזה ולא רציתי עוד,או שזה היה נראה שרציתי עוד?" הוא שאל..
"זה היה נראה שאתה סובל מזה,ולא בא לך עוד." אמרתי לו עם פרצוף מאוכזב..
עכשיו אני יודעת מה הוא הולך להגיד..
אני יודעת מה הוא הולך להגיד..
"וניראה לך שאם סבלתי עד כדי כך אני גרמתי לזה?נראה לך שהייתי בוגד בך?נראה לך שהייתי מאבד אותך ואת הכבוד שלי בגלל כמה זונות שנתנו לי לשתות?נראה לך שאני שונא אותך?את חושבת שאני רציתי לבגוד בך?
בחיים לא לירון,את הדבר הכי חשוב לי בחיים,ואין מצב שאני יאכזב אותך לא משנה מה..עכשיו..אני יודע שאת אמורה לכעוס במקרה הזה..אבל את האמת?
אני כועס עלייך..
כן..כן אני כועס עלייך..כי אני אמרתי לו והבטחתי לך..אני הבטחתי לך שלא משנה מה אני לא יבגוד בך,ולא משנה מה אני לא יפר את ההבטחה שלי..נכון שהייתי יכול לעצור את זה בהתחלה,אם הן לא היו שופכות לי בקבוק של וודקה לפה בלי רצוני..נכון שהייתי יכול לעצור את זה,במקרה הזה לא!
אני לא יעשה משהו שיגרום לך להתאכזב ועדיין לא הבנת את זה,אנחנו זוג שבקושי מכיר אחד את השני,אנחנו עדיין לא נפתחנו אחד אל השני,אני רוצה אותך ורק אותך,אני רוצה להישאר איתך למשך כל החיים,ולהיות איתך,ושאת תיהיה האחת שלי..אני לא מוכן לוותר עלייך בגלל כמה זונות שגרמו לי לשתות ובגלל כמה זונות שניצלו אותי..
לירון,אני אוהב אותך יותר מידי בשביל לפגוע בך..אני בחיים לא הייתי פוגע בך..ואם כן את יודעת שיש לזה סיבה ובסופו של דבר את מגלה אותה…
המערה? גילית למה היא שם..
עכשיו זה..
את יותר מידי פרנואידית לדברים מהסוג הזה ואני יכול להבין אותך לירון..לכל אחד יש את הבעיות שלו..אני מבין את הקושי שלך לראות אותי ככה..אנחנו יחד בקושי שבוע וחצי,זה קשה גם לי..ואני לא מתכוון לאבד אותך עכשיו..אני לא מכתוון לאבד אותך כל כך מהר..את חושבה לי" הוא אמר לי..הדבר היחיד שיכלתי לעשות באותו הרגע זה לבכות..פשוט לבכות!
התפרקתי לו על הכתף,הוצאתי את כל מה שהיה לי..
"תודה" ארתי לו..
"על מה?" שאתה כאן בשבילי" אמרתי ומהשכתי לבכות..


תגובות (8)

מהמםםם תמשיכי

27/01/2014 09:38

המשךךךךךך

27/01/2014 09:44

תמשיכייייי!!!

27/01/2014 10:33

אני ממשיכה כשיש לי 7+ תגובת..

27/01/2014 11:12

המשך! מייד! :)

27/01/2014 11:34

תמשיכייייייייייייייי

27/01/2014 12:59

תמשיכייייייייי!
(אני תגובה שבעעעעע)

28/01/2014 09:15

תמשיכי

28/01/2014 12:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך