justin my life saver שוב חדש )=
איך יצא?
לקח לי בערך 2 שעות לרשום לכם את הפרק חחיחי..
טוב אז.. (?)
לאבב יוווו ♥

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמת!" 12 (=

איך יצא?
לקח לי בערך 2 שעות לרשום לכם את הפרק חחיחי..
טוב אז.. (?)
לאבב יוווו ♥

בפרק הקודם:
"לא נראה לי שהוא מסכים איתך" הוא אמר..
הסתכלתי עליו..
"איך אתה אמור לדעת רונרון?חוץ מזה,די לתקוע צימוקים בתוך הסלט!" אמרתי לו..
"לא..אני רציני..הוא מאחורייך,ובערך כל השיחה הוא עושה עם הראש לא" הוא אמר והסתכל עליי..הסתכלתי עליו במבט מופתע,הסתובבתי..הוא היה שם.

פרק 12:
"מה אתה רוצה שוב?" שאלתי אותו כשהוא דחף אותי לצד..
"אותך..חזרה" הוא אמר..
"לא." אמרתי לו..
"למה אבל למה?" הוא שאל..
"דור..נפלתי לידיים שלך,היית צריך להחזיק אותי יותר חזק..אני מצטערת.." אמרתי לו והסתובבתי ללכת..
הוא משך אותי אליו,ואיך שהוא הגענו למצב שאנחנו כבולים בתוך השיחים שמסתירים את אחת הקירות החיצוניים של המלון,ואני על הקיר,והוא עם יד על הקיר ויד אחת על המותן שלי קרוב אליי..
"למה נפרדנו?" הוא שאל בלחש ונשף אוויר חם שהעביר בי צמרמורות.
"לא יודעת" אמרתי מהר וניסיתי להחליק מהידיים שלו..הוא נתן לי ללכת..יצאתי משם,וניקיתי את עצמי..
"אני כאן..בחיים לא עוזב.." הוא אמר כשיצא מהשיחים ועשה את עצמו מתקנה גם הוא מהלכלוך שלא היה עליו..
רוני קלט אותי ואת הטוסט שנפל לי והכין לי אחד חדש..
"מה קרה איתו?" הוא שאל אותי כשהתקרבתי..
"די רוני נמאס לי..כאילו,באלי לחזור אבל כל פעם שיוצא לנו לדבר אני פשוט לא כאן,אני נמצאת בעולם אחר ואני כבר לא יודעת מה לעשות!
כל פעם שהוא לוקח אותי לשיחה איתו,אני מרגישה את אותם הפרפרים בבטן,וכשאני רואה אותו ביום יומיים האחרונים יש לי עקצוצים בבטן..אני כל כך מתגעגעת אליו ולהרגשה של הנשיקות שלו,ואני מתגעגעת לליטופים ולחיבוקים שלו" אמרתי לו נאנחת
"שחכתי את המשקפיי שמש שלי כשבאתי לקנות ממך וודקה" הוא שוב פעם בא ואמר לרוני.
"אה אחי רגע אני יבדוק" רוני אמר לו ובדק את המשקפים שלו,למרות שהוא בחיים לא לובש משקפיי שמש..בחפיף..
נכנסתי לאייפון,משהו שמזמן לא עשיתי..
"כן אמא" עניתי לטלפון..
"חמודה היום את ודור צריכים לבוא לעזור לי במשמרת ערב עוד שעה" היא אמרה..
"אבל.." באתי להגיד לה
"שום אבל,אתם באים לחדר אוכל" היא אמרה וניתקה..
"רוני.." צעקתי לו..
"מההההה??" הוא צרח מה' יודע מאיפה.
אני הלכתי להתארגן למשמרת שלי.." אמתי לו והסתכלתי על דור..
"כדי שגם אתה תלך,עוד שעה בחדר האוכל איפה שהמקררים של הגלידות והארטיקים.." אמרתי לו,לקחתי את המשקפיים שלי ואת הטוסט שרוני הכין לי,נישקתי לרונרון את הלחי והלכתי..

'פאק מה השעה?' שאלתי את עצמי כשקמתי מהמיטה..
פאק נו..18:58 מה שאומר שעוד שתי דקות אני צריכה להיות שם,ותוך 3 דקות לוקח לי להגיע לחדר..
אני יורדת עם פיג'מה..
ירדתי עם הפיג'מה הקצרה שלי והנעלי בית לחדר אוכל וראיתי את אמא..
"למה באת עם פיג'מה?" היא שאלה ואתי..
"כי לא הספקתי להחליף" אמרתי..
"טוב,כשדור יבוא אתם צריכים להעביר את כל הגלידות מהמקרר הצהוב למקרר הגדול הלבן כי בצהוב אנחנו שמים דברים אחרים שאפשר להקפיא.." היא אמרה וצאה מהחדר..
פתחתי את המקרר הצהוב..
אוקיייי זה עולם ומלואו בשבילי!! יש שם מיליוני גלידות של בן אנד ג'ריס ובחיים לא ידעתי את זה..
במקום להתחיל לפנות את המקרר ישבתי על הרצפה עם המקרר הפתוח ואכלתי גלידות בלי סוף..
"מי זה?" שאלתי בקול צרוד וקפוא כשמישהו נכנס לחדר…
"דור" הוא ענה..
הוא חיפש אותי..
"איפה את?, הוא שאל..
"כאן" הרמתי את היד בקושי..
"ליר..אמא למה את כל כך חיוורת?" הוא שאל..
"אני לא" אמרתי לו בלחש..הוא הוציא את האייפון שלו,הוא לקח את היד שלי וצילם לי אותה,הוא קירב את המצלמה לפה שלי וצילם.
"תראי" הוא אמר והראה לי את הפה..הוא היה סגול רצח והידיים שלי היו לבנות סיד..
"כמה זמן את יושב פה" הוא שאל אותי בלחץ
"שעה בנתיים" אמרתי לו.
הוא הרים אותי כמו כלה,והדבר היחיד שחשבתי עליו באותו הרגע זה להירמח עם סוודר שלו..
הכנסתי את הראש לתוך הסוודר שלו,והרגשתי שכל הגוף שלו רועד מקור..
"שש..אני כאן" הוא אמר ושם אותי על השיש והוריד את הסוודר שלו ושם עליי..
"קח אותי לחדר" אמרתי לו..
"רגע" הוא אמר והתחיל להעביר את כל הגלידות מהר למקרר הלבן..

אחרי כמה דקות הוא סיים,והרים אותי בעדינות לחדר..
"רגע" אמרתי לו לפני שיצאנו מהחדר.
"מה?, הוא שאל..
"תתקרב" אמרתי לו כשניסיתי להתקרב לפה שלו..הוא התקרב טיפה,ונישקתי אותו בעדינות…
"זהו..קח אותי" אמרתי לו וליפפתי את הידיים שלי מסביב לגוף שלו כשהוא החזיק אותי.
"הגענו" הוא אמר ושם אותי על המיטה,ובא לצאת..
"לא" אמרתי לו..
"מה לא?, הוא שאל אותי בעדינות..
"אל תלך..לא רוצה להיות לבד" אמרתי לו ודמעה אחת יצאה לי מהעין..
"למה לא?, הוא שאל אותי.
"כי לא כיף לי להיות לבד..אני צריכה שמישהו יחבק אותי..עד עכשיו אפחד לא הצליח לתפוס את המקום שלך,אם זאת השיכת פןך שאני ישנה איתה בלילה שכיסתה אותי עד עכשיו,או אם זה רוני שניסה לנחם אותי בגלל ה'פרידה'..אני צריכה שתישאר איתי..לא רוצה שאנשים יעזבו אותי שוב פעם..אני לא יכולה..אם מישהו יעזוב אותי שוב פעם אני יתאבד.." אמרתי לו מנסה להוציא את המילים מהפה למרות הקור..
הוא הוריד את החולהצ והמכנס,ונשאר עם בוקסר..
הוא עלה על המיטה,חיבק אותי מאחור..
"אני אמרתי לך..שום דבר לא יכול להפריד ביננו..חוץ ממקרר של בן אנד ג'רס" הוא אמר וציחקק..
"תחבק אותי יותר חזק..קר לי דור,קר לי.." אמרתי לו..הוא הסתכל עליי במבט מלא רחמים..
הוא חיבק אותי,נכנסתי מתחת לשמיכה וחיבקתי אותו..
אני מתחילה לחזור לעצמי..


תגובות (8)

יצא מושלםםםםםם
תמממשיייכיייי

31/01/2014 04:18

מושלםםםם אומיגאד!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך בדחוףףףףף

31/01/2014 04:19

המשךךךך

31/01/2014 06:07

תמשיכיייייייייייי

31/01/2014 11:28

יאאאאאאא
תמשיכי זה מושלםםםםםםםםםם

31/01/2014 13:31

תמשיכי!

31/01/2014 22:40

מושלם המשך……

01/02/2014 06:10

יש לי מחסורר כתיבה אני לא יודעת איך עוד להמשיך לכתוב,כנסו להועה שכתבתי לכן בדף שי,תקראו ותגיבו
\

01/02/2014 06:33
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך