justin my life saver שוב חדש )=
בגללללל שאני חולההה עיכם והיה לי חשק להמשיךךך אז המשכתייי!!
הינה השיר להמחשה ולא זה לא השיר עצמו של ג'סטין זה מה שהוא שר בסרט --> http://www.youtube.com/watch?v=_FDu_QGWMM0

ו- I Am In LoVe כן,ג'אי היה הבנזוג ש אריאנה אבל הם נפרדו ))=
והיא הלכה ליינת'ן סקוסוקוסוקווווסקרטטסור הזה איכסההההההה!!
טוב,מקווה שאהבתםםם וכןן חיחיחי ♥

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמת!" 18 אני אוהבת אותכם ♥

בגללללל שאני חולההה עיכם והיה לי חשק להמשיךךך אז המשכתייי!!
הינה השיר להמחשה ולא זה לא השיר עצמו של ג'סטין זה מה שהוא שר בסרט --> http://www.youtube.com/watch?v=_FDu_QGWMM0

ו- I Am In LoVe כן,ג'אי היה הבנזוג ש אריאנה אבל הם נפרדו ))=
והיא הלכה ליינת'ן סקוסוקוסוקווווסקרטטסור הזה איכסההההההה!!
טוב,מקווה שאהבתםםם וכןן חיחיחי ♥

בפרק הקודם:
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו בתקוה שהוא יחזיר..
"אני יותר.." הוא אמר..
"מה אתה יותר?" שאלתי אותו..
"אוהב אותך..אני אוהב אותך הכי בעולם"הוא אמר וחיבק אותי.

פרק 18:
"קום כבר עצלן זאת הפעם השמונה מיליון שאני מנסה להעיר אותך טמבל|" אמרתי לדור כזרקתי עליו כריות..
"די נו..נראה לי הסם עדיין משפיע עליי" הוא אמר והשתעל..
"אוי" אמרתי באנחה וחיבקתי אותו..
"אולי נישאר בבית?" הוא אמר לי..
"אני יילך לשאול את מאמא" אמרתי לו וקמתי לצאת מהחדר,וחיפשתי את אמא..
"אמאאאא" צעקתי בכל הבית..
"מה" היא שאלה מהמטבח..
"אה,את כאן" אמרתי לי וחייכתי..
"כן אני כאן ואני מאוד כועסת שהבאת אותו שוב" היא לחשה לי..
"אמא,אני לא יכולתי להשאיר אותו בבצפר,הוא לא הפסיק להקיא..וגיליתי גם למה,ואז זה בלל היה נורא,חוצמיזה הוא הצטער על הכל..נו" אמרתי לה בלחש..
"מה הייתה הסיבה?" היא שאלה
"הוא לקח סמים נגד דיכאון בתקווה שזה יעזור לו לשכוח אותי" אמרתי לה וטעמתי את אחד הפנקייקים שלה..
"תקשיבי,זה מאוד מסוכן!! את חייבת לגרום לו להפסיק לקחת סמים.." היא אמרה וחייכה..
"אה אואר אאת אשה?" שאלתי אותה עם פה מלא בפנקייק.היא עשתה לי סימן לעכל..
"זה אומר שאת מרשה?" שאלתי אותה בחיוך..
היא הנהנה עם הראש לחיוב,וקיפצתי בבית מרוב שמחה.

"דור" תקתקתי בדלת..למה אני מתקתקת לעזאזל? זה בית שלייי!! חח..
"ממ" הוא שאל,נכנסתי לחדר וראיתי אותו שוכב על המיטה בלי חולצה..
"חתיך" אמרתי בלחש וקפצתי על המיטה..
"אמא מרשה שנישאר.." אמרתי לו,למרות שבכלל לא שאלתי אותה בקשר לזה!!
"יופי" הוא אמר,שם את האייפון בצד,ועצם עיניים,ותוך 2 דקות הנחירות שלו נשמעו בכל הבית..
"טוב" אמרתי לעצמי וקמתי מהמיטה..אמא כבר יצאה מהבית,ולי? מה יש לי לעשות?

לקחתי את הקופסאת קורנפלקס,ושמתי לי בקערה קצת..אבל אז התחרטתי..אם אני בבית,למה לא להשקיע בעצמי קצת?!
החזרתי את כל הקורנפלס לתוך השקית,או יותר כון את רובו,כי חלק ממנו נשפך לצדדים,ופתחתי את המקרר..את שתי החבילות תותים שאתמול אמא קנתה,ושוקלד פרה חלב..
"מה נשים,מה נשים" מלמלתי לעצמי כשהחזקתי ביד אחת את התותים והשוקולד וביד השנייה הייתי ליד מערכת הסטריאו מחפשת שירים לשים..
"מצאתי!!" אמרתי לעצמי ושמתי את השיר החדששש של ריהאנה ושאקירה cant remember to forget u (תשמעו הוא מהמםםםם) והנמכתי טיפה כי בכל זאת דור ישן.
התחלתי לרקד קצת לעצמי,פתחתי את החבילת שוקולד והתחלתי לשבור את החתיכות של השוקולד והכנסתי לקערה ושמתי במיקרו,ואתה התותים שטפתי ולא הוצאתי את הירוק,כי זה כל הקטע הרי,להחזיק עם הירוק!!
'טיטיטיטיטיטיטיטיטיטיטיטיטיטיטי' המיקרו התחיל לצפצף,סימן שצריך להוציא את הנשוקולד..
הוצאתי את השוקולד,ופתאום כל הבית התמלא בריחות של שוקולד..
לקחתי את התותים,והוצאתי פנטה מהמקר והלכתי לסלון,הדלקתי טלוויזיה וחיפשתי מה לראות…
"תגידי יש כאן ריח של שוקו..תותיםםם עם שוקולדדדדדדדד" דור צעק פתאום כשהוא בא משם מקום וקפץ על הספה והתחיל לאכול כמו חיה..
"היי ילדון,אתה חרפת,מגיע לי לאכול!!" אמרתי לו והוא עשה פאפי פייס..
"קח נו" אמרתי וציחקקתי..פאפי פייס זה דבר שאפחד לא יכול לעמוד בפניו,במיוחד שזה איתו!
הוא התיישב ליידי,ואמר לי "תפתחי את הפה"..פתחתי את הפה והוא טבל תות בתוך השוקולד,והכניס לי לפה בעדינות..
"תאכלי אותו" ההוא אמר לי ואכלתי..
הוא בא להכניס את התות לפה שלו,אבל לא יכולתי,פשוט לא עמדתי בפיתוי!!
הוזזתי את התות,ועליתי עליו..התקרבתי לשפתיים שלו,ונישקתי אותו..
"במה זכיתי?" הוא שאל והמשכתי לנשק אותו..
"התגעגעתי למגע הזה" אמרתי כשירדתי ממנו..
הוא טפח על החזה שלו שאני כאילו ישים את הראש,ושמתי את הראש עליו,והוא שם לנו יומנו של חנון-קיץ קטלני.
"אתה יודע,אמרו לי שהוא שר כאן בייבי" אמרתי לדור וציחקקתי..
"אני מקווה שזה בסוף" הוא אמר,ובשנייה שהוא אמר את זה רודריק (אם קראתם את הספר,תבינו..) התחיל לשיר..
"אמאאאא הוא מזייףףףף" צרחתי כמו מפגרת והתחלתי לשיר איתו.
ודור התחיל לצחוק,וברגע שרודריק התחיל להתחרפן,דור קם ולקח אותי והתחיל להרקיד אותי כמו בהמה..

"די הראש" אמרתי לו כשסיימנו לרקוד..
היינו ממש קרובים אחד לשני,והרגשתי את ההתנשפויות ש דור ע העורף שלי.
"נו" אמרתי לו..
"תנשק אותי כבר" הוספתי,והוא נישק אותי..התגעגעתי לרגעים האלו..


תגובות (7)

המשךךךךךך

03/02/2014 09:55

תמשיכי

03/02/2014 10:01

איזה חמודיםםםם הםםם ביחדדד^~^
תמשיכייייי

03/02/2014 10:09

היייי שניהם מושלמיםםם למה ככה?!?!?!
גם נייתן המסוורתתתת!!!
תמשיכי מהרררר אולי תעלי לנו עוד פרק היום כזה עכשיו…רק כי את נחמדה?

03/02/2014 10:46

תמשיכיייייייייייייי

03/02/2014 21:27

חחחחחחחחחח די אני מתה עלייך!!
זה כזה מושלם!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

04/02/2014 06:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך