justin my life saver שוב חדש )=
כל מה שרשמתי על ג'סטין..לא היה לי איפה לפרוק את זה..

"מתרחק..כי מגיע לך טוב באמת!" 4 ♥

כל מה שרשמתי על ג'סטין..לא היה לי איפה לפרוק את זה..

מנסה לכתוב פרק נורמלי ויפה לרמות הכאב..)=

פרק קודם:
"אמרתי לך שאני יגרום לך לחייך?" הוא שאל אותי והרים את הראש שלי מהסנטר..
"כן" אמרתי לו..הוא הסתכל לי על השפתיים,העביר את המבט לעיניים שלי ואז שוב לשפתיים..ונישק אותי..

פרק 4:
ערב..אני הולכת לישון..
אני מנסה לישון עם מחשבות שרצות לי על מה שקראתי הרגע עליו..אני לא מצליחה לקלוט למה עושים לבן אדם הזה כל כך הרבה רע בחיים..הוא עוד לא בן 20..הוא צריך חיים..לא בלאגן..
ניסיתי לישון,בתקווה שהבוקר יהיה רגוע..נעים..כיף..

~בוקר~
"לעזאזלללללל דור כבה את זה!!" צעקתי עליו כשהוא שם לי שירים של EZ..אם יש ילד שאוהב את הבנאדם הזה,זה רק ה-ו-א!!
אני בקושי מכירה שירים שלווו! לא יודעת מי הבן אדם,מאיפה הפליצו אותו,אם הוא חייזר או לא,ואם הוא חתיך או לא!!
"לא רוצה" הוא אמר כשהוא קפץ כמו מטורף..
"אני ייפרד ממך" אמרתי לו ותוך שנייה ראיתי אותו עומד כמו חייל על יד על המצח ודופק את המשפט המפגר ביותר
"כן המפקדת,מה לעשות?"..טוב..למה לא לנצל את זה?
"תביא לי בבקשה מיץ תפוזים טרי בלי גרעינים,לחם קל עם גבינת טרה 5%,עגבנייה בינונית קשה חתוכה עם רבע כפית מלח ואתו הדבר עם מלפלפון,ביצה קשה שהצהוב יהיה צהוב בננה ולא צהוב חרא של חמור,ואם אתה רוצה תכין לי גלידת וניל עוגיות?" אמרתי ועשיתי פאפי פייס..
הפרצוף שלו היה ככה O=.
"חח..סתם" אמרתי לו ופרסתי את הידיים לחיבוק..הוא צהל בשמחה,וקפץ ישר לידיים שלי..
"עכשיו לא סתם,לך תביא לי" אמרתי לו,ושוב פעם המבט עם העיניים הפתוחות.
"נווו סתםםםםםםםםםםםםם" אמרתי לו והוא חיבק אותי..היום זה יום שבת,ככה שאין לנו עבודה..למרות שבימי שבת יש הכי הרבה עבודה,אבל לי ולדור ספציפית אין מה לעבוד..אז כל היום אנחנו מתבטלים,כי אין מה לעשות..
צחצחתי שיניים,לשבתי מכנסון קצר,וחולצה ארוכה עם המספר 19 על החולצה,ויצאתי מהמקלחת.
"פעם אחרונה שאת לובשת את זה" דור אמר לי.
"מדבר הבחור ששוכב לי על המיטה עם בוקסר צמוד" אמרתי לו.
הוא טפח על המיטה,לבוא לשבת ליידו,הלכתי כמו ארנבון קטן וקפצתי על המיטה,התיישבתי עליו ולקחתי את הלפטופ שלי.
"תגידי לא נמאס לך מג'סטין ברבור?" הוא שאל אותי.
"לא" אמרתי שבדקתי חדשות עליו.
"ברצינות..הבנאדם הזה כ'כ מושפל..הוא זורק ביצים על השכן שלו" הוא אמר לי.
"נכון,הוא זורק ביצים על השכן שלו..
אז גם אני יילך לזרוק ביצים על השכן שלי,יתפסו אותי?לא..למה?כי אני לא ג'סטין בבייבברר,וכי אין לי שום קריירה שהצלחתי לפתח לבד ושכ'כ רוצים להרוס לי אותה.." אמרתי לו והמשכתי לדפדף בדף.
"הינה,הוא נכנס לכלא כי הוא החזיק סמים בבית שלו.." הוא אמר.
"נכון,חבל אבל שזה לא הוא..זה החבר שלו..ליל זה,חבר שהועף מהבית שלו מזמן..
וחוצמיזה,אם מישהו מהארץ,לא מפורסם,היה שומר סמים בבית שלו..היה קורה לו משהו?..לא..כי לא שונאים אותו,כי לא רוצים להרוס לו את החיים,כי לא רוצים להרוס לו את הקריירה,כי לא רוצים לגרום לו לסבל,כי לא רוצים לראות אותו בוכה,כי לא רוצים לראות אותו נופל,מתאכזב,ונעלם" אמרתי לו,והוא הסתכל עליי במבט של 'רגע..תכננת את זה מראש או מה?'
"לא..לא תכננתי את זה מראש..יש לי מיליוני נאומים בראש בגלל סיבות כאלו..עכשיו תן לי נשיקה" אמרתי לו..
הוא נישק אותי ופתאום….


תגובות (6)

זה בסדר כתיבה זה מקום לפרוק בו דברים אני מאוד נהנת לקרא את הסיפורים שלך אני גם מנסה לעבוד עכשיו על סיפור ודי לא הולך לי…
אני שמחה שאת פורקת למרות שאני לא בליברית או משהו כזה אבל נעים לי לקרא סיפור שהדמות היא בעצם את זה נחמד ואפילו מעניין יותר
הפרק היה מדהים והיופי הוא שכתבת אותו כשאת מרגישה כל כך רע…
אם שכחתי להגיד וכנראה ששכחתי אז רק שתדעי שאת:
כותבת מושלםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת ומקווה שתרגישי יותר טוב כי אני מחכה לעוד פרק….3>

23/01/2014 12:55

תמשיכי

23/01/2014 12:58

תמשיכי

23/01/2014 12:59

זה בסדר…
והפרק מושלםםםם תמשיכיייייי

23/01/2014 13:00

תמשיכי

23/01/2014 14:21

המשךךךך

23/01/2014 22:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך