בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לצלם או לעשות שימוש כלשהו בסיפורים הרבים שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב - ראו הוזהרתם - תודה בקי ♥♥♥♥

נדייה פרק ה'

בקי 26/05/2012 833 צפיות 5 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לצלם או לעשות שימוש כלשהו בסיפורים הרבים שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב - ראו הוזהרתם - תודה בקי ♥♥♥♥

נדייה נשארה עם האפרכסת בידה זמן רב לאחר שהשיחה הסתיימה, היא כל כך אוהבת אותו וזה אהבה בלתי אפשרית זו אהבה שאת הלב קורעת לרסיסים ועכשיו 365 ימים הוא נמצא הרחק הרחק ממנה ולבה שלה שזור בליבו.

לאחר שהיא התעשתה סגרה את הטלפון נכנסה לחדר הילדים כשהם ישנים כמו מלאכים קטנים אותם מלאכים שיפרו את המצב הכספי בצורה בלתי רגילה היא שוקלת לנסות לעבור לגור ביפו לשכור 2 חדרים קטנים ברח' יפת ביפו שם יש לה חברה שמאד מרוצה מהסביבה.

מאוחר מאד מאד הצליחה להירדם וכשקמה מהמיטה ראתה ארוחת בקר על השולחן מצפה לה.

"ואוו מתי התעוררתם מתוקים שלי"???? מאמי ענתה לה פטמה עכשיו השעה 13.00 מההההההההההה למה לא הערתם אותי?????

למה להעיר אותך הלוא אינך צריכה ללכת לעבודה נכון ?????"

"נכון אבל מה עשיתם כל השעות האלה בבית"? היינו אצל השכנה המתוקה שלנו והיא הפתיעה אותנו בכך שקנתה לנו סט ציורים חדש והפעם מבד. תרגלנו אצלה על אחד הבדים והכל בצבעי מים כמובן והתוצאה לא תאמיני מאמי השכנה ז'ינה רוצה לקנות את הציור מאיתנו".

נדייה נכנסה למטבח ואילתרה כפי שהיא עושה עם הילדים והצליחה להתקלח עם הגיגית ולאחר שהתלבשה התיישבה ליד השולחן ונהנתה מאד מאד מהארוחה שהכינו לה הילדים.

כשסיימה לאכול ניגשה עם פטמה לג'ינה כשהציור המהמם פשוט מהמם ממתין לה בפתח הבית.

ג'ינה קיבלה בהמון אהבה את נדייה וזו הודתה לה על הסט היקר שקנתה לציירים בעל כישורים אדירים.

הם ביקשו מהשכנה לצייר עוד ציור והיא כמובן הסכימה ואת נדייה הזמינה למרפסת האחורית שהייתה שטופת שמש ומאד נעים היה לשבת שם.

"מה קורה נדייה הוא טס” ????

"כן" "אל תדאגי בינתי הוא ישוב חזרה, הזמן עובר ממש ממש מהר תתמקדי בגידול הילדים שלך ואת צריכה למצוא עבודה אחרת נכון "????

"ג'ינה הוא ואשתו נתנו לי כסף כך שאינני צריכה לרוץ לעבוד אך אני רוצה לעזוב פה את הבית בואי אתנו אני רוצה לעבור ליפו"

"מה באמת אבל זה יקר מאד"!!! אל תדאגי אנחנו נמצא דירת 2 חדרים והול את תישני עם הילדים ואני אשן בחדר השני בואי איתנו לא נשאיר אותך פה לבדך"?

המשך יבוא


תגובות (5)

למה המערכת לא אישרה את הסיפורים שלך?????????
אני בשוק!
ל-מ-ה?????
נתגעגע אלייך,
מאיוש 3>

28/05/2012 06:42

נראה לי שהמערכת לא רוצה אותי יותר כי היא לא אישרה את הסיפורים שלי מזה 3 ימים אז נצטרך להיפרד מאיוש המתוקה שלי אהבתי אותך ויאללה ביי
אני אמשיך להגיב נקווה שזאת אוכל לעשות ביי מאמי והרבה בהצלחה בקי ♥

28/05/2012 06:52

נראה לי שהמערכת לא רוצה אותי יותר כי היא לא אישרה את הסיפורים שלי מזה 3 ימים אז נצטרך להיפרד מאיוש המתוקה שלי אהבתי אותך ויאללה ביי
אני אמשיך להגיב נקווה שזאת אוכל לעשות ביי מאמי והרבה בהצלחה בקי ♥

28/05/2012 06:52

יש לי הרבה מזל בקייטנות…
תמיד המדריכות בקייטנה שלי סקסיות!
שולט!

10/07/2012 06:18

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

10/07/2012 06:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך