בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שימוש בכל סיפורי הרבים שפרסמתי עד עתה ואלה שאני מתכוונת להמשיך לכתוב לשמחתם של רבים מאד מאד מקוראי תודה בקי ♥♥♥

נדייה פרק ו'

בקי 27/05/2012 571 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שימוש בכל סיפורי הרבים שפרסמתי עד עתה ואלה שאני מתכוונת להמשיך לכתוב לשמחתם של רבים מאד מאד מקוראי תודה בקי ♥♥♥

חלפו ימים אחדים ונדייה ביום בהיר אחד לאחר שהילדים הלכו לבית הספר נכנסה לג'ינה ואמרה לה כי היא נוסעת ליפו לחברתה הטובה לנסות לחפש דירה בשכירות.

"בהצלחה בינתי השיבה ג'ינה היכן שתלכו אלך עמכם אני לא מסוגלת להמשיך לגור כאן כשאתם לא לידי".

נדייה נישקה לקשישה והבטיחה לה כי לא תישאר לבד ולו שנייה בודדה אחת.

כעבור כשעה בערך הגיעה נדייה ליפו וישר הלכה לבית חברתה שריפה.

היא התקבלה אצלה בסבר פנים יפות ואמרה לה כי דירה סמוך לדירתה מתפנה בעוד שבוע ימים ושכר הדירה אינו בשמים.

"ואוו התרגשה נדייה אפשר לראות את הדירה"???

"כן בטח המפתח נמצא אצלי כי כולם יצאו?

שריפה פתחה את דלת הדירה ומיד קלטה עינה של נדייה כי היא מתאימה להם. הדירה הייתה מוארת שמש חמימה נכנסה מבעד לחלונות הגדולים סלון גדול היה בכניסה לדירה ובנוסף לו 2 חדרים גדולים מטבח נוחיות ואפילו חדר אמבטיה עם טוש.

מרב התרגשות הזילה נדייה דמעות וחיבקה את חברתה.

שריפה נעלה את הדירה ושתיהן שבו לביתה של שריפה. היא הכינה לשתיהן קפה עם הל וכמה פרוסות עוגה מעשה ידיה להתפאר של חברתה.

"מהו שכר הדירה שאלה נדייה" ???

"לא בשמים אני דיברתי עם בעל הדירה עלייך והוא מוכן להשכיר לה אותך במחיר זול יחסית"

"שריפה האם צריך לשלם כמה חודשים מראש או כל חדש בחודשו"???

"נדייה הכל נדבר עם בעל הדירה אם את רוצה אפשר לצלצל אליו ולהזמין אותו לכאן".

"כן אם אפשר זה יהיה מצויין וחוץ מזה אני מקווה למצוא עבודה אולי בתור מוכרת או משהו כי אין לי כח לעבוד יותר במשק בית".

"בעל הדירה הוא רוקח ויש לו בית מרקחת גדול לא רחוק מכאן. בבית המרקחת מוכרים גם מוצרים רבים אחרים חוץ מתרופות יתכן וירצה לקבל אותך בתור מוכרת כי את כל כך יפה בטח תלהיבי את הקונים ותשפיע עליהם לקנות עוד ועוד חחחחחח".

שריפה צלצלה לבעל הדירה והוא התנצל כי אינו יכול לעזוב את בית המרקחת אך ישמח לפגוש את נדייה בבית המרקחת שלו.

"ואוו אני מתרגשת אמרה נדייה וליקטה את הפירור האחרון מהעוגה הטעימה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך