בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש בסיפורי הרבם שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה בע"ה לכתוב אמן !!!!!!!!!!!!!!

נדייה פרק ז'

בקי 27/05/2012 617 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש בסיפורי הרבם שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה בע"ה לכתוב אמן !!!!!!!!!!!!!!

שפירה ונדייה יצאו מהדירה ומיהרו לעבר בית המרקחת של בעל הדירה אשר נדייה רוצה לשכור.

רק דקות ספורות צעדו והנה בית המרקחת כשהוא מלא קונות וקונים.

הרוקח הנהן בראשו לעבר שריפה וביקש ממנה שתמתין מעט.

נדייה שמה לב כי הרוקח עובד לבד ושאלה את שפירה באם אין לו עזרה ?

הייתה לו רוקחת אשה צעירה אשר יצאה לחופשת לידה והייתה גם מוכרת בחנות והיא עזבה כמובן שאני לא יודעת מדוע.

נדייה התקרבה לעבר הקונות שניסו את הטסטרים של האודמים, של קרם הלחות ועוד כאלה שנשים אוהבות לקנות.

"אפשר לעזור" שאלה נדייה?

"את עובדת כאן במקום המוכרת הרשעית שהייתה"????

"לא אני לא עובדת כאן אך יש לי ניסיון בענייני קוסמטיקה ויודעת להתאים את הצבע הגוון וכו' לפנים"

הן התקבצו סביבה והיא החלה להתאים להן את כל האיפור שהיה על הדלפק ולא שמה לב כי הרוקח פשוט מביט לעברה ולא מאמין למראה עיניו.

"אוקי אמרה נדייה עכשיו אתן יכולות לגשת לרוקח הנה הוא פנוי ותראו לו את הטסטרים שהצעתי לכן לקנות והוא יתן לכן את אותם פריטים לפי המספר הרשום על גבי הטסטרים".

הן שמעו בקולה ומיהרו לעבר הרוקח ולפני שנדייה שבה לשריפה הגיעו שתי בנות צעירות ושאלו לעצתה הן מוזמנות הערב למסיבה רבת משתתפים וכיצד כדאי להן להתאפר.

נדייה שלפה מהטסטרים איפור לעיניים בצבע בהיר מאחר והן כהות עור כמו כן התאימה להן פודרה סומק ושפתון הכל באותו צבע פחות או יותר.

לאחר ששילמו לרוקח התרוקנה סוף סוף החנות.

הרוקח הושיט את ידו לעבר נדייה והציג את עצמו אבו – שוקרי נעים מאד שמי נדייה.

"מתי את מתחילה לעבוד נדייה שאל הרוקח בכל הרצינות"??????

"מחר השיבה לו" "נפלא"

שריפה אני מאד לך על האשה המקסימה שהבאת לכאן והיא תעבוד אצלי ומה עוד אני יכול לעזור לך גברת נדייה?

אבו שוקרי אמרה שריפה היא מעוניינת לשכור את הדירה שלידי. יש לה שלושה ילדים מקסימים ולצערי הרב נדייה המתוקה אלמנה.

"אני משתתף בצערך נדיה זה בסדר לקרוא לך נדייה בלי גברת"???? "בסדר גמור אבו שוקרי"

"סעי למקום מגורייך והביאי לכאן את ילדייך ואם יש לך אמא או סבתא אשר ישמרו על ילדייך כשאת תעבדי כאן לצידי."

"ומה שכר הדירה שיהיה עלי לשלם אדוני"????

"מה קרה אדוני חחחחחח לא אעשוק אותך אל תדאגי ובקשר לריהוט הדירה יש לי במחסן רהיטים חדשים אשר אחסנתי לפני מספר חדשים כולם יהיו שלך.

"ואוו תודה רבה תודה רבה אבו שוקרי תודה רבה שריפה אהובתי והיא נישקה לשריפה על לחייה"?

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך