בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש באלפי הסיפורים שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב בע"ה אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נדייה פרק ח'

בקי 28/05/2012 587 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש באלפי הסיפורים שכבר כתבתי ואלה שאני ממשיכה לכתוב בע"ה אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נדייה חזרה עם שריפה לביתה ולא היו מלים בפיה להודות לה על כל מה שעשתה למענה

"יה בינתי אני אוהבת אותך מאד מאד"

"גם אני"

"עכשיו כך סעי הביתה תארגני את הילדים תקחי בכמה ניילונים גדולים את המצעים את כל מה שיש לך בארונות וכמובן בארונות של הילדים והנה הרוקח אמר שירהט את הדירה טיפ טופ"

"שריפה אני לוקחת אתי את השכנה שלי שהיא יותר מאמא וסבתא לילדים שלי היא תגור יחד איתנו"

"אני מכירה את ג'ינה היא באמת מקסימה יופי מתוקה תבואו כולכם ובינתיים אני אפתח את הדירה לאוורר אותה ויש פה בחורה צעירה שעובדת במשק בית אזמין אותה שתנקה את הדירה שלך"

"ואוו תודה מאמי תודה רבה וכמה שהבחורה תרצה אני אשלם לה"

אוקי אין בעייה.

לאחר ששתו כוס קפה נוספת עם העוגה הטעימה שמה נדייה את פעמיה לכיוון תחנת האוטובוס והביתה.

טלפון הנייד שלה צלצל ועל הקו היה לא אחר מאשר אלון:"הכל בסדר מאמי לחש אלון"???? "כן הכל בסדר גמור" יופי אטלפן אלייך שוב כאשר יזדמן לי אוהב אותך והוא סגר את הנייד.

צמרמורת, סחרחורת ופעימות לב זו הייתה התגובה לטלפון מאת אלון.

האוטובוס הגיע ונדייה סמוקת לחיים עלתה ומיהרה להתיישב במושב האחורי כשהוא ריק וקלטה ואהבה ורצתה שהוא יהיה עכשיו ברגע זה לצידה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך