בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב או לעשות שימוש כלשהו בסיפורי הרבים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה בע"ה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

נדייה פרק י'

בקי 29/05/2012 558 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב או לעשות שימוש כלשהו בסיפורי הרבים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה בע"ה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

נדייה חזרה לביתה והחלה לארגן את מה שתקח איתה מחר לבית החדש. כמובן שהלילה עוד צריכים לישון במיטות כך שגם מחר תמשיך לארגן את יתרת המצעים הפיג'מות וכל היתר.

הילדים שבו הביתה כשהם כל כך מרוצים מהציור המקסים שהצליחו לצייר והתכוונו ישר ללכת לישון.

נדייה ביקשה מהם לרגע להקשיב מה שיש לה לומר להם ולדעתה הוסיפה זו בשורה משמחת.

"ילדים מתוקים שלי מחר אנחנו עוזבים את המקום הזה ועוברים ליפו עיר גדולה ושוקקת חיים ושם מצאתי דירה מאד מאד יפה וגם עבודה מצאתי ולא במשק בית אלא בתור מוכרת ועוד משהו גם ג'ינה מצטרפת אלינו "

ישששששששש איזה כייף שמחו הילדים מאד מאד. פאטמה שאלה לגבי בית הספר שהיא תלמד אמה ביקשה ממנה שלא תתעצב בית הספר ממש ליד הדירה החדשה שלנו ואת מתוקה שלי כל כך חברותית אין לי ספק שתתאקלמי.

"ומה איתנו שאלו הבנים "??? "גם לכם אני אמצא מסגרת לימודים שתהיו מרוצים, אבל אני מבקשת אל תצפו שתוך יום הכל יסתדר אנחנו עושים מהפך בחיים שלנו ובוודאי שהכל לטובה כך צריך להיות סבלניים וג'ינה תגור איתנו אז בכלל אין לנו בעייה"

הילדים ביקשו ללכת לישון ונדייה איחלה להם ליל מנוחה והוסיפה יש בבית החדש חדר אמבטיה עם מים זורמים לא כמו כאן יהיה כייף הבטיחה להם.

נדייה גם היא נכנסה למיטה אך השינה בוששה להגיע. היא כל כך עייפה והמחשבות מתרוצצות בראשה בתקווה שאכן יהיה הכל טוב.

בשעות הבקר המוקדמות קמה מהמיטה והחליטה לגשת למחסום ולנסות לבקש רכב להסיעם ליפו.

לאחר שצחצחה שיניים והתרעננה בברז של המטבח יצאה לעבר המחסום.

"בקר אור חייכה לעבר החיילים מה שלומכם???? " "בסדר גמור ואת?"""

"אני בסדר גמור יש לי בקשה גדולה אליכם ואולי זה בלתי אפשרי אבין זאת "

"מה בקשתך נדייה שאל אחד החיילים".

"אני עוזבת את הבית כאן ועוברת לגור יחד עם הילדים שלי ליפו"

"ואוו כל הכבוד נדייה מאחל לך המון בהצלחה ומה בקשתך "?????

"ובכן אם אתם יכולים לסדר לי רכב להסיע אותנו בעוד כמה שעות ליפו, אני מודעת לכך שהבקשה שלי אולי נשמעת בעיניכם כהזויה אבל לפני שתענו לי אני רוצה לומר שאיננו לוקחים שום רהיט הכל נשאר כאן מה שאנו כן לוקחים זה מצעים מגבות בגדים אישיים וגם את ג'ינה גם היא עוברת איתנו"

"נדייה שאל החייל והיכן אותו אלוף שהיה מדי פעם מסיע אותך לתל אביב "??

"אני לא יודעת אוקי אז ביי וסליחה שבקשתי" "רק רגע אל תעלבי זו באמת הייתה שאלה לא במקומה אנחנו ננסה לסדר לכם איזה אוטו גדול שתוכלו להכניס את כל המטלטלין שלכם"

"ואוו תודה רבה תודה רבה לכם חייתי אתכם במהלך כל השנים בשלום ובאהבה וכך אני רוצה להיפרד מכם ולהודות לכולכם כל החיילים על היחס המאד יפה שהתייחסתם כלפי וכלפי ילדיי תודה מכל הלב"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך