אז ככה , חזרתי לכתוב סיפורים . אחרי שכמה בחורות " נחמדות " כתבו לי ביקורות ועשו תחרות מי עושה עליי ביקורת יותר טובה . והם ריסקו לי את הביטחון העצמי לגמרי .. בגללן הפסקתי לעשות שאני אוהבת , לצאת עם חברות רק בגלל שתמיד פחדתי שאנשים כמוהן יבאו אליי במציאות וייתנו לי ביקורות מעליבות ויעשו בין עצמם תחרות מי נותן ביקורת יותר אכזרית וייצחקו עלי . רק בעזרת אמא שלי ואני מודה לה ממש , רק בזכותה הביטחון התחיל לחזור אליי לאט לאט .. למרות שאני עדיין חוששת לכתוב פה סיפורים . אני מקווה שהבנות האלה יפסיקו לעשות דברים כאלה זה רק הורס לאנשים את החיים . וחבל שאתן עושות מזה צחוק ונקרעות מזה , אני לא הפסקתי לבכות כשקראתי את זה . אם זאת הייתה הנקודה שלכן , אני מקווה שאתן מרוצות . תדעו שיש דרך להגיד ביקורת . ומצטערת לכל הבנות שקראו את הסיפור ופתאום לא הבינו למה הפסקתי אותו . מצטערת ממש מצטערת ולא .. אני לא הולכת להשלים את הסיפור מצטערת .. ואני שמחה לחזור לאתר .

אני לא יכול לחיות בלעדייך – פרק 1 + הקדמה

20/08/2015 1322 צפיות 3 תגובות
אז ככה , חזרתי לכתוב סיפורים . אחרי שכמה בחורות " נחמדות " כתבו לי ביקורות ועשו תחרות מי עושה עליי ביקורת יותר טובה . והם ריסקו לי את הביטחון העצמי לגמרי .. בגללן הפסקתי לעשות שאני אוהבת , לצאת עם חברות רק בגלל שתמיד פחדתי שאנשים כמוהן יבאו אליי במציאות וייתנו לי ביקורות מעליבות ויעשו בין עצמם תחרות מי נותן ביקורת יותר אכזרית וייצחקו עלי . רק בעזרת אמא שלי ואני מודה לה ממש , רק בזכותה הביטחון התחיל לחזור אליי לאט לאט .. למרות שאני עדיין חוששת לכתוב פה סיפורים . אני מקווה שהבנות האלה יפסיקו לעשות דברים כאלה זה רק הורס לאנשים את החיים . וחבל שאתן עושות מזה צחוק ונקרעות מזה , אני לא הפסקתי לבכות כשקראתי את זה . אם זאת הייתה הנקודה שלכן , אני מקווה שאתן מרוצות . תדעו שיש דרך להגיד ביקורת . ומצטערת לכל הבנות שקראו את הסיפור ופתאום לא הבינו למה הפסקתי אותו . מצטערת ממש מצטערת ולא .. אני לא הולכת להשלים את הסיפור מצטערת .. ואני שמחה לחזור לאתר .

אני דניאל . את בת 17 , יש לי שיער ארוך וכהה ממש עיניים ירוקות כהות שממש קשה לזהות אם הן ירוקות בכלל . יש לי שפתיים מלאות אבל לא גדולות ממש אני שחומה ממש ואני לא גמדה אבל גם לא ממש גבוה . אני בינונית . אני לא מקובלת ממש לא , כאילו שזה לא שלא נחמדים אליי בבצפר נחמדים אבל כאילו אני לא מצליחה להתחבר אליהם והם לא אליי ..
יש לי חברה טובה אחת שקוראים לה שרון , היא מהכיתה המקבילה . אצלה הכל בהיר , העיניים חומות בהירות השעיר חום בהיר והצבע עור שלה בהיר , לעומתי היא דווקא כן מתחברת לילדים מהכיתה ומהשכבה בכלל .. והיום ? היום היא פעם ראשונה מארגנת מסיבה והיא הזמינה אותי . כל הילדים מהכיתה שלי הולכים להיות שם וכל הילדים מהכיתה שלה ומהשכבה ואולי בכלל כל הילדים מהבצפר ? או שכבות גבוהות יותר ?
" אמא אני לא יודעת אם ללכת בכלל .. " אמרתי לאמא שלי .
אמא שלי ילדה אותי בגיל מוקדם .. בגיל 17 , שרון אומרת שהלוואי והיה לה את אמא שלי או את אבא שלי . היא אמרה ששניהם צעירים שניהם מבינים עניין ולא כמו ההורים שלה זקנים ופחות מבינים .
" את הולכת יקרתי , את הולכת ! " היא אמרה לי וזרקה עליי שמלה שלה מהארון .
" את בטוחה שאת רוצה שאני אלבש את השמלה שלך ? " אמרתי בהרמת גבה . בדרך כלל היא לא מסכימה לי לגעת לה בסוודרים שהם מושלמים לחורף .
" כן .. " היא אמרה וחיפשה עוד דברים בארון . קוראים לאמא שלי נורית ולאבא שלי קוראים ברוך. אני בת יחידה ואין לי אחים ולא נראה לי שאהיה לי בזמן הקרוב .
" הנה הנעליים האלו יתאימו לך ! " אמא שלי שלפה נעליי עקב שחורות וגבוהות .
" אני לא אצליח ללכת בהן .. " אמרתי לה
" את כן .. " היא אמרה . לבשתי את השמלה שלה היא בצבע שמנת עם גב פתוח אבל היא צמודה רק באזור החזה ועד המותניים ועד לפני הברך היא משוחררת .
" שעת עוצר ? " שאלתי את שניהם כשמתי את נעלי העקב וניסתי ללכת בהם .
" אממ … עדיף שלא אהיה .. עדיף שתשני שם אני ואבא רוצים לעשות משהו .. ביחד . " אמא שלי אמרה והיא ואבא שלי התחילו לצחקק
" אמא ! " אמרתי ועשיתי פרצוף נגעל .
" אוקי אוקיי אני אשן אצל שרון . "
" בואי אני אקח אותך . " אבא שלי אמר ועלינו לאוטו שלו .
" דני את יודעת שאני סומך עלייך .. . " הוא התחיל להגיד לא עוד הפעם , שיחת ההריון הזאת אלוהים .
" אל תדאג אבא , אני לא הולכת להכנס להריון אני לא הולכת לא להיות בתולה הלילה אל תדאג . " אמרתי כבר מיואשת .
" אני כ"כ גאה בך . " הוא התחיל להגיד , אלוהים מה עובר עליהם היום ?
" למה אתה ואמא מתנהגים אלי מוזרר.. ? " שאלתי מבולבלת .
" כי זו הפעם הראשונה שאת יוצאת למסיבה . או יוצאת בכלל בערב בבגדים נחמדים . " הוא אמר
" אבא , אז היה כבר עדיף לנהל איתי את השיחה של ' לא להכנס להריון ' עכשיו לא ? לא כל פעם שאני קמה בבוקר והולכת לבצפר " אמרתי וגילגלתי עיניים .
" כן את צודקת , פשוט תמיד התכוננתי לזה שתצאי כמוני וכמו אמא שלך .. שתרצי לעשות יותר מדי שטויות .. אז זה מוזר לי שדווקא את לא מוכנה להיות חלק מהשטויות האלה אפילו שמציעים לך . " הוא אמר וחיבקתי אותו
" אל תדאג אבא , אני תמיד אהיה הילדה הקטנה שלך . "
" אוקיי .. זה פה , ותזכור אני ישנה הערב אצל שרון אז שלא .. " אמרתי \
" כן כן אני יודע .. תהני דניאלוש .. " הוא אמר
" דניאלוש ? "שאלתי מבולבלת שיצאתי מהאוטו . אוקיי לגמרי הם מוזרים היום . כאילו הם תמיד מוזרים אבל היום אקסטרה מוזרים .
" יאו הגעת ! " שרון אמרה לי ופתחה את הדלת .
" למה שאני לא אגיע למסיבת השנה שלך ? " שאלתי וצחקנו . לאט לאט הבית התחיל להתמלא במלא אנשים .
" היי הנה קחי משקה " שרון הגישה לי בכוס בצבע צהוב .
" מזה ? " שאלתי כשאני מריחה ולא מזהה את הריח .
" בירה . " היא אמרה בחיוך ולגמה שלוק מהמשקה שלה .
" לחיי התחלות חדשות . " היא אמרה ועשינו לחיים ושתינו לגמנו שלוק ארוך . בהתחלה היה לזה טעם מר , אבל אחר כך אתה מתרגל לזה .
" וואו .. דניאל .. " שמעתי את דנה אומרת , דנה היא מלכת הכיתה . אבל לא כמו בסרטים שהם רעים ואכזרים . פה אצלנו בבצפר הם שונאים שקוראים להם ככה והם סופר חמודים , פשוט לי קשה להתחבר לאנשים .
" היי .. דנה . " אמרתי וחייכתי ודי הייתי מופתעת שהיא זוכרת את השם שלי .
" את מהממת .. " היא אמרה וניגשה להגיד לי שלום ואמרתי לה שלום .
" תודה גם את .. " אמרתי וחייכתי .
" אפשר את המס' שלך למקרה ואני ארצה לארגן מסיבה ובאלי שתהיי שם ? " היא שאלה וחייכתי
" ברור ! " אמרתי וכתבתי לה את המס' שלי בפלאפון שלה .
" היי דנה את באה לרקוד ? " דוד מלך הכיתה שאל אותה . אוח למה אני מכנה אותם ככה ? אולי רק אני רואה אותם ככה ?
" כן רק שנייה .. " היא אמרה לו
" היי דניאל .. נראת טוב . " הוא אמר , מי היה מאמין ששניהם יידברו אליי במסיבה של שרון ? אם הייתם אומרים לי את זה שבוע שעבר שדנה ודוד הולכים לדבר איתי במסיבה ששרון מארגנת לא הייתי מאמינה .
" זה בסדר. .נדבר אחר כך טוב ? " אמרתי לה והיא הנהנה והם הלכו לרקוד .
התיישבתי ולא ידעתי מה לעשות . אני לא מכירה אף אחד במסיבה הזאת . חוץ משרון . אגב שרון , היא צמוד צמוד עם ירון מהכיתה שלי . אוקיי . …
" היי מה את יושבת לבד ובוהה בשרון ובירון ? " דוד פתאום בא והתיישב לידי ונבהלתי .
" יצא לך חרוז . " אמרתי
" למה את לבד .. ? " הוא שאל אותי , אני עדיין בשוק שמישהו פונה אליי בכלל ..
" לא הלכת לרקוד ? " שאלתי אותו
" לא סתם חיפשתי תירוץ להביא לדנה כי אריק החבר הכי טוב שלי מהכיתה של שרון רוצה לדבר איתה בצד .. אם הבנת .. " הוא אמר ולא הוא התכוון לחיבוק או דיבור , אלא לנשיקה . אני לא כ"כ תמימה יותר בזכות ההורים שלי שבכל פעם שאני יוצאת לספרייה או משהו הם מתחילים לדבר איתי על איך מביאים ילדים לעולם ואיך מונעים זאת .
" כן להתנשק איתה .. " אמרתי ונאנחתי
" לא .. את יודעת .. הם מתאמנים .. כאילו זה מה שאריק סיפר לי .. " הוא אמר
" מה ככה אתם קוראים לזה בבצפר ? להתאמן ? " שאלתי והרמתי גבה .
" מה אני אעשה , כשאנחנו אומרים לעשות סקס את הבנות מתעצבנות ואומרות לנו שצריך להגיד לעשות אהבה , ולהגיד לעשות אהבה זה די דוחה באיתנו .. אז כולנו הסכמנו על להתאמן .. " הוא אמר וצחקנו
" אתה לא מתאמן הערב ? " שאלתי אותו .. כי ממש לא רציתי להיות המישהי שתדבר איתו עד שהוא יזיין מישהי .
" לא , למה ? " הוא שאל
" כי לא רציתי שתחכה איתי עד שתלך להתאמן עם מישהי . " אמרתי והוא נקרע מצחוק
" אם הייתי רוצה להתאמן , הייתי יכול להתאמן עכשיו בזמן שאת מדברת איתי . " הוא אמר ועשיתי פרצוף נגעל
" בבקשה די .. אני לא רוצה לדמיין את זה . " אמרתי ואז צחקנו .


תגובות (3)

אני יודעת שתמיד הההתחלה משעממת , אני מקווה שתמשיכו לקרוא ואני ממש התגעגעתי לקוראות הישנות שלי ♥ ♥

20/08/2015 19:24

אני חושבת שזה ממש נחמד כל הרעיון מחכה להמשךךךך

20/08/2015 20:47

אני לא קראתי את הסיפורים הקודמים שלך לצערי… אני מתכננת להתחיל!! וחבל לי שיש כאלה אנשים באתר, בכל ביקורת צריך לאזן, על כל דבר שלא אהבת תוסיף גם משהו שכן אהבת בסיפור! אני מאוד אהבתי את הפרק! הוא לא סיפור שכבר קראתי את אותו הסיפור עם שמות אחרים… מקווה שתמשיכי בקרוב!!!

21/08/2015 00:34
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך