נולדנו לאהוב-גבריאלה ואדם פרק 13

love_love_love 30/07/2017 783 צפיות אין תגובות

פרק 13
נקודת מבט גבריאלה
כן, אדם צדק…התפוצצתי מקנאה, רציתי לחנוק אותו כשהוא היה איתה ורציתי לחנוק אותו שהוא שם לב לקנאה שלי, ורציתי לחנוק אותו במקום לנשק אותו כדי להפסיק להרגיש את מה שאני מרגישה, הרגש הבלתי נסבל הזה שמשתלט עליי בכל שנייה כשאני מתסכלת עליו. יצאתי זועמת מהחדר שלו והלכתי לנקות את המטבח בזעם, לא התרכזתי בכלל בניקיון…עצבן אותי שקודם הוא היה כל כך נחמד וכנה איתי ואפילו הנשיקה שהוא הביא לי לא הייתה גנובה כמו תמיד, ואחרי זה הוא היה מגעיל כהרגלו…
הגיע הלילה בלי ששמתי לב והמשכתי לנקות את המטבח טוב טוב, הניקיון היה יסודי במיוחד, הראש שלי היה מרוכז בכל כך הרבה דברים אחרים שקוראים להם אדם שלא שמתי לב בכלל איך ומה אני מנקה..עד שקיבלתי שיחה מדילן "או טוב שהתקשרת, אפשר לדעת איפה אתה לעזאזל?" שאלתי לא מבינה ומודאגת אחרי שלא ראיתי אותו רוב היום "אני עם מיה…אני אספר לך אחר כך, אבל אני צריך שתחפי עליי ותמציאי משהו לרונית וגם לויולטה" הוא ביקש ממני ועלה לי חיוך רחב על הפנים "אני רואה שהעצה שלי עבדה" אמרתי לו בהקשר לשיחה שלי ושל מיה, בלי לשים לב שאני מדברת בכלל עם דילן שלא יודע כלום והוא לא הבין "על מה את מדברת?" הוא שאל "כלום, תהנה" אמרתי וניתקתי את הטלפון במהירות כדי לא לחשוף יותר מידי מידע… המשכתי לקרצף את השיש חזק ופתאום אדם האידיוט נכנס, לבוש בבגדים היוקרתיים שלו ,עם שעון והטבעת כסף שלו, מבושם בבושם היוקרתי שלו… ידעתי שהוא בא כי מחפש לעצבן אותי "אתה בטוח שזה המקןם בשבילך? המטבח עם העובדים הפשוטים?" לעגתי לו והוא צחק "כן אני יודע שהרמה שלי גבוהה מידיי בשביל להיות פה, תכיני לי כוס אשכוליות וודקה" הוא ביקש ממני והתיישב "דווקא עכשיו שאני מנקה?" שאלתי אותו עצבנית ולא התפלאתי בכלל "כן, אני תכף יוצא ואני צריך להתחמם קצת לפניי" הוא ענה לי בהתגרות "לך לאבא שלך שיחמם אותך בעוד סטירה" פגעתי לו בנקודה החלשה שלו והוא בא אליי באיום, ואחז לי חזק ביד "סתמי את הפה שלך חתיכת משרתת סוג ז' " הוא צרח עליי "אני לא מפחדת ממך תינוק בן שלוש" עניתי לו הוא הסתכל שאף אחד לא רואה אותנו ואחז יותר חזק "תקשיבי טוב, סתמי את הפה שלך לפני שאת מדברת על המשפחה שלי מטומטמת" הוא אמר עצבני ביותר "אני אגיד מה שאני רוצה תינוק מגודל, אתה לא יודע שום דבר מהחיים שלך" זעמתי והשתחררתי מהאחיזה שלו "את לא יודעת מה את מדברת אז סתמי" הוא הגיב לי "אני יודעת טוב מאוד מה אני אומרת, אתה ילד קטן ומפונק שמשיג הכל בעזרת שיחת טלפון, כל מה שאתה רוצה, אתה לא יודע לעשות שום דבר בכוחות עצמך…למזוג כוס מים פשוטה אתה לא מסוגל, תמיד יש סביבך משרתות ועובדים, אתה מגעיל אות! אפילו רגשות אמיתיים אין לך, הכל אצלך מזויף" צרחתי עליו את כל מה שאני חושבת כליו והלכתי מהמטבח, הזעם שבי גבר ולא עמדתי ברצון לרצוח אותו פשוט…לפחות התנחמתי בעובדה שנשארה לי עוד שעה של משמרת ואני אצא מכאן!

נקודת מבט דילן
"הגענו" אמרתי למיה שנרדמה כל הדרך "מה זה המקום הזה?" היא שאלה לא מבינה ופתחתי לה את הדלת "מה יש כאן מסעדה נסתרת?" היא שאלה לא מבינה ומחפשת מקום מוכר "לא" צחקתי "קוראים לזה הרים" לעגתי לה והיא כעסה "אני לא מפגרת, אני רואה" היא השיבה לי ונגעלה מהמקום "הכל טוב תראה…אני יודעת שאתה לא עשי וכל זה, אבל לפחות לפארק תיקח אותי" היא אמרה לי וטיפה נעלבתי "סליחה מאמי, פשוט בחיים לא הייתי במקומות כאלו" היא אמרה בקול חמוד וכרכה את הידיים שלה סביב צווארי "כי את קצת מפונקת יפה שלי" אמרתי ונישקתי אותה "בואי" לקחתי אותה וטיפסנו קצת "איכס זה דוחה" היא אמרה כשאנו מטפסים "עוד כמה זמן?" היא המשיכה להתלונן וחיבקתי אותה מאחורי הגב כדי שנטפס יותר מהר "די להתבכיין" ביקשתי ממנה והיא הייתה בפרנויה "אתה רוצה להגיד לי שאני צריכה לעבור דרך העצים האלו?" היא נגעלה וצחקתי "בואי" אמרתי, החזקתי אותה בידיים והרמתי אותה כל שאר הדרך..היא לא הפסיקה לצחוק. הגענו לאזור עם המון עצים, מוכן להקמת מדורה "מה זה?" היא שאלה "זה אמנם לא מסעדה יוקרתית, אבל מבטיח לך שתהני" אמרתי לה ופרשתי שמיכה על החול, היא התיישבה נגעלת וצחקתי מהפינוק שלה "אל תצחק זה דוחה" היא אמרה וניסיתי להדליק מדורה עם אבן "מה אתה עושה? מכין מצבה?" היא לעגה לי וצחקתי "ככה מדליקים מדורה" גיחכתי והיא צחקה "מאמי הכל טוב, אבל אתה מדמיין נראה לי, אתה צריך גפרורים או מצית" היא המשיכה לצחוק אבל כשהאש נדלקה היא הפסיקה והתיישבתי לידה "תודי שזה רומנטי" אמרתי לה וחיבקתי אותה "כן, את האמת שזה נחמד" היא אמרה וזרקתי למדורה כמה תפוחי אדמה וקצת בשר, היא הניחה עלי את הראש וחיבקה אותי… שמתי לב שקר לה אז שמתי עליה את הג'קט שלי "איזה ג'נטלמן" היא אמרה ונישקה אותי "תראה עם כל הכבוד לרעיון שלך זה קצת משעמם" היא אמרה מסתכלת עליי "אז מה את רוצה שנעשה?" שאלתי וליטפתי לה את השיער "לא יודעת, תדמיין" היא אמרה בהתגרות כרכה סביבי את הידיים שלה ונישקה אותי, היא עמדה להוריד לי את החולצה ועצרתי אותה "אני לא אכחיש שאני מת לזה עוד פעם, אבל אפשר להנות בדרך אחרת" אמרתי לה "כמו?" היא שאלה והשכבתי אותה לידי על השמיכה "תסתכלי על הכוכבים" אמרתי לה וגם השמעתי שיר ברגע "כן זה נחמד" היא צחקה וחיבקה אותי.

נקודת מבט אדם
בילינו עד מאוחר במועדון הזה, נישקתי כל אחת שיכולתי והשתכרתי כמו מטורף, הייתי חייב למחוק את הזיכרונות שלי מכל דבר אפשרי, מההורים שלי, מגבריאלה וממה שהיא אמרה לי, מהחיים החרא האלו… יצאתי מהמועדון באחת בלילה, הייתי שיכור והלכתי ברחוב מסוחרר, לא ידעתי מה לעשות, הלכתי והלכתי בלי לשים לב לאן… עד שהגעתי להאנגר ענק, נזכרתי ששם גבריאלה גרה, ואת האמת, הדבר היחידי שרציתי באותו רגע זה ללכת לראות אותה, לנשק אותה ולבלות איתה את הלילה…הלכתי לשם וניסיתי לפתוח את הדלת בכל הכוח אבל זה היה בלתי אפשרי, ראיתי בצד חלון ענק שאפשר לפתוח מבחוץ רק עם מפתח, לקחתי איזה משהו קטן שהיה זרוק ברצפה וניסיתי לפתוח בכול הכוח שיש לי, אבל מכיוון שהייתי שיכור ומסוחרר לקח לי קצת זמן…עד שבסוף הצלחתי לפתוח, נכנסתי לבפנים והמקום היה ענק, אזור מחייה משותף, עליתי במדרגות כדי לחפש אותה וראיתי שני חדרים של בנים ובנות, נכנסתי לחדר של הבנות והיו שם המון מיטות, מפוזרות…אין מה להגיד הבנות שם נראו מדהים אחת אחת הלכתי בשקט בין במיטות וחיפשתי את גבריאלה, ראיתי אותה בקצה החדר,במיטה האחרונה והלכתי לשם, התיישבתי על הרצפה לידה ובהיתי בה, ראיתי אותה ישנה, היא כזו יפה והפנים שלה כאלו עדינות, ליטפתי אותה בשיער ולא הפסקתי לחייך, הסתכלתי על השפתיים שלה ולא יכולתי להימנע מלנשק אותן…עד שהיא הרגישה, פקחה עיניים לאט לאט וכששמה לב אליי היא נבהלה "מה אתה עושה כאן?" היא לחשה בבהלה ובדקה שאף אחת לא מתעוררת "אני צריך אותך" עניתי לה והתנפלתי עליה בחיבוק "אתה שיכור חתיכת מפגר!" היא אמרה והעיפה אותי, אבל לרוע מזלה הספקתי לתפוס אותה ביד ככה שנפלנו שנינו על הרצפה, באותה שנייה היא קמה והרימה אותי, היא כזו סקסית עם הפיג'מה הקצרה שהיא לבשה "בוא איתי" היא אמרה וסחבה אותי עד למטה במדרגות "הייתי רוצה להוריד לך את כל הבגדים עכשיו" אמרתי לה בחרמות ונגעתי לה בגוף תוך כדי שאנחנו מתקדמים לספה והיא הסמיקה "אתה שיכור… אתה לא שם לב למה שאתה אומר" היא אמרה לי וניסתה להסתיר את החיוך שלה "אני כן" אמרתי ונישקתי אותה בצוואר "טוב חכה פה אני כבר באה" היא אמרה לי ועלתה לחדר שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך