נולדנו לאהוב-גבריאלה ואדם פרק 16

love_love_love 02/08/2017 728 צפיות אין תגובות

פרק 16
נקודת מבט דילן
כבר היה ערב וכמעט סיימתי את המשמרת שלי, נכנסתי לתוך הבית אחרי שסיימתי את העבודה בחצר ובידייק ראיתי את אדם יורד במדרגות, לבוש מהודר לקראת יציאה חדשה, הוא קלט אותי ועמדתי ללכת, לא היה לי כוח לריב איתו שוב פעם ולהסביר לו את הרגשות שלי כלפיי אחותו "חכה שנייה" הוא אמר והתקדם אליי, עצרתי במקום והסתובבתי אליו "תראה, אם תתחיל לריב איתי אז עדיף שתחסוך את הקללות כי אין לי כוח…" התחלתי להגיד ,אבל הוא עצר אותי "לא תרגע, באתי לאחל לך בהצלחה עם אחותי, רק תשמור עליה…בבקשה" הוא ענה לי בנחמדות ובדאגה, ולא כל כך הבנתי מה השתנה אצלו "אתה בסדר?" לעגתי לו והוא צחק, שוב עמדתי ללכת ושוב הוא עצר אותי"כן..רק עוד משהו אחד לפני כן" הוא אמר לי ונעצרתי "מה גבריאלה הכי אוהבת לעשות?" הוא שאל במהירות והבנתי כבר מה הסיבה לשינוי הפתאומי שלו..זו גבריאלה "היא אוהבת מחזות זמר,קרקסים ואקסטרים…כל מיני דברים משוגעים כאלו" סיפרתי לו והוא הפך למרוצה "תודה גבר" הוא אמר והביא לי כיף "אה אדם, גבריאלה היא כמו אחותי…אז תזהר גם אתה" אמרתי לו בקריצה,הוא חייך ויצא.
סיימתי את המשמרת שלי באופן סופי, נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לחדר להתלבש ראיתי שם בגדים אחרים, יוקרתיים ולא הבנתי מה זה ומאיפה זה הגיע, הרמתי את הבגדים ובחנתי אותם היטב "בשבילך אהובי" מיה אמרה משום מקום והתקדמה אליי "מה זה?" שאלתי "קניתי לך" היא אמרה והתיישבה "אני אוהב אותך מאמי… אבל אני לא מסתובב עם חליפות כאלו ביום יום" אמרתי לה בניסיון לא לפגוע בה "אני יודעת שאתה בדרך כלל לא לובש בגדים כאלו…אבל לערב שאני מתכננת לנו, כן" היא אמרה ונישקה אותי עמדתי להגיב לה, להגיד לה שאין מצב שאני לובש את זה, אבל היא עצרה אותי עוד לפני שהתחלתי לדבר "אל תגיד כלום, בבקשה… אני אתארגן גם ונצא" היא אמרה מרוצה ויצאה מהחדר.
הייתי מוכן בבגדים האלו, זה היה לי כל כך מוזר להיות לבוש בהם..זה הרגיש לי לא אני.
חיכיתי לה למטה לבוש, ציפיתי בקוצר רוח לראות אותה כבר… ואז היא ירדה במדרגות, לבושה כל כך יפה, כאילו יצאה מתוך סרט… נדהמתי ממנה כל כך, נותרתי עם פה פעור, היא לבשה חולצה לבנה מכופתרת והכניסה בתוך מכנס שחור אלגנטי, חגורה שחורה עם ניטים, היא נעלה עקב סנדל שחור והשיער שלה היה אסוף לקוקו נמוך וצמוד עם עגילי חישוקים גדולים "את לא יכולה להיות יותר יפה, זה בלתי אפשרי" אמרתי לה וליטפתי אותה בעדינות "ואתה הגבר הכי חתיך שיש" היא ענתה לי שביא בוחנת לי את הלבוש ונישקה אותי "נצא?" שאלתי והושטתי לה את ביד "יאלה" היא אמרה והתקדמנו לרכב.
נסענו לכתובת שהיא אמרה לי וזה היה בית מלון יוקרתי, קצת נרתעתי, לא הרגשתי בנוח…המקומות האלו זה ההפך הגמור ממני "מאמי, אני אוהב אותך…אבל אני לא בנוי לסוג המקומות האלו" אמרתי לה בשיא הכנות "תראה דילן, פעם קודמת הראת לי את העולם שלך ואת מה שאתה אוהב.. ועכשיו תורי" היא אמרה לי מחייכת ולא ידעתי מה לעשות "תן לי הזדמנות" היא התחננה בפניי ונישקה אותי "בסדר" נכנתי לה ויצאנו מהרכב.
נכנסו לבית המלון ועלינו לסוויטה שהיא הזמינה לנו "לא, זה בטח עלה הון תעופות" אמרתי לה כשנכנסנו ועמדתי לצאת "די להיות כזה גאוותן, לא מתאים לך הדעות הקדומות האלו" היא טיפה כעסה ומשכה אותי פנימה בחזרה. התיישבנו ליד השולחן הקטן שהיה בחדר, עם השמפנייה וארוחת הערב וצחקנו בלי סוף.

נקודת מבט גבריאלה
התלבשתי הכי יפה שאני יכולה לקראת הפגישה עם אדם, לבשתי ג'ינס ארוך נמוך שהיה פתוח בסוף שלו, לבשתי חולצה זרוקה בטן בצבע שחור, שמתי מין גומיית צמה מסביב לראש, נעלתי את נעליי הד"ר מרטנס השחורות שלי והייתי מוכנה… כן, אני יודעת שזה לא אופנתי וכל השטויות האלו, אבל זה הטעם שלי וזה מה יש.
יצאתי מחוץ להאנגר והוא חיכה לי מחוץ לרכב שלו, כשהוא נשען עליו "את כזו יפה" הוא אמר ובחן אותי "כן? זה מוצא חן בעינייך הלבוש הלא אופנתי שלי?" שאלתי במבוכה "אני אוהב אותך ככה, בדרל שלך" הוא החמיא לי והתקדמתי אליו לחיבוק "לאן הולכים?" שאלתי בחיוך וכרכתי את ידיי סביב צווארו "את כבר תראי" הוא אמר במסתורין ונכנסו לרכב שלו.
"מזה השיר הזה הזוועתי הזה?" שאלתי את אדם בזמן שהוא נהג והחלפתי שיר "לא, על טעם במוזיקה את לא יכולה להתווכח איתי" הוא אמר וצחק "כן ,אני כן יכולה…עכשיו תלמד מה זה טעם טוב במוזיקה" אמרתי לו והשמעתי את השיר "FRIDAY I'M IN LOVE" שרתי ורקדתי לאורך כל הדרך לצלילי "את מטורפת" הוא הסתכל עליי בחיוך "ואתה אוהב את זה?" עלתה לי השאלה בלי לשים לב למה אני אומרת, הוא הסתכל עליי וחייך אחרי השאלה "לא התכוונתי לשאול את זה, תשכח מזה..תחשוב שלא דיבר…" התחלתי לומר בלחץ, ניסיתי להתחמק מהשאלה המביכה ששאלתי אותו "אני אוהב אותך" הוא ענה באופן ישיר והסמקתי.
הגענו למין מקום מוזר כזה, מקום שנראה נטוש כלפיי חוץ ולא הבנתי מה הוא מתכנן, די התעצבנתי, חשבתי שהוא מנסה להביא אותי למקום שתואם את החיים שנולדתי להם "אני אמנם נטושה, ענייה ומשרתת..אבל אל תיקח אותי למקומות כאלו גם" אמרתי וקצת נעלבתי ממנו "לא יפה שלי" הוא אמר צוחק ונישק אותי בלחי "לא הכל זה כמו שזה נראה" הוא אמר ומשך אותי פנימה, הוא פתח את הדלת וראיתי קרקס מדהים עם כל סוגי התעלולים האפשריים, מיליון ואחת צבעים וגוונים קישטו את המקום, אורות הבהבו ונדהמתי "וואו" אמרתי פעורת פה ורצתי לבמה הגדולה והסתובבתי שם, בזמן שהוא ראה אותי וחייך חיוך מאוהב, טיפסתי על החבל האדום שהיה שם ועליתי עד למעלה, עם הרגליים מטפסות בלי סוף והורדתי את הראש אחרונית, ככה שראיתי את אדם הפוך וצרחתי מאושר "את משוגעת" הוא צחק עליי והתקדם טיפה, קפצתי מהחבל והלכתי אליו "בוא" משכתי אותו פנימה "לא לאן?" הוא לא הבין והתקדם איתי "תראה מה זה הנאה אמיתית" אמרתי לו וקשרתי אותו לרתמה של קיר טיפוס "לא, אין מצב" הוא אמר מפוחד וצחקתי "אל תגיד לי שאתה מפחד" לעגתי לו "אדם לא מפחד מכלום" הוא דיבר על עצמו בגוף שלישי, מה שהדגיש את היהירול שלו וקשר לעצמו את הרתמה כדי להוכיח שהוא לא מפחד "עולים?" שאלתי אותו והתחלנו לטפס, רק שאני עקפתי אותו "איזה חלשלוש, יותר מהר" אמרתי לו בהתגרות "אל תתגרי בי" הוא צחק ואיים עליי "למה? מה תעשה לי?" המשכתי ללעוג לו והוא טיפס מהר יותר "סוף סוף הגעת צב" צחקתי עליו כשהוא היה קרוב אליי, הוא תפס לי את היד, משך אותי אליי והפיל אותנו למטה "אתה מטורף" אמרתי לו וחייכתי כשאנחנו תלוים באוויר ומחובקים "עלייך" הוא השיב לי, העביר את השיער שלי מאחורי האוזן והסתכל לי על העיניים "לא, אל תהיה נדוש" ביקשתי ממנו "ככה אני פועל, בנדישות" הוא ענה לי והתנשקנו, זה אמנם היה נראה כמו סצנה זולה מקומדיה רומנטית..אבל אין ספק, נהנהתי.

נקודת מבט מיה
סיימנו לאכול את ארוחת הערב שלנו ובידיוק המלצר סיים לפנות את כל האוכל "נהנת?" שאלתי את דילן בסקרנות כשהתיישבתי עליו, על המיטה "את האמת שכן, יש בזה משהו חמוד בכל היוקרה הזו" הוא ענה וחיבק אותי "אבל עכשיו הביתה…אחרת אמא שלך תדאג" הוא הוסיף ועמד לקום, אבל עצרתי אותו "לא, כבר אמרתי לה שאני ישנה אצל חברה" עניתי לו כדי שיפסיק לדאוג "אני לא יודע אם זה בסדר לשקר לה ככה" הוא ענה לי לחוץ "לא אכפת לי כבר, באמת" עניתי לו והתנשקתי אותו תוך כדי שאנחנו נופלים אחורנית, כשאני רוכנת מעליו " אני לא רוצה שתרגישי חייבת לעשות את זה" הוא אמר לי בדאגה "אין לך מושג כמה אני רוצה את זה" אמרתי לו ונשכבנו על המיטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך