נולדנו לאהוב-גבריאלה ואדם פרק 3

love_love_love 20/07/2017 759 צפיות אין תגובות

פרק 3
נקודת מבט גבריאלה
עליתי לקומה למעלה כמה דקות אחרי שהילדה המפונקת הזו עלתה, הסתכלתי למטה במדרגות, לוודא שאף אחד לא רואה אותי, החזקתי ביד מיץ תפוזים עם חתיכות פרי שאספתי לפני כן מהמטבח. כשהגעתי לקומה למעלה בידיוק דלת השירותים נסגרה, בטוח זו הילדונת המפונקת נכנסה לשם, אין אופציה אחרת ולמען האמת זה מקום אידאלי לבצע את המתיחה שלי.
נכנסתי אחריה לחדר האמבטיה הגדול והמסוגנן שלהם, יש שם אמבטיה, דוש וג'קוזי, ישנם מספר כיורים והצבעים שמאפיניים את החדר הם שחור ולבן, הדלת של הדוש הייתה סגורה ובצבע שחור מאט, לכן לא יכולתי לראות אפילו מעט מההשתקפות של הבן אדם שבתוך הדוש… אך למזלי היה פתח מעל הדוש שאיפשר לי לעשות את המתיחה הקטנה שלי, עליתי על כיסא קטן שיאפשר לי להגיע לפתח הזה, ובשנייה שהצלחתי עלה לי חיוך קטן על הפנים, חיוך הצלחה.. עליתי ושפכתי את בקבוק המיץ תפוזים שבידיי לתוך הדוש, ירדתי מהכיסא במהירות ועמדתי ממש קרוב לדלת הדוש, כדי לראות בחדות ובבירור את הפרצוץ ההמום של המפונקת.. לא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים, הציפייה שלי גברה מרגע לרגע וכבר רציתי לראות את הפרצוץ שלה, שהולך להיות גדוש בחתיכות תפוזים. המגבת שהייתה תלויה על קיר המקלחת נשלפה אל פנים הדוש והבנתי שזה קורה, שהיא לקחה את המגבת כדי לצאת… הדלת נפתחה כשהמים ממשיכים לזרום…ולהפתעתי היה שם בכלל נער שניקה את הפנים שלו עם הידיים מחתיכות התפוזים, ומגבת שקשורה לחלקו התחתון של הגוף, הייתי במצב עמום, בפאניקה, הבנתי ששוב הרעיונות שלי שמתכוננים בצורה מושלמת, ימצאו דרך כמו תמיד לההרגע. האינסטינקט הראשוני שלי היה לברוח מהר משם, לפני שיקלוט אותי… אבל כשעמדתי לעשות את זה הוא אחז אותי חזק ביד, ומשך אותי אליו, לתוך המקלחת כששנינו עומדים מתחת לדוש נרטבים מחדש, הסתכלנו אחד על השנייה, בהיתי בו, על העיניים והשפתיים שלו במחזוריות, על הגוף החסון שלו והגובה שלו, לא יכולתי להתעלם מהיופי שלו, הלב שלי פעם בחוזקה ולא ידעתי אם זה נובע מלחץ או מסיבה אחרת. ידעתי שאני חייבת להתנצל בפניו, אבל אם אני מנחשת נכון-זה הילד המטומטם שמציק כל הזמן לדילן, אז גם לו מגיע קצת מכל זה.

נקודת מבט אדם
עמדתי להכנס למקלחת טובה אחרי המסיבה הסודית שארגנתי ואחרי שראיתי כבר את אמא שלי ואחותי שחזרה, המשרתת דאגה להכין לי את החדר לשינה והביאה לי ארוחה טובה. הלכתי לחדר האמבטיה, עמדתי להתפשט קיבלתי בידיוק הודעה מסתיו, אחת הבחורות שהכרתי לא מזמן, היא רוצה שניפגש מחר במסעדה שנמצאת במרכז העיר, כמובן שהסכמתי להצעה, ראיתי קצת מעבר לארוחה, אני כבר מכיר את ה"עבודה" קצת מילים יפות פה ושם, ג'נטלמניות במסעדה, ואז אני אספור עד עשר ואנחנו במיטה.
נכנסתי להתקלח ותליתי את המגבת על הקיר זכוכית, התקלחתי טוב טוב וכבר כמעט לקראת הסוף, משום מקום, נשפך עלי מיץ תפוזים עם חתיכות פרי, לא ידעתי מאיפה זה הגיע, העצבים שבי גברו, האמנתי שזו אחותי שמציקה לי, לקחתי מהר את המגבת ועטפתי את החלק התחתון של הגוף, פתחתי את הדלת תוך כדי שאני מנקה עם הידיים את הפנים מחתיכות הפרי ובאותו שבריר שנייה ראיתי מישהי שמנסה לברוח.. ללא הצלחה, כיוון שאחזתי לה את היד במהירות ומשכתי אותה אליי , פנימה ושנינו היינו מתחת לדוש, צמודים… היא דוגמנית הבחורה הזו, הפנים שלה מדויקות ומדהימות, היא הייתה לבושה זרוק… כאילו היא מהרחוב, השפתיים שלה בשרניות ועבות, העיניים שלה גדולות ושחורות והיא נמוכה ממני בהרבה, הגוף שלי גבר עליה בהרבה וכמובן שבסיטואציה אחרת הייתי מתחיל איתה כמו עם כל אחת… אבל אני חייב לדעת מי זו המטורפת הזו, מה היא עושה בבית שלי ועוד שופכת עליי מיץ תפוזים "את יכולה להגיד לי מי את ומה את חושבת שאת עושה?" הרמתי עליה את הקול והצמדתי אותה לקיר הנגדי "תראה, אני נשבעת שזה לא היה מכוון לך" היא ענתה לי לחוצה בתנועת ידיים וניסתה להתחמק מהמצב "תסבירי" אמרתי לה עצבני ולא אפשרתי לה לצאת "אני לא חייבת לך שום הסבר ילד שמנת אחד" היא ענתה לי בחוצפה ורצתה לצאת שוב, לא האמנתי לחוצפה שיש לבחורה הזו "את חייבת לי הסבר ואת חייבת לי אותו עכשיו" איימתי עליה ואחזתי לה ביד חזק, אני לא יכול לקבל את העובדה שיסתרו את הדברים שלי ועוד בחורה "אוקיי אני אסביר" היא כעסה והשתחררה מהאחיזה "שפכתי עלייך מיץ כי חשבתי שאתה הילדה הסתומה השנייה שגרה פה, ביי!!" היא הוסיפה, דחפה אותי אחורנית ויצאה. היא נראית בחורה מתוסבכת מידיי, יש בי צד ששונא בנות כאלו שמשחקות אותה קשות להשגה וקשוחות כדי לקבל נשיקה, הן יותר מידי היסטריות וילדותיות, אני לא אוהב שהן לא הולכות על מה שהן רוצות…זה משעמם אותי.

נקודת מבט דילן
גבריאלה הלכה למתוח את מיה ולא האמנתי ששוב פעם היא עושה את השגענוץ שלה עוד לפני שהיא התחילה לעבוד, לא הצלחתי שוב לעצור בעדה ונכנסתי למצב לחץ. כמה דקות עברו ושראיתי שהיא לא יורדת עליתי מיד אחריה, ועמדתי להיכנס לחדר של מיה כדי לראות מה קורה שם, הייתי בטוח שגבריאלה נכנסה לשם כדי להתעמת איתה… פתחתי את הדלת ובידיוק מיה עמדה שם, עם מכנס קצר וחזייה-היא הייתה לבד,כנראה שהיא עמדה להתלבש, רציתי להתנצל בפניה, אבל היא צעקה "תשתקי מטורפת" רצתי אליה והשתקתי אותה עם היד "מה אתה עושה פה פדופיל?" היא כעסה עלי והשתחררה "תרגעי, חשבתי שגבריאלה פה" אמרתי תוך כדי שאני מסתכל על הגוף היפה שלה והשפתיים שלה, בהיתי במשך כמה שניות, לא יכולתי לעצור את עצמי, העיניים שלי התעקשו לסקור את גופה והשפתיים שלי התעקשו להעלות חיוך "מה אתה מסתכל?" היא שאלה לחוצה וכיסתה את עצמה עם הכרית "על כלום אני הולך" אמרתי במהירות כשהבחנתי בסיטואציה המביכה והלכתי משם "בבקשה אל תגידי כלום" ביקשתי ממנה שנייה לפני שיצאתי והיא לא ענתה.

נקודת מבט גבריאלה
ירדתי מהר במדרגות אחרי השיחה עם המטורף הזה שעצבן אותי ברמות, שמעתי את רונית מתקדמת לסלון, ידעתי שאם היא תראה אותי רטובה הלך עליי…היא תפטר אותי עוד לפניי שהתחלתי לעבוד, ולמען האמת אין לי תירוץ אחד הגיוני אפילו, רצתי לחלון הגדול שבסלון וברחתי משם בזמן ששלחתי הודעה לדילן שאני בדרך להאנגר כי פישלתי.
הגעתי ובלי לתת שום הסבר לאף אחד, נכנסתי להתקלח, שמתי פיג'מה ועליתי לחדר הבנות לישון.
הגיע הבוקר, וויולטה כרגיל, כמו כל בוקר הסיתה את הוילונות כדי להעיר אותנו בדרך הכי מעוררת שיש.
קמנו לבוקר חדש עם שיר ברקע כמו כל בוקר והתארגנו לקראת יום חדש, אני לבשתי חולצת טריקו בטן לבנה, אוברול ג'ינס קצר, נעלתי נעלי ד"ר מרטנס שחורות מבריקות שדילן קנה לי לפני שנה ליום ההולדת, גרבתי גרביים לבנות עד הברך, את השיער השארתי פזור ושמתי גומיית צמה סביב הראש שלי.
התגלשתי במעקה המדרגות, התיישבתי בשולחן בין זואי ודילן ושתיתי את הקפה שלי רגועה ומרוצה "מה קרה אתמול?" דילן שאל לחוץ ובלחש "אני אספר לך אחר כך" לחשתי לו ובידיוק ויולטה עמדה לחלק לנו מקומות בהם נמחזר היום "אני וגבריאלה נמחזר יחד, היום בצהריים ליד בתי-הספר" דילן הציע והקדים את וילו "מה?" צחקתי לא מבינה והוא לחץ לי על הרגל מתחת לשולחן כדי שאני אזרום איתו "אה כן, נכון" אמרתי ושחקתי משחק גרוע כאילו נזכרתי, הסתובבתי עם הפנים אליו והסתכלתי עליו בדרישה להסבר ברור "שכחת שמתחילים לעבוד היום משעה אחת בצהריים עד הערב?" הוא אמר לי ונזכרתי פתאום "אה נכון" עניתי לו "טוב בנתיים נעשה קצת חזרות" וילו קטעה את השיחות הפנימיות בין כל חברים הקבוצה, וכמובן שאני הראשונה שקפצה בשמחה לקראת הרעיון שחה, הלכתי למערכת המוזיקה ושמתי את השיר "CONGA" כדי שנקום לרקוד ביחד… אבל נראה שכולם היו עייפים מידיי, משכתי איתי זואי שהתחילה לרקוד ולאט לאט כולם הצטרפו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך