תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

נועה סולחת לאופק

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

פתאום הרגשתי מישהו שנוגע בי . זאת הייתה בר ! החברה הכי טובה שלי ! לא הבנתי מה היא עושה פה .
"מה את עושה פה?" שאלתי אותה
"עברתי אלייך" היא ענתה
ישר קפצתי עליה וחיבקתי אותה . כל כך שמחתי ! שכחתי בכלל מה שקרה עם אופק אתמול מרוב ששמחתי . ישבתי איתה ודיברתי איתה . סיפרתי לה הכל ! היא הייתה בהלם ממה שקרה עם אופק . פתאום ראינו את אופק מגיע . ראיתי שהוא בא לגשת אליי . במזל היה צלצול . קמתי מהספסל ונכנסתי לכיתה .
שיייט שכחתי שהוא יושב לידי בכיתה ! כל כך לא היה לי כוח אליו .
נכנסנו לכיתה , התיישבנו , ושוב פעם אופק רצה לגשת אליי . אבל הפעם המורה נכנסה בדיוק . השיעור התחיל ואחרי חמש דקות קיבלתי ממנו פתק: "אני אוהב אותך מצטער על הכל"
לא עניתי לו , רק הסתכלתי עליו . העיניים שלו היו מבריקות . כנראה הוא באמת מתכוון לזה . עניתי לו: "דבר איתי בהפסקה" . הוא חייך (:
השיעור נגמר .. אני ואופק הלכנו לצד . הוא הסביר לי שזאת מישהי שהוא יצא איתה פעם , והיא עד עכשיו מנג'סת לו . לא יודעת למה אבל האמנתי לו .
התקרבתי אליו והתנשקנו . פתאום ראינו את דור וליאל מתקרבים אלינו . הם חייכו (:
הפסקנו את הנשיקה וארבעתנו צחקנו .
מנקודת מבט של דור:
אחרי סוף הלימודים אני וליאל נפגשנו . הפעם הבית שלי היה ריק אז באנו אליי ונועה ואופק הלכו לבית של אופק .
אחרי הליכה של רבע שעה הגענו אליי . נכנסנו לחדר והתנשקנו נשיקה סוערת . אף אחד לא היה יכול לעצור אותנו .
הפסקתי את הנשיקה ואמרתי לליאל: "אני אוהב אותך"
היא ענתה לי בחזרה: "אני אוהבת אותך . אני תמיד אהיה איתך" והמשכנו את הנשיקה (: כל כך נהניתי איתה !
מנקודת מבט של אופק:
הגענו אליי הביתה . נכנסנו אליי לחדר ואמרתי לה: "אני אוהב אותך . סליחה על הכל"
"שוב פעם אתה מבקש סליחה ? כבר סלחתי" היא אמרה לי . חייכתי אליה .
התקרבנו אחת לשנייה והתנשקנו . התנשקנו נשיקה ארוכה . זה היה כל כך כיף . אני אוהב אותה כל כך !
אחרי חמש דקות מישהו פתח את הדלת . זה היה …


תגובות (4)

מי זה היה?
נ.ב
תמשיכי

23/12/2013 22:23

תמשיכי

24/12/2013 05:26

למה את לא ממשיכה?

26/12/2013 08:47

תמשיכי בבבקשה !!

15/01/2014 06:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך